Certifikovaný kurz Marketing sociálních sítí

Certifikovaný kurz Marketing sociálních sítí

Sociální sítě dnes patří k hlavním komunikačním kanálům na internetu. Tím se stávají nedílnou součástí online marketingové strategie mnoha firem. Tento kurz vás seznámí s nejvyužívanějšími sociálními sítěmi a ukáže, jak na nich efektivně komunikovat.

Obsah kurzu:

Modul č. 01: ÚVOD DO MARKETINGU SOCIÁLNÍCH SÍTÍ
Tento modul vám pomůže pochopit základní principy online marketingové komunikace a odlišit ji od marketingové komunikace tradiční.

Přínosy modulu:
  • zjistíte, jak aplikovat online marketingové taktiky tak, aby podporovaly a prospívaly celkové marketingové strategii společnosti
  • poznáte způsob měření online marketingové komunikace
  • naučíte se využívat výsledky měření pro řízení a analýzu každé online marketingové aktivity

Modul č. 02: TVORBA OBSAHU
Modul ukazuje, jak zaujmout a získat zákazníky pomocí tvorby a sdílení obsahu na sociálních sítích.

Přínosy modulu:
  • pochopíte, jak cenné je sociální šíření obsahu a jaký obsah je možné sdílet v rámci sociálních sítí
  • naučíte se využívat sociální sítě ke sledování a monitorování vaší značky a k zacílení na vámi preferovanou skupinu zákazníků
  • získáte znalosti a dovednosti, které využijete ve funkci manažera obsahu
  • budete schopni zacílit na správné publikum a vybrat vhodnou platformu
  • zjistíte, jak využívat sociální sítě k naslouchání pro monitoring a analyzování konkurence

Modul č. 03: OBSAHOVÝ PŘESAH
Modul představuje koncept rozšiřování obsahu a učí, jak obsah efektivně šířit napříč sociálními sítěmi.

Přínosy modulu:
  • pochopíte, jak propagovat svůj obsah a jak důležitá je placená reklama k získání kvalitního obsahu vhodného ke sdílení
  • dozvíte se vše o nastavování cílů pro obsahovou reklamní strategii, a také o Influencer marketingu
  • naučíte se používat Social Bookmarking a zjistíte, jakou hodnotu může přinést vaší kampani na sociálních sítích
  • dostanete návod, jak správně nastavit a spravovat reklamní PPC kampaně

Modul č. 04: FACEBOOK
Tento modul poskytuje komplexní informace o tom, jak funguje Facebook jako platforma pro budování komunity, obsahový marketing a propagaci značky.

Přínosy modulu:
  • naučíte se využívat Facebook pro svůj business a vytvářet facebookové firemní stránky, které budou odpovídat vašim online marketingovým potřebám
  • seznámíte se s nástroji pro business využívání Facebooku, jako je např. Facebook Ads
  • naučíte se plánovat a vyvíjet strategie pro reklamu na Facebooku, zahrnující monitoring plnění KPI a průběžné sledování výsledků
  • zjistíte, že správně pojatý e-mailový marketing je jedním z nejefektivnějších nástrojů digitální marketingu, a to i navzdory častým problémům při doručování, zahlcenosti schránek zákazníků nebo jejich nečinnosti

Modul č. 05: TWITTER
Jak plyne z názvu modulu, vybaví vás znalostmi o tom, jak funguje Twitter a jaké jsou jeho možnosti pro marketingové a reklamní využití.

Přínosy modulu:
  • provede vás všemi kroky, potřebnými k efektivnímu využívání Twitteru pro podnikání, od přizpůsobování účtu až po budování firemního profilu
  • naučí cílit na demograficky specifické publikum, budovat skupiny followerů a využívat hashtagy
  • seznámí s trendy směřujícími ke geolokalizaci včetně jejich využití při realizaci kampaní na sociálních sítích

Modul č. 06: LINKEDIN
Modul přináší znalosti o fungování této sociální sítě a  výhodách jejího  marketingového a reklamního využití. Naučíte se používat specifické nástroje LinkedInu, které vám pomohou stanovit cíle kampaně.

Přínosy modulu:
  • zjistíte,  jak důležitá je jednotná prezentace společnosti na firemních i osobních profilech s důrazem na zapojení a interakci s uživateli LinkedInu
  • pochopíte význam LinkedInu jako propagační platformy
  • naučíte se cílit na konkrétní publikum, definované různými kritérii
  • budete schopni na této síti vytvářet a implementovat efektivní reklamní strategie

Modul č. 07: GOOGLE+
Modul představuje benefity, které získáte zahrnutím této sociální sítě do své marketingové strategie. Naučíte se nastavit svou vlastní osobní stránku a také stránku pro svou značku.

Přínosy modulu:
  • poznáte, jak důležitá je interakce s vaší Google+ komunitou a jak na této síti propagovat produkt nebo službu
  • seznámíte se s nástroji, jako jsou Hangouty, Kruhy, O čem se mluví a Události, které jsou pro Google+ specifické a naučíte se je využívat
  • zorientujete se v práci s Google Analytics z hlediska naplňování marketingových strategií v Google+

Modul č. 08: YOU TUBE
Tento modul vás seznání s fungováním YuoTube jako platformy pro sdílení obsahu a ukáže, jak ji zahrnout do celkové marketingové strategie.

Přínosy modulu:
  • naučíte se YouTube využívat k call-to-action kampaním
  • zjistíte, jak zahrnout videa do vašich webových stránek tak, aby se zvýšila jejich návštěvnost a posílila se interaktivní zkušenost vašich zákazníků
  • dozvíte se o nástrojích pro zkvalitnění a tvorbu atraktivního video obsahu, který bude snadno dohledatelný prostřednictvím vyhledávačů, sociálních sítí a dostupných pluginů

Modul č. 09: BUDOUCÍ TRENDY
Tento modul mapuje aktuální trendy v marketingu sociálních sítí a na nových platformách, jejichž prostřednictvím můžete sdílet svůj obsah.

Přínosy modulu:
  • seznámíte se s dalšími sociálními sítěmi, mezi něž patří Instagram, Tumblr, Pinterest a Flickr
  • získáte základní dovednosti, potřebné pro implementaci libovolné sociální sítě do celkové marketingové strategie vaší společnosti

Modul č. 10: STRATEGIE A PLÁNOVÁNÍ
Závěrečný modul shrnuje a propojuje znalosti získané v kurzu Marketing sociálních sítí.

Přínosy modulu:
  • ukáže formální proces plánování a implementace strategie na sociálních sítích
  • seznamuje se základními dovednostmi, nezbytnými pro přípravu úspěšných online marketingových strategií vaší společnosti

Přínosy kurzu Marketing sociálních sítí

  • lektoři kurzu jsou renomovaní odborníci s praxí v online marketingu
  • metodicky provázané moduly
  • práce s případovými studiemi a příklady z online praxe
  • obsah kurzu je neustále aktualizován dle posledních světových trendů online marketingu
  • možnost certifikované zkoušky v autorizovaném testovacím středisku Pearson VUE
  • možnost získání mezinárodního certifikátu, uznávaného ve více než v 50 zemích světa (po úspěšném složení zkoušky)

Aktuální termíny kurzu:

Certifikovaný kurz Marketing sociálních sítí 17-02
(zde najdete podrobný popis kurzu - obsah, přínosy, lektory atd.

Komu je kurz určen

Certifikovaný kurz Marketing sociálních sítí je ideální pro každého, kdo fandí online marketingu a uvažuje o kariéře v e-commerce sektoru. Využijí ho všichni, kde mají na starosti online marketingovou komunikaci a spravují firemní profily na sociálních sítích - marketéři, absolventi vysokých škol a podnikatelé.

 

Autorem tohoto kurzu je irská společnost Digital Marketing Institute (DMI), která ho prostřednictvím svých exkluzivně vybraných partnerů školí ve více než čtyřiceti zemích světa. Převzaté učební programy musí plnit vysoké nároky, kladené ze strany DMI včetně průběžné aktualizace učebních materiálů v duchu posledních celosvětových trendů v oboru.

Digital Marketing Institute (DMI):

  • je celosvětově uznávaná certifikační autorita pro vzdělávání v digitálním marketingu
  • spolupracuje s předními světovými experty a špičkovými digitálními agenturami
  • sleduje nejnovější trendy a ihned je aplikuje do osnovy kurzu
Logo DMI

Nejste si jistí, zda je kurz vhodný právě pro vás?
Máte konkrétní problém a chcete vědět, jak vám s ním můžeme pomoci?

Kontaktujte nás. Zodpovíme všechny vaše dotazy. Poskytneme doplňující informace.

  • Zavolejte nám a my vám poradíme Mgr. Klára Zumrová, +420 602 223 002
  • Napište nám své dotazy do formuláře
  • Nezávazně si rezervujte místo přes formulář

Zajímáte se o digitální marketing? Přihlaste se k odběru newsletteru a buďte v obraze.

Potřebujete osvěžit terminologii z oblasti digitálního marketingu? Stáhněte si slovník.

Chcete vědět, jak jste na tom se znalostmi digitálního marketingu? Otestujte se!