Certifikovaný kurz Mobilní marketing

Certifikovaný kurz Mobilní marketing

Mobilní marketing je jedna z nejrychleji se rozvíjejících oblastí digitálního marketingu. Mobilní internet již dávno překonal využívání stolních počítačů, strmě stoupá počet tabletů a chytrých telefonů v populaci.

Minimálně polovina přístupů na internet se dnes děje z mobilních zařízení, mobilní marketing se dostává do popředí a marketéři s ním musí počítat. Díky němu mohou totiž skvěle zacílit na své zákazníky. Tento certifikovaný kurz vám poskytne vše potřebné k tomu, abyste se mohli stát specialistou v oblasti mobilního marketingu.

V třiceti hodinách našeho kurzu se podrobně seznámíte s těmito tématy:

Modul č. 01: ÚVOD DO MOBILNÍHO MARKETINGU
Modul představí význam a výhody mobilního marketingu, ukáže možnosti zapojení cílového publika a interakce s ním.

Probíraná témata:
  • Textové zprávy (SMS)
  • Mobilní stránky
  • Mobilní aplikace
  • Reklama na mobilních zařízeních
  • Videa na mobilních zařízeních
  • Marketing v mobilních hrách
  • Prodej prostřednictvím mobilních telefonů
  • Cross-Channel Marketing
  • Strategie a plánování

Všechny tyto technologie lze analyzovat, a to buď přes nástroje třetích stran, nebo prostřednictvím Google Analytics. Účastníci kurzu se naučí vyhodnocovat a reportovat výsledky kampaní s cílem maximalizace účinku a efektivity.

Modul č. 02: TEXTOVÉ ZPRÁVY
Modul ukáže marketingové příležitosti využívající mobilní telefony (SMS, Short Message Service, funkce PUSH), naučí pracovat s krátkými kódy a klíčovými slovy, seznámí s plánováním, řízením, optimalizací a vyhodnocením mobilní kampaně.

Probíraná témata:
  • Marketing krátkých textových zpráv (SMS)
  • Marketing multimediálních zpráv (MMS)
  • Rich Communication Services (RCS)
  • Over-The-Top (OTT) doručování obsahu

Modul č. 03: MOBILNÍ STRÁNKY
Modul seznámí s možnostmi, nástroji, technologiemi, výhodami a příležitostmi webových stránek vyvinutých/optimalizovaných pro mobilní zařízení. Ukáže všechny funkce těchto webů, silné stránky i limity optimalizace pro jednotlivá zařízení (velikost displeje, čitelnost, scrollování, zoomování, navigace a uživatelské rozhraní).

Probíraná témata:
  • Responsivní design webu (RWD)
  • .mobi doména nevyššího řádu (TLD)
  • Integrace sociálních sítí do mobilů
  • Nastavení a správa reklamních rozpočtů
  • Soukromí, legislativa a ochrana osobních údajů pro mobily

Modul č. 04: MOBILNÍ APLIKACE
Modul je zaměřen na klíčové aspekty mobilních aplikací - co jsou to mobilní aplikace, kdy je použít, jaké jsou poslední trendy, jak probíhá vývoj mobilních aplikací, jaký mají životní cyklus, jak se plánují a ekonomicky vyhodnocují. Dále seznámí s procesem schvalování aplikací a jejich umístěním do Apple App Store (iOS), Google Play Store (Android), Windows Marketplace for Mobile a dalších app storů (včetně soukromých).

Probíraná témata:
  • Vlastnosti a výhody nativních aplikací, webových aplikací a hybridních aplikací
  • Vývoj mobilních aplikací pro platformy sociálních sítí
  • Analytika mobilních aplikací
  • Aktuální trendy ve vývoji mobilních aplikací

Modul č. 05: REKLAMA NA MOBILNÍCH ZAŘÍZENÍCH
Reklama na mobilních zařízeních, je oboustrannou marketingovou výměnou (jeden na jednoho), nabízející unikátní marketingové možnosti a výhody. Modul seznámí s různými reklamnímu kanály, naučí vybírat vhodné reklamní sítě, korespondující s celkovou marketingovou strategií společnosti a zapadající do reklamní kampaně, ukáže unikátní možnostmi zacílení a segmentace, které mobilní síť nabízí.

Probíraná témata:
  • SMS reklama
  • Reklama na mobilních webových stránkách
  • Reklama v aplikacích
  • Reklama v hrách
  • Reklama v mobilním vyhledávání
  • Reklama v kuponech
  • Sítě mobilních reklam
  • Proximity Marketing
  • Mobilní reklamy pro platformy sociálních sítí

Modul č. 06: VIDEA NA MOBILNÍCH ZAŘÍZENÍCH
Modul představí ekosystém videa na mobilních zařízeních a ukáže, jak s jeho pomocí oslovit publikum po celém světě. Popíše, jak fungují video kampaně a v jakých formátech je marketingové sdělení doručováno do chytrých telefonů či tabletů. Seznámí s posledními trendy ve sledování videa na mobilních zařízeních.

Probíraná témata:
  • Video blogování (Vlogging)
  • Mobilní video aplikace
  • Formáty mobilního videa
  • Reklama v mobilním videu

Modul č. 07: MARKETING V MOBILNÍCH HRÁCH
Modul ukáže mobilní hry, jako systémy poskytující jedinečné možnosti  marketingového zacílení na konkrétní cílové skupiny.  Poskytne statistická data o hraní her na mobilních zařízeních a představí různé typy hráčů a hráčských person. Probere  koncept “gamifikace” a ideu využití herního protokolu k vyřešení problému a zaujetí uživatelů v neherním scénáři.

Probíraná témata:
  • Cross-Screen hry
  • Formáty her
  • Propagace značky v rámci mobilních her
  • Proces vývoje mobilních her a jejich životní cyklus
  • Analytika a reporting mobilních her (MAU a DAU)

Modul č. 08: PRODEJ PROSTŘEDNICTVÍM MOBILNÍCH TELEFONŮ
Modul se zabývá problematikou sítí, systémů a chováním zákazníků v systému mCommerce. Představí nejsilnější hráče na trhu (jak portály, tak poskytovatele systémů) i fungování mCommerce, mobilní peněženky, mobilních plateb, mobilních kuponů a voucherů v rámci webových stránek. Nastíní potenciál prodeje prostřednictvím mobilních telefonů v různých odvětvích (maloobchod, doprava a osobní bankovnictví).

Probíraná témata:
  • SoLoMo (Social/Local/Mobile) integrované technologie
  • Near Field Communications (NFC)
  • Plánování a tvorba webových stránek pro mCommerce
  • Mobilní technologie Point Of Sale (POS)
  • Mobilní a sociální řízení vztahu se zákazníky (CRM)

Modul č. 09: CROSS-CHANNEL MARKETING
Modul popisuje způsob, jak dostávat marketingová sdělení k zákazníkům pomocí několika digitálních komunikačních kanálů, které jsou dostupné na různých digitálních zařízeních a postavené na různých platformách.  Mapuje cestu zákazníka od vyhledávání a poptávání přes výběr produktu až po samotný nákup. Objasní vhodnost výběru kanálů pro jednotlivé fáze nákupního procesu s cílem dosáhnout promyšlené a konzistentní komunikace napříč všemi digitálními kanály a zajistit tak doručení marketingového sdělení na všechna dostupná zařízení.

Probíraná témata:
  • Cesty k zákazníkům prostřednictvím více kanálů
  • Zprávy o značce, produktu či službě zasílané různými kanály
  • Měřicí analýzy Cross-Channel
  • Sledování multikanálových kampaní

Modul č. 10: STRATEGIE A PLÁNOVÁNÍ
Modul představuje strukturovaný postup, jak využít všechny znalosti a dovednosti, získané v rámci certifikovaného kurzu Mobilní marketing, k vytvoření dobře promyšleného a srozumitelného marketingového plánu pro mobilní zařízení.

Probíraná témata:
  • Situační analýza
  • Nastavení cílů kampaně
  • Výběr platformy a nástrojů
  • Plánování kampaní
  • Monitoring, analýzy a opakování

 

Přínosy kurzu Mobilní marketing

  • lektoři kurzu jsou renomovaní odborníci s praxí v online marketingu
  • metodicky provázané moduly
  • práce s případovými studiemi a příklady z online praxe
  • obsah kurzu je neustále aktualizován dle posledních světových trendů online marketingu
  • možnost certifikované zkoušky v autorizovaném testovacím středisku Pearson VUE
  • mezinárodní certifikát pro digitální marketing, uznávaný ve více než v 50 zemích světa (po úspěšném složení zkoušky)

Komu je kurz určen

Certifikovaný kurz Mobilní marketing je ideální pro každého, kdo fandí online marketingu a uvažuje o kariéře v e-commerce sektoru. Využijí ho jak začátečníci, tak také zkušenější marketéři, kteří chtějí více proniknout do rychle se rozvíjející oblasti mobilního marketingu a začlenit ji do své strategie.


ICV jako partner společnosti Digital Marketing Institute (DMI), která je autorem kurzu, předává know-how prostřednictvím lektorů-profesionálů z oboru. Ti připravují a vyučují převzaté učební programy tak, aby plnily vysoké nároky, kladené ze strany DMI včetně průběžné aktualizace učebních materiálů v duchu posledních trendů v oboru.

Kurz se školí ve více než čtyřiceti zemích světa, a to výhradně prostřednictvím exluzivně vybraných partnerů. Je nám ctí, že můžeme být jedním z nich.

Digital Marketing Institute (DMI):

  • je celosvětově uznávaná certifikační autorita pro vzdělávání v digitálním marketingu
  • spolupracuje s předními světovými experty a špičkovými digitálními agenturami
  • sleduje nejnovější trendy a ihned je aplikuje do osnovy kurzu
Logo DMI

Nejste si jistí, zda je kurz vhodný právě pro vás?
Máte konkrétní problém a chcete vědět, jak vám s ním můžeme pomoci?

Kontaktujte nás. Zodpovíme všechny vaše dotazy. Poskytneme doplňující informace.

  • Zavolejte nám a my vám poradíme Mgr. Klára Zumrová, +420 602 223 002
  • Napište nám své dotazy do formuláře
  • Nezávazně si rezervujte místo přes formulář

Zajímáte se o digitální marketing? Přihlaste se k odběru newsletteru a buďte v obraze.

Potřebujete osvěžit terminologii z oblasti digitálního marketingu? Stáhněte si slovník.

Chcete vědět, jak jste na tom se znalostmi digitálního marketingu? Otestujte se!

Vyberte si kurz z oblasti online/digitálního marketingu: