Certifikovaný kurz Search marketing

Certifikovaný kurz Search marketing

Search Marketing neboli marketing ve vyhledávání, je jednou z nejdůležitějších disciplín digitálního marketingu, neboť téměř 90 % uživatelů internetu hledá informace právě s využitím vyhledávačů. Náš kurz vám pomůže porozumět této oblasti a využít ji ve své marketingové strategii.

V třiceti hodinách našeho kurzu se podrobně seznámíte s těmito tématy:

Modul č. 01: ÚVOD DO SEARCH MARKETINGU
Tento modul představí 2 hlavní větve vyhledávání - optimalizaci pro vyhledávače (SEO) a PPC reklamy včetně související analytiky.

Přínosy modulu:
Díky této znalosti budou účastníci schopni podpořit zacílenou a neustále se měnící návštěvnost. První modul vás provede všemi disciplínami Search Marketingu, ukáže, jak se vzájemně ovlivňují a ujasní pozici vyhledávání v rámci digitálního marketingu.

Modul č. 02: OPTIMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE - NASTAVENÍ SEO
Modul vás vybaví dovednostmi nutnými k implementaci SEO, upozorní na nejčastější problémy a chyby, které v praxi mohou nastat.

Přínosy modulu:
  • zorientovat v odborných termínech SEO (zdrojový kód, informační architektura, tagy, klíčová slova, kódy, roboti, sitemapy a odkazy)
  • poznat výhody dobře a čistě nastavené SEO strategie s ohledem na obchodní cíle, viditelnost na internetu, zvýšení reputace a důvěryhodnosti
  • naučit používat nástroje pro plánování SEO a měřit jeho výkony včetně benchmarkingu
  • ukázat, jak dělat dobré SEO a vyhodnocovat jeho úspěšnost

Modul č. 03: OPTIMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE - OBSAH PRO SEO 
Modul ukazuje roli obsahu ve vztahu k výsledkům organického vyhledávání a zdůrazňuje jeho správné umístění v souladu s tzv. on-page optimalizací.

Přínosy modulu:
  • naučit, jak využívat tagy, klíčová slova v názvech stránek a souborů, Alty, meta-tagy a další faktory ovlivňující CTR, odkazy nebo rychlost stránek
  • projít oblast off page optimalizace, nejlepší techniky link buildingu
  • ukázat, jak používat nástroje pro kontrolu pozic, kvalitu zpětných odkazů a sílu odkazového profilu webu
  • seznámit s problematikou práva, soukromí a ochrany dat, ke kterým je nutné v SEO přihlížet

Modul č. 04: OPTIMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE - SEO WORKSHOP
Modul prakticky provede účastníky tvorbou SEO.

Účastníci si vyzkouší:
  • vytvořit SEO strategii s využitím různých nástrojů a zdrojů
  • provést detailní analýzu stránek s důrazem na její funkčnost a efektivitu
  • on-site i off-site optimalizaci

Modul č. 05: REKLAMA PAY-PER-CLICK (PPC) VYHLEDÁVÁNÍ
Modul naučí používat systémy AdWords a Sklik, vyhledávat klíčová slova pomocí nástroje AdWords Keyword Planner a správně volit klíčová slova.

Přínosy modulu:
  • zorientovat v různých formátech reklam s ohledem na zařízení, kde se reklamy zobrazují: mobil, desktop a tablet
  • ukázat, jak důležité je zacílení reklamy pomocí jazyka a regionu v případě lokálních reklamních kampaní
  • seznámit s řízením komerčně úspěšné kampaně a vyhodnocováním jejích výsledků
  • získat jistotu a naučit se stát si za svými rozhodnutími

Modul č. 06: OBSAHOVÉ SÍTĚ
Tento modul seznámí se základními metrikami display (obsahové) reklamní sítě, jako jsou míra prokliku (Click-Through-Rate, CTR), míra konverze (Conversion Rate), průměrná cena za klik Cost-Per-Click (CPC) a skóre kvality (Quality Score).

Modul ukáže:
  • jak využít obsahové sítě k oslovení různých typů zákazníků
  • jak budovat povědomí o značce a dosahovat konverzí
  • jak vybírat mezi různými formáty reklamy
  • jak zvýšit zásah reklam a automatizovat PPC kampaně při řízení velkých kampaní či více AdWords účtů
  • jak vyhodnocovat a analyzovat efektivitu kampaní pomocí detailních reportů
  • jak využívat širokou škálu nástrojů a funkcí v display reklamě

Modul č. 07: VIDEO REKLAMY
Modul představí možnosti video reklamních sítí, hostingových a mobilních platforem pro zobrazování videa. Seznámí s životním cyklem video reklamy od plánování, přes implementaci až po měření účinnosti a ukáže, jak na základě zjištěných výsledků kampaň optimalizovat a upravovat.

Účastníci si vyzkouší:
  • plánování a implementaci video reklamní kampaně za použití různých AdWords nástrojů pro vytváření reklam na YouTube (Display Ad Builder a AdWords Editor)
  • vytvoření a správu reklamní kampaně pro různá mobilní zařízení
  • realizaci bidding strategie založené na platebních modelech: Cost-Per-Impression (CPI), Cost-Per-Click (CPC) nebo Cost-Per-Video (CPV)
  • práci s Auction-Based a Reservation-Based kampaněmi včetně jazykového i regionálního zacílení

Modul č. 08: NASTAVENÍ ANALYTIKY
V tomto modulu poznáte způsoby měření, monitorování a optimalizace digitálních marketingových kampaní.

Účastníci se seznámí:
  • nastavením účtů a cílů
  • měřicími kódy a důležitými metrikami
  • přehledy pro měření chování návštěvníků na webu v Google Analytics
  • reporty výkonnosti webových stránek
  • webovou analytikou jako samostatnou disciplínou a s jejími nástroji a funkcemi

Modul č. 09: ANALYZOVÁNÍ
Tento modul představí filtry, díky nimž lze vytvářet reporty na míru, ukáže nastavení Analytics účtu, aby uměl správně měřit napříč více doménami a sub-doménami, zaměří se na segmentaci návštěvníků.

Přínosy modulu:
  • zjistit, jak jednotlivé AdWords kampaně fungují
  • porozumět analýze konverzí a atribucím
  • naučit se správně označovat kampaně
  • nastavit různé typy cílů a pomocí analytických nástrojů sledovat jejich úspěšnost
  • tvořit reporty s pomocí API a inteligentních reportovacích funkcí, detailní reporty konverzí pro konkrétní cíl, konverzní cesty, konverze a prodeje (eCommerce)

Modul č. 10: STRATEGIE A PLÁNOVÁNÍ
Poslední modul propojí všechny poznatky z celého kurzu Search Marketing a pomůže vytvořit jasný marketingový plán pro vyhledávání.

  • 1. část zahrnuje technický a obsahový SEO audit stránek, společně se zhodnocením PPC kampaní a analytickým reportem
  • v 2. části se definují jasné a smysluplné cíle marketingového plánu vyhledávání, následně se připraví akční plán, který má logickou strukturu a zahrnuje milníky, výstupy a zdroje

 

Přínosy kurzu Search marketing

  • lektoři kurzu jsou renomovaní odborníci s praxí v online marketingu
  • metodicky provázané moduly
  • práce s případovými studiemi a příklady z online praxe
  • obsah kurzu je neustále aktualizován dle posledních světových trendů online marketingu
  • možnost certifikované zkoušky v autorizovaném testovacím středisku Pearson VUE
  • mezinárodní certifikát pro digitální marketing, uznávaný ve více než v 50 zemích světa (po úspěšném složení zkoušky)

Komu je kurz určen

Certifikovaný kurz Search marketing je ideální pro každého, kdo fandí online marketingu a uvažuje o kariéře v e-commerce sektoru. Využije ho každý, kdo má webové stránky nebo e-shop a zvažuje reklamu ve vyhledávačích.


Kurz je produktem společnosti Digital Marketing Institute (DMI) a školí se ve více než čtyřiceti zemích světa prostřednictvím exluzivně vybraných partnerů. Učební materiály kurzu jsou neustále aktualizovány v duchu posledních světových trendů v oboru. Společnost ICV vlastní licenci pro ČR a Slovensko.

Digital Marketing Institute (DMI):

  • je celosvětově uznávaná certifikační autorita pro vzdělávání v digitálním marketingu
  • spolupracuje s předními světovými experty a špičkovými digitálními agenturami
  • sleduje nejnovější trendy a ihned je aplikuje do osnovy kurzu
Logo DMI

Nejste si jistí, zda je kurz vhodný právě pro vás?
Máte konkrétní problém a chcete vědět, jak vám s ním můžeme pomoci?

Kontaktujte nás. Zodpovíme všechny vaše dotazy. Poskytneme doplňující informace.

  • Zavolejte nám a my vám poradíme Mgr. Klára Zumrová, +420 602 223 002
  • Napište nám své dotazy do formuláře
  • Nezávazně si rezervujte místo přes formulář

Zajímáte se o digitální marketing? Přihlaste se k odběru newsletteru a buďte v obraze.

Potřebujete osvěžit terminologii z oblasti digitálního marketingu? Stáhněte si slovník.

Chcete vědět, jak jste na tom se znalostmi digitálního marketingu? Otestujte se!