MARKETING Digest # 02<br>Téma: Pay Per Cliks reklama

MARKETING Digest # 02
Téma: Pay Per Cliks reklama


Zajímáte se o marketing a potřebujete se rychle dostat k užitečným informacím? Přihlaste se k odběru našeho MARKETING digestu!

  • Získáte tak 1x týdně „svodku“ tipů na zajímavé články z oblasti marketingu
  • Ušetříte čas s hledáním a už jen vybíráte, co právě vás zajímá

Využívá Vaše společnost PPC reklamu ve vyhledávačích? A jste spokojeni s výsledky, které Vám agentura reportuje? Ověřte si, jak agentura s Vaší kampaní pracuje, zde je pár tipů, na co se zeptat ...

PPC reklama ve vyhledávačích

Využíváte PPC reklamu ve vyhledávačích? A vydělávají vaše PPC reklamy tak, jak byste si představovali? Zkuste zvýšit jejich výkon.
TIP:  5 kroků, na které byste se měli zaměřit:

  1. Sledujte cenu za proklik (CPC)
  2. Vylučujte slova a sestavy
  3. Tvořte nová slova a sestavy
  4. Vytvářejte více inzerátů
  5. Rozšiřujte reklamy a testujte

http://www.jakubherrmann.cz/blog/5-kroku-ke-zvyseni-vykonu-ppc-kampani/
Autor: Jakub Herrman


Optimalizace PPC kampaní

Založení a spuštění PPC kampaně je jedna věc. Optimalizace reklamy k ziskovosti je věc druhá.
TIP:  Tipy a rady, jak optimalizovat PPC kampaně:

  1. Optimalizace vyhledávací sítě
  2. Optimalizace reklamní/obsahové sítě
  3. Optimalizace remarketingu

http://blog.affiliateclub.cz/serial-ppc-pro-affiliate-projekty-5-dil-optimalizace-ppc-reklam/
Autor: Robin Rücker


Jak psát reklamní texty

Jsou vaše reklamní texty kvalitní? Víte, jak získat pozornost uživatele a co by ve vašem reklamním textu rozhodně nemělo chybět?
Pravidlo 1 - text inzerátu by měl být relevantní k dotazu uživatele
Pravidlo 2 - text musí být pro uživatele nějak výrazný, aby si ho všiml
TIP:  Jak zaujmout uživatele již při skenování textů:

  1. Klíčovým slovem v reklamním textu
  2. Čísly
  3. Rozšířením reklamy

http://www.zaklik.cz/reklamni-texty/jak-psat-reklamni-texty/
Autor: Petra Větrovská, specialistka na Google AdWords a Sklik


Rozšíření reklam – vymáčkněte z Adwords co nejvíc!

Co udělat pro to, aby byly reklamy poutavé a kromě zobrazení na první stránce získávaly co největší počet uživatelů a objednávek? Využijte "rozšíření reklam"!
TIP:  Adwords nabízí několik rozšíření, některá si musíme sami nastavit

  1. Odkazy na podstránky
  2. Lokalita
  3. Volání
  4. Aplikace
  5. Recenze
  6. Popisky

http://blog.aira.cz/jak-na-poutave-ppc-reklamy-vymacnete-z-adwords-co-nejvic
Autor: Jana Škrobánková, PPC specialistka


Základy práce s AdWords Editorem

Instalace i samotné ovládání editoru jsou jednoduché a intuitivní. Rozhraní je lokalizováno do češtiny.
TIP:   3 kroky pro práci s AdWords Editorem:

  1. Stažení AdWords účtu
    Při první instalaci bude AdWords Editor prázdný, musíte si do něj stáhnout účet (nebo účty).
  2. Úpravy účet vs. Editor
    Nezapomeňte, že jde o offline aplikaci. Cokoliv uděláte, ještě v reálném AdWords účtu není. Máte čas vše v klidu zkontrolovat, opravit chyby a teorve vyladěnou kampaň pak poslat do účtu.
  3. Práce v rozhraní AdWords Editoru

http://www.zaklik.cz/adwords-editor/zaklady/
Autor: Petra Větrovská, specialistka na Google AdWords a Sklik


10 nejčastějších chyb při správě PPC kampaní

Pokud začínáte se správou PPC kampaní, tak se pravděpodobně nevyhnete některým chybám, které jsou dány nedostatkem zkušeností.
TIP:   Na co si tedy dát pozor, pokud jste začátečník

  1. Nepoužívejte jen volnou shodu klíčových slov.
  2. Vyvarujte se příliš nízkého denního rozpočtu.
  3. Nenechte se zatáhnout do cenové války.
  4. Pozor na příliš nízkou cenu za proklik.
  5. Pozor na příliš vysokou cenu za proklik.
  6. Připoutejte návštěvníky – relevantnost landing page.
  7. Neopomíjejte důležitost textů inzerátů.
  8. Práce s PPC kampaněmi nikdy nekončí.
  9. Nezapomínejte na tužby uživatele.
  10. Měřte úspěšnost kampaní, vyhodnocujte ROI.

http://blog.seo-expert.cz/10-nejcastejsich-chyb-pri-sprave-ppc-kampani
Autor: Šárka Ševčíková, specialistka na PPC


Informace k certifikovanému kurzu Digitální marketing najdete zde.

 

Přihlaste se k odběru našeho MARKETING digestu!