DIGITÁLNÍ MARKETING
Dlouhodobý

Jde o celosvětově nejrozšířenější akreditovaný kurz digitálního marketingu, který si neklade za cíl zvýšit kvalifikaci online specialistů, ale zaměřuje se na lidi, kteří tyto specialisty řídí a měli by jim být rovnocennějším partnerem jak při zadávání práce, tak především při hodnocení výsledků. Rovněž vám pomůže nastartovat úspěšnou online kariéru, pokud s marketingem začínáte.

Kurz je produktem irské společnosti Digital Marketing Institute – celosvětově uznávané autority v oboru digitálního marketingu.  Certifikát, který je možné získat po úspěšném absolvování zkoušky, je uznáván ve více než 70 zemích světa.

Přínosy kurzu:

  • seznámíte se s posledními trendy v online marketingu
  • budou Vám přednášet renomovaní odborníci s bohatou praxí
  • projdete nejvyužívanější nástroje online marketingu v metodicky provázaných modulech
  • vše si ukážete na případových studiích a příkladech z online praxe

Obsah kurzu

Úvod do digitálního marketingu (DM)

Úvodní modul vás přehledně seznámí se všemi tématy digitálního marketingu, o kterých se budete bavit podrobněji ve zbývajících devíti modulech kurzu. Ukážeme vám, jak nad marketingem přemýšlet, jak těžit ze znalosti fungování všech marketingových kanálů a jak je propojovat mezi sebou.

Probíraná témata:

  • Základní koncept DM
  • Offline) vs. digitální (online) marketing
  • Příležitosti DM
  • Popis DM
  • Důsledky
  • Metodologie
  • Framework
  • 3i principy
  • Taktiky
  • Optimalizace pro vyhledávače
  • PPC reklama ve vyhledávačích
  • E-mail marketing
  • Display reklama
  • Mobilní marketing
  • Reklama na sociálních sítích
  • Analytika
  • Strategie a plánování
  • Zákony a pravidla

Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

V tomto modulu si ukážeme, jaké faktory ovlivňují umístění webu ve vyhledávačích, jak můžete toto umístění ovlivnit a jaké trendy lze čekat. Nebudeme se bavit příliš technicky, téma probereme především z pohledu zadavatele. Dozvíte se, co byste si měli umět připravit sami, co chtít od dodavatele a jak ho kontrolovat. Ujasníme si, jak budovat zpětné odkazy a čemu se raději vyhnout, jak SEO plánovat a jak ho vyhodnocovat.

Probíraná témata:

  • Základy SEO
  • Výsledky vyhledávání a pozice
  • Přínosy dobrého umístění webu
  • On-page a off-page optimalizace
  • Poznání zákazníka
  • Analýza klíčových slov
  • Výběr klíčových slov
  • Aktualizace obsahu a rozvržení stránky
  • Meta tagy
  • Mapa webu a sitemap
  • Webmaster tools
  • Příchozí odkazy
  • Link building
  • Zákony a pravidla

PPC reklama ve vyhledávačích

Jen za poslední rok udělal Google v reklamní síti AdWords přes 1 000 změn. Nebojte, nebudeme se zabývat každou z nich… :-). Ale ukážeme si, jak bouřlivým rozvojem PPC reklama prochází, co to s sebou přináší za skvělé příležitosti a jaká z toho plynou rizika. Víte například, že cena dvou reklam pod sebou se může lišit až o 50 %? Nebo že ideální rozpočet na výkonnostní PPC reklamu se blíží nekonečnu? Říká vám něco skóre kvality? Ne? Žádný strach, všechno si srozumitelně vysvětlíme.

Probíraná témata:

  • Základy a PPC reklamy
  • Analýza klíčových slov
  • Google AdWords
  • Seznam Sklik
  • PPC nástroje
  • Proces tvorby kampaní
  • Výběr klíčových slov
  • Texty inzerátů
  • Cílové stránky
  • Cílení
  • Rozpočet
  • Načasování
  • Obsahová síť
  • Ad Centre Správa kampaní
  • Měření konverzí
  • Konverzní metriky: CPA, CTR
  • Přihazování
  • Analytika
  • Zákony a pravidla

E-mail marketing

Víte, že e-mail marketing je považován za nejefektivnější nástroj online marketignu a může vaše podnikání posunout kupředu? Nebo už e-maill marketing děláte, ale máte pocit, že nefunguje tak, jak byste potřebovali? Uspět znamená znát základní principy – v tomto modulu si je projdeme a vysvětlíme. Ukážeme si také celý proces od sběru kontaktů a jejich správu, přes tvorbu obsahu až po možnosti distribuce a vyhodnocování kampaní.

Probíraná témata:

  • Základy e-mail marketingu
  • Tvorba kampaní
  • Online a offline sběr dat
  • Segmentace
  • Šablona e-mailu
  • Chování uživatelů
  • Text e-mailu, struktura, rozesílka a systémy
  • Načasování
  • Měření
  • Základní pojmy a metriky
  • Testování

Display reklama (DR)

"Bannerová reklama je mrtvá. Vždyť se na ni nikdo nedívá a ani na ni nekliká." Pokud si to myslíte také, vyvedeme vás z omylu. Bannery, videa, hry a další možnosti display reklamy musí být nosnými prvky jak pro tvorbu vaší značky, otevírání nových trhů nebo zvýšení dosahu vašeho sdělení.

Probíraná témata:

  • Klíčové koncepty DR
  • Výhody a nevýhody DR
  • Účinná reklama
  • Formáty a prvky reklamy
  • Plánování kampaně
  • Kreativní formáty
  • Cílení a sledování kampaně
  • Optimalizace kampaně
  • Rozpočet

Marketing na sociálních sítích 1, 2

1. modul vás seznámí s novými trendy a možnostmi využití Facebooku, Twitteru, LinkedInu a Google+. Naučíte se rozeznávat, které sociální sítě jsou vhodné k dosažení právě vašich cílů. Projdeme tvorbu a plánování vhodného obsahu včetně možností YouTube a firemních blogů. Podíváme se na vyhodnocování účinnosti a efektivity kampaní pomocí analýz.
V 2. modulu se podíváme na užitečné nástroje pro pravidelnou správu sítí a monitoring. Ukážeme si, jak naslouchat zákazníkům, pracovat s brand ambasadory značky, organizovat soutěže a řešit případné krizové situace. Projdeme také otázky soukromí a ochrany dat spojené s marketingem na sociálních sítích.

Probíraná témata:

  • Klíčové koncepty marketingu na sociálních sítích
  • Cíle marketingu na sociálních sítích
  • Stanovení cílů a priorit
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google+
  • Nové sociální sítě
  • Aplikace a plug-iny
  • KPI
  • Reportování

Mobilní marketing (MM)

Online svět se rychle mění a je velmi obtížné držet tempo. V poslední době se čím dál víc do popředí dostává mobilní marketing. Přijďte si rozšířit obzory a zjistit, jak zacílit na potenciální i stávající zákazníky s využitím mobilních zařízení. A protože se mobilní marketing týká i webů, povíme si něco o jejich optimalizaci pro mobilní zařízení, o mobilních formátech inzerce i o řadě dalších příležitostí. Nenechte si ujet vlak, vaše konkurence už jistě nastoupila!

Probíraná témata:

  • Klíčové koncepty MM
  • Trendy v MM
  • Příležitosti a rizika
  • Mobilní zařízení
  • SMS kampaně
  • SMS strategie
  • Mobilní reklama
  • Aplikace pro mobilní zařízení
  • Proximity marketing
  • Bluetooth
  • QR kódy
  • Zavedení do praxe
  • Příklady a případové studie

Analytika

Předposlední modul ukazuje metody, jak se posunout od měření počtu návštěv a shlédnutých stránek do pokročilejší analýzy návštěvnosti webu. Ujasníme si, co vše lze vyčíst z chování uživatelů a jak podle toho upravovat fungování vašich online marketingových aktivit. Zkrátka po absolvování tohoto modulu „otevřete oči“ - uvidíte, co lidé na vašem webu skutečně dělají a pochopíte, jak s tím naložit.

Probíraná témata:

  • Jak funguje analýza webových stránek?
  • Google Analytics
  • Stanovení klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI)
  • Sledování provozu na webu
  • Stanovení cíle a sledování událostí
  • Zvýšení návštěvnosti webu
  • E-commerce
  • Reporty v reálném čase
  • Vyhodnocení informací

Strategie a plánování

V závěrečném modulu si projdete desítky svých poznámek a dáte jim tvar. Vytvoříte si svůj marketingový plán, který můžete hned další den začít realizovat. Nejde totiž jen o to vědět, co který nástroj umí, ale umět je vzájemně propojit takovým způsobem, abyste z konečné kombinace vytěžili to nejlepší pro svůj business.

Probíraná témata:

  • Klíčové koncepty strategie a plánování
  • Plánování
  • Situační analýza
  • Sběr informací
  • Cílové publikum (cílová skupina)
  • Stanovení cílů
  • Nástroje
  • Akční plán
  • Stanovení rozpočtu
  • Vyhodnocování
  • Interakce a zlepšování
  • Příklady integrovaných marketingových plánů

Vyučovací dny

Termín DČ 16-04

V jednom vyučovacím dni se probírají vždy 2 moduly.

21. 04. 2016
28. 04. 2016
05. 05. 2016
12. 05. 2016
19. 05. 2016


Nejste si jistí, zda je kurz vhodný právě pro vás? Máte konkrétní problém a chcete vědět, jak vám s ním můžeme pomoci?

Kontaktujte nás. Zodpovíme všechny vaše dotazy. Poskytneme doplňující informace.

  • Zavolejte nám a my vám poradíme – Mgr. Klára Zumrová, +420 602 223 002
  • Napište nám své dotazy do formuláře
  • Nezávazně si rezervujte místo přes formulář

Pro koho je kurz určen?

Certifikovaný kurz Digitální marketing je ideální pro každého, kdo potřebuje řídit výkon firemního online marketingu, ať už se jedná o interní tým nebo o najatou online agenturu. Bude užitečný také všem, kteří s marketingem začínají a potřebují se zorientovat v nejvyužívanějších nástrojích online marketingu.

Kurz využijí především:

  • Marketéři – zorientují se v nejvyužívanějších nástrojích online marketingu, aby mohli lépe řídit své specialisty a být rovnějším patrnerem externím dodavatelům/agenturám
  • Podnikatelé – ujasní si, co jim může přinést online marketing a naučí se zadávat své požadavky online specialistům/agenturám
  • Absolventivysokých škol – zvýší si kvalifikaci a snáze získají zaměstnání v marketingu, kde online s přehledem vede

Ke stažení:
Anotace kurzu v pdf
Podrobný obsah v pdf

Lektoři kurzu
Certifikát
Přínosy
Ukázky
FAQ
Materiály
Kurzy

Přínosy

Přínosy kurzu

  • pochopit, jak digitální marketing pomůže růstu vaší firmy
  • získat přehled o tom, co obnáší plánování, tvorba a účinná správa online kampaní (e-mailové, mobilní, kampaně ve vyhledávačích a na sociálních sítích)
  • propojit plány digitálního marketingu s celou marketingovou strategií
  • přivést na Vaše webové stránky/e-shop nové návštěvníky a zvýšit míru konverze
  • zorientovat se v nabídce online aplikací a zdrojů pro tvorbu účinné webové stránky
  • zjistit, jak se online aktivity měří a analyzují
  • použít získané výsledky ke zlepšení výkonnosti Vašeho online marketingu

Proč si vybrat kurz Digitální marketing?

  • lektoři kurzu jsou renomovaní odborníci z praxe
  • metodicky provázané moduly
  • obsah kurzu je neustále aktualizován dle posledních světových trendů
  • kurz pracuje s reálnými případovými studiemi a s příklady z nejlepší světové praxe
  • možnost certifikované zkoušky v autorizovaném testovacím středisku Pearson VUE
  • po úspěšném složení zkoušky – mezinárodní certifikát, uznávaný ve více než v 70 zemích světa

Nejčastější dotazy

Potřebuji se před absolvováním kurzu zorientovat v marketingu nebo v IT?

Do certifikovaného kurzu Digitální marketing se může přihlásit každý. Žádné předchozí znalosti v oboru nepotřebujete – cílem kurzu je naučit vás vše, co je nutné vědět o digitálním marketingu a pomoci vám nastartovat vaši kariéru v tomto oboru. Kurz ocení jak majitelé a marketingoví pracovníci společností, kteří chtějí zviditelnit svoji značku, produkty nebo služby, tak absolventi, připravující se na povolání v oblasti digitálního marketingu. Jediným předpokladem pro absolvování kurzu je váš zájem o digitální marketing.

Je kurz zakončen nějakou zkouškou?

Certifikovaný kurz Digitální marketing je ukončen tříhodinovou zkouškou v některém z českých autorizovaných testovacích středisek Pearson VUE. Poplatek (180 EUR nebo ekvivalent v Kč). Kurz je však možné absolvovat i bez zkoušky.

Kolik mě kurz bude stát?

Certifikovaný kurz Digitální marketing stojí 28 900 Kč bez DPH. Nabízíme pouze prezenční formu studia.

Další otázky?

Máte-li k certifikovanému kurzu Digitální marketing nějaké další otázky, kontaktujte nás prosím na icv@icv.cz.