DIGITÁLNÍ MARKETING
Dlouhodobý

Jde o celosvětově nejrozšířenější akreditovaný kurz digitálního marketingu, který si neklade za cíl zvýšit kvalifikaci online specialistů, ale zaměřuje se na lidi, kteří tyto specialisty řídí a měli by jim být rovnocennějším partnerem jak při zadávání práce, tak především při hodnocení výsledků. Rovněž vám pomůže nastartovat úspěšnou online kariéru, pokud s marketingem začínáte.

Kurz je produktem irské společnosti Digital Marketing Institute – celosvětově uznávané autority v oboru digitálního marketingu.  Certifikát, který je možné získat po úspěšném absolvování zkoušky, je uznáván ve více než 70 zemích světa.

Přínosy kurzu:

  • seznámíte se s posledními trendy v online marketingu
  • budou Vám přednášet renomovaní odborníci s bohatou praxí
  • projdete nejvyužívanější nástroje online marketingu v metodicky provázaných modulech
  • vše si ukážete na případových studiích a příkladech z online praxe

Obsah kurzu

Úvod do digitálního marketingu (DM)

Úvodní modul vás přehledně seznámí se všemi tématy digitálního marketingu, o kterých se budete bavit podrobněji ve zbývajících devíti modulech kurzu. Ukážeme vám, jak nad marketingem přemýšlet, jak těžit ze znalosti fungování všech marketingových kanálů a jak je propojovat mezi sebou.

Probíraná témata:

  • Základní koncept DM
  • Offline) vs. digitální (online) marketing
  • Příležitosti DM
  • Popis DM
  • Důsledky
  • Metodologie
  • Framework
  • 3i principy
  • Taktiky
  • Optimalizace pro vyhledávače
  • PPC reklama ve vyhledávačích
  • E-mail marketing
  • Display reklama
  • Mobilní marketing
  • Reklama na sociálních sítích
  • Analytika
  • Strategie a plánování
  • Zákony a pravidla

Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

V tomto modulu si ukážeme, jaké faktory ovlivňují umístění webu ve vyhledávačích, jak můžete toto umístění ovlivnit a jaké trendy lze čekat. Nebudeme se bavit příliš technicky, téma probereme především z pohledu zadavatele. Dozvíte se, co byste si měli umět připravit sami, co chtít od dodavatele a jak ho kontrolovat. Ujasníme si, jak budovat zpětné odkazy a čemu se raději vyhnout, jak SEO plánovat a jak ho vyhodnocovat.

Probíraná témata:

  • Základy SEO
  • Výsledky vyhledávání a pozice
  • Přínosy dobrého umístění webu
  • On-page a off-page optimalizace
  • Poznání zákazníka
  • Analýza klíčových slov
  • Výběr klíčových slov
  • Aktualizace obsahu a rozvržení stránky
  • Meta tagy
  • Mapa webu a sitemap
  • Webmaster tools
  • Příchozí odkazy
  • Link building
  • Zákony a pravidla

PPC reklama ve vyhledávačích

Jen za poslední rok udělal Google v reklamní síti AdWords přes 1 000 změn. Nebojte, nebudeme se zabývat každou z nich… :-). Ale ukážeme si, jak bouřlivým rozvojem PPC reklama prochází, co to s sebou přináší za skvělé příležitosti a jaká z toho plynou rizika. Víte například, že cena dvou reklam pod sebou se může lišit až o 50 %? Nebo že ideální rozpočet na výkonnostní PPC reklamu se blíží nekonečnu? Říká vám něco skóre kvality? Ne? Žádný strach, všechno si srozumitelně vysvětlíme.

Probíraná témata:

  • Základy a PPC reklamy
  • Analýza klíčových slov
  • Google AdWords
  • Seznam Sklik
  • PPC nástroje
  • Proces tvorby kampaní
  • Výběr klíčových slov
  • Texty inzerátů
  • Cílové stránky
  • Cílení
  • Rozpočet
  • Načasování
  • Obsahová síť
  • Ad Centre Správa kampaní
  • Měření konverzí
  • Konverzní metriky: CPA, CTR
  • Přihazování
  • Analytika
  • Zákony a pravidla

E-mail marketing

Víte, že e-mail marketing je považován za nejefektivnější nástroj online marketignu a může vaše podnikání posunout kupředu? Nebo už e-maill marketing děláte, ale máte pocit, že nefunguje tak, jak byste potřebovali? Uspět znamená znát základní principy – v tomto modulu si je projdeme a vysvětlíme. Ukážeme si také celý proces od sběru kontaktů a jejich správu, přes tvorbu obsahu až po možnosti distribuce a vyhodnocování kampaní.

Probíraná témata:

  • Základy e-mail marketingu
  • Tvorba kampaní
  • Online a offline sběr dat
  • Segmentace
  • Šablona e-mailu
  • Chování uživatelů
  • Text e-mailu, struktura, rozesílka a systémy
  • Načasování
  • Měření
  • Základní pojmy a metriky
  • Testování

Display reklama (DR)

"Bannerová reklama je mrtvá. Vždyť se na ni nikdo nedívá a ani na ni nekliká." Pokud si to myslíte také, vyvedeme vás z omylu. Bannery, videa, hry a další možnosti display reklamy musí být nosnými prvky jak pro tvorbu vaší značky, otevírání nových trhů nebo zvýšení dosahu vašeho sdělení.

Probíraná témata:

  • Klíčové koncepty DR
  • Výhody a nevýhody DR
  • Účinná reklama
  • Formáty a prvky reklamy
  • Plánování kampaně
  • Kreativní formáty
  • Cílení a sledování kampaně
  • Optimalizace kampaně
  • Rozpočet

Marketing na sociálních sítích 1, 2

1. modul vás seznámí s novými trendy a možnostmi využití Facebooku, Twitteru, LinkedInu a Google+. Naučíte se rozeznávat, které sociální sítě jsou vhodné k dosažení právě vašich cílů. Projdeme tvorbu a plánování vhodného obsahu včetně možností YouTube a firemních blogů. Podíváme se na vyhodnocování účinnosti a efektivity kampaní pomocí analýz.
V 2. modulu se podíváme na užitečné nástroje pro pravidelnou správu sítí a monitoring. Ukážeme si, jak naslouchat zákazníkům, pracovat s brand ambasadory značky, organizovat soutěže a řešit případné krizové situace. Projdeme také otázky soukromí a ochrany dat spojené s marketingem na sociálních sítích.

Probíraná témata:

  • Klíčové koncepty marketingu na sociálních sítích
  • Cíle marketingu na sociálních sítích
  • Stanovení cílů a priorit
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Google+
  • Nové sociální sítě
  • Aplikace a plug-iny
  • KPI
  • Reportování

Mobilní marketing (MM)

Online svět se rychle mění a je velmi obtížné držet tempo. V poslední době se čím dál víc do popředí dostává mobilní marketing. Přijďte si rozšířit obzory a zjistit, jak zacílit na potenciální i stávající zákazníky s využitím mobilních zařízení. A protože se mobilní marketing týká i webů, povíme si něco o jejich optimalizaci pro mobilní zařízení, o mobilních formátech inzerce i o řadě dalších příležitostí. Nenechte si ujet vlak, vaše konkurence už jistě nastoupila!

Probíraná témata:

  • Klíčové koncepty MM
  • Trendy v MM
  • Příležitosti a rizika
  • Mobilní zařízení
  • SMS kampaně
  • SMS strategie
  • Mobilní reklama
  • Aplikace pro mobilní zařízení
  • Proximity marketing
  • Bluetooth
  • QR kódy
  • Zavedení do praxe
  • Příklady a případové studie

Analytika

Předposlední modul ukazuje metody, jak se posunout od měření počtu návštěv a shlédnutých stránek do pokročilejší analýzy návštěvnosti webu. Ujasníme si, co vše lze vyčíst z chování uživatelů a jak podle toho upravovat fungování vašich online marketingových aktivit. Zkrátka po absolvování tohoto modulu „otevřete oči“ - uvidíte, co lidé na vašem webu skutečně dělají a pochopíte, jak s tím naložit.

Probíraná témata:

  • Jak funguje analýza webových stránek?
  • Google Analytics
  • Stanovení klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI)
  • Sledování provozu na webu
  • Stanovení cíle a sledování událostí
  • Zvýšení návštěvnosti webu
  • E-commerce
  • Reporty v reálném čase
  • Vyhodnocení informací

Strategie a plánování

V závěrečném modulu si projdete desítky svých poznámek a dáte jim tvar. Vytvoříte si svůj marketingový plán, který můžete hned další den začít realizovat. Nejde totiž jen o to vědět, co který nástroj umí, ale umět je vzájemně propojit takovým způsobem, abyste z konečné kombinace vytěžili to nejlepší pro svůj business.

Probíraná témata:

  • Klíčové koncepty strategie a plánování
  • Plánování
  • Situační analýza
  • Sběr informací
  • Cílové publikum (cílová skupina)
  • Stanovení cílů
  • Nástroje
  • Akční plán
  • Stanovení rozpočtu
  • Vyhodnocování
  • Interakce a zlepšování
  • Příklady integrovaných marketingových plánů

Vyučovací dny

Termín DČ 16-04

V jednom vyučovacím dni se probírají vždy 2 moduly.

21. 04. 2016
28. 04. 2016
05. 05. 2016
12. 05. 2016
19. 05. 2016


Nejste si jistí, zda je kurz vhodný právě pro vás? Máte konkrétní problém a chcete vědět, jak vám s ním můžeme pomoci?

Kontaktujte nás. Zodpovíme všechny vaše dotazy. Poskytneme doplňující informace.

  • Zavolejte nám a my vám poradíme – Mgr. Klára Zumrová, +420 602 223 002
  • Napište nám své dotazy do formuláře
  • Nezávazně si rezervujte místo přes formulář

Tento kurz nemá momentálně vypsaný žádný termín. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.

KONTAKTUJTE NÁS

Pro koho je kurz určen?

Certifikovaný kurz Digitální marketing je ideální pro každého, kdo potřebuje řídit výkon firemního online marketingu, ať už se jedná o interní tým nebo o najatou online agenturu. Bude užitečný také všem, kteří s marketingem začínají a potřebují se zorientovat v nejvyužívanějších nástrojích online marketingu.

Kurz využijí především:

  • Marketéři – zorientují se v nejvyužívanějších nástrojích online marketingu, aby mohli lépe řídit své specialisty a být rovnějším patrnerem externím dodavatelům/agenturám
  • Podnikatelé – ujasní si, co jim může přinést online marketing a naučí se zadávat své požadavky online specialistům/agenturám
  • Absolventivysokých škol – zvýší si kvalifikaci a snáze získají zaměstnání v marketingu, kde online s přehledem vede

Ke stažení:
Anotace kurzu v pdf
Podrobný obsah v pdf

Lektoři kurzu
Certifikát
Přínosy
Ukázky
FAQ
Materiály
Kurzy

Přínosy

Přínosy kurzu

  • pochopit, jak digitální marketing pomůže růstu vaší firmy
  • získat přehled o tom, co obnáší plánování, tvorba a účinná správa online kampaní (e-mailové, mobilní, kampaně ve vyhledávačích a na sociálních sítích)
  • propojit plány digitálního marketingu s celou marketingovou strategií
  • přivést na Vaše webové stránky/e-shop nové návštěvníky a zvýšit míru konverze
  • zorientovat se v nabídce online aplikací a zdrojů pro tvorbu účinné webové stránky
  • zjistit, jak se online aktivity měří a analyzují
  • použít získané výsledky ke zlepšení výkonnosti Vašeho online marketingu

Proč si vybrat kurz Digitální marketing?

  • lektoři kurzu jsou renomovaní odborníci z praxe
  • metodicky provázané moduly
  • obsah kurzu je neustále aktualizován dle posledních světových trendů
  • kurz pracuje s reálnými případovými studiemi a s příklady z nejlepší světové praxe
  • možnost certifikované zkoušky v autorizovaném testovacím středisku Pearson VUE
  • po úspěšném složení zkoušky – mezinárodní certifikát, uznávaný ve více než v 70 zemích světa

Nejčastější dotazy

Potřebuji se před absolvováním kurzu zorientovat v marketingu nebo v IT?

Do certifikovaného kurzu Digitální marketing se může přihlásit každý. Žádné předchozí znalosti v oboru nepotřebujete – cílem kurzu je naučit vás vše, co je nutné vědět o digitálním marketingu a pomoci vám nastartovat vaši kariéru v tomto oboru. Kurz ocení jak majitelé a marketingoví pracovníci společností, kteří chtějí zviditelnit svoji značku, produkty nebo služby, tak absolventi, připravující se na povolání v oblasti digitálního marketingu. Jediným předpokladem pro absolvování kurzu je váš zájem o digitální marketing.

Je kurz zakončen nějakou zkouškou?

Certifikovaný kurz Digitální marketing je ukončen tříhodinovou zkouškou v některém z českých autorizovaných testovacích středisek Pearson VUE. Poplatek (180 EUR nebo ekvivalent v Kč). Kurz je však možné absolvovat i bez zkoušky.

Kolik mě kurz bude stát?

Certifikovaný kurz Digitální marketing stojí 28 900 Kč bez DPH. Nabízíme pouze prezenční formu studia.

Další otázky?

Máte-li k certifikovanému kurzu Digitální marketing nějaké další otázky, kontaktujte nás prosím na icv@icv.cz.