Jak dostat svůj web/e-shop na 1. místa ve výsledcích vyhledávání

Víte, že téměř 90 % uživatelů internetu hledá informace s využitím vyhledávačů? Pokud máte vlastní webové stránky nebo e-shop a chcete zvýšit jejich návštěvnost, přijďte na kurz, který vám v tom pomůže!

U klasické reklamy je nutné reklamu k zákazníkovi doručit a přesvědčit ho k nákupu. Search Engine Optiomalization (SEO) neboli Optimalizace pro vyhledávače funguje obráceně - zákazník již chce nakoupit a sám hledá požadovaný produkt. Je tedy důležité být "dobře vidět". A jak to udělat? Ovlivněte umístění vašich stránek ve svůj prospěch s pomocí dobré SEO strategie a využijte reklamní nástroje, které nabízí PPC.

Téma Optimalizace pro vyhledávače (SEO) probereme především z pohledu zadavatele. Takže se dozvíte, co byste si měli umět připravit sami, jaké úpravy webu chtít od dodavatele a jak poté jeho práci zkontrolovat. Ujasníme si, jak přistupovat k budování zpětných odkazů a čemu se naopak vyhnout neboli které techniky vás mohou poškodit. Dozvíte se také, jak SEO plánovat a jak jeho výsledky vyhodnocovat. A nakonec si ukážeme, jaké trendy lze čekat do budoucna.

V druhé části kurzu si ukážeme, co je Pay Per Click reklama (PPC) ve vyhledávačích, jak bouřlivým rozvojem prochází, co to s sebou přináší za skvělé příležitosti a také jaká z toho plynou rizika. Víte třeba, že cena dvou reklam pod sebou se může lišit až o 50 %? Nebo že ideální rozpočet na výkonnostní PPC reklamu se blíží nekonečnu a proč je důležité sledovat skóre kvality?

 

Obě tato témata jsou součástí pětidenního kurzu s názvem Digitální marketing, který je ideální pro každého, kdo se potřebuje zorientovat v nejvyužívanějších online nástrojích, bez nichž se dnes již klasický marketing neobejde. Seznámí vás také s nejnovějšími trendy a nabídne spoustu příkladů z online tuzemské i světové praxe. Pokud byste se rozhodli absolvovat celý kurz Digitální marketing, odečteme vám cenu tohoto jednodenního kurzu od jeho celkové ceny.

A co víc! Tento kurz se dá absolvovat i jako rekvalifikace, což může být zajímavé pro lidi vedené v evidenci úřadů práce. Více informací zde.

 

Co vám kurz přinese

Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

  • nastíní, v čem spočívá úspěšná SEO strategie
  • seznámí s principy SEO
  • vysvětlí, jak fungují vyhledávače
  • zorientuje v on-page a off-page optimalizaci
  • ukáže, jak vybírat a analyzovat klíčová slova
  • zorientuje v nezbytné terminologii (meta tagy, sitemap, link building)
  • připomene legislativu, kterou je třeba ctít

PPC reklama ve vyhledávačích

  • naučí vás volit vhodná klíčová slova, využitelná v kampaních Adwords či Sklik
  • vybaví vás potřebnými technickými znalostmia dovednostmi, nezbytnými k tvorbě efektivní PPC strategie
  • naučí vás analyzovat své aktuální marketingové aktivity, zacílitna vybrané cílové skupiny a zvýšit míru prokliku
  • ukáže, jak psát „silné“ reklamní texty a formulovat efektivní inzeráty
  • seznámí vás s nastavením a správou rozpočtu kampanív Adwords a Sklik, měřením a analýzou úspěšnosti kampaní pomocí podrobných reportů
  • zorientuje vás v principech ochrany dat a otázkách soukromí spojenými s PPC
1 den / 22. 11. 2017
Výuka probíhá od 9:00 do 17:00 hodin.
Místo konání
ICV, Kubánské náměstí 1391/11
100 00, Praha 10 - Vršovice
3 990 bez DPH (4 827,90 s DPH)
KONTAKTUJTE NÁS

Komu je kurz určen

Kurz bude zajímavý pro každého, kdo má své webové stránky/e-shop (nebo o nich uvažuje), rád by je dostal na přední příčky ve vyhledávačích a zvýšil jejich návštěvnost.

Lektoři kurzu
Certifikát
Přínosy
Ukázky
FAQ
Materiály
Kurzy

Lektoři kurzu

Jan Štráfelda

Jan Štráfelda je lektorem modulů č. 2 a 3.
V roce 2006 založil internetové studio Adaptic a nyní ho devátým rokem řídí. Osobně se podílel na návrzích, realizaci a řízení stovek projektů. K těm známějším patří oficiální weby značek Jihlavanka, Livingstone, Jeep, Mitsubishi nebo Hyundai. Příležitostně také poskytuje konzultace online marketingu, zejména v oblasti zvyšování obchodní účinnosti webu a návratnosti internetové reklamy. O těchto činnostech také píše.

Přínosy

  • lektor kurzu je renomovaný odborník z praxe
  • obsah kurzu je aktualizován dle posledních světových trendů
  • kurz je praktický s ukázkami reálných případových studií a příkladů z nejlepší online praxe
  • možnost zkonzultovat svoji vlastní problematiku