Jak uřídit svůj online marketing
a dodavatele online služeb

Jak a kde najít vhodného dodavatele pro svůj online marketing? Jak vybrat tu správnou marketingovou agenturu či člověka pro správu vaší PPC kampaně či komunikaci na sociálních sítích? Jste si jistí, že jste si vybrali správně a že dodavatel pracuje dle vašich představ? Umíte zkontrolovat dodávané služby?

Přijďte si ujasnit modely spolupráce s dodavateli z oblasti online marketingu a poslechnout si tipy pro nové přístupy. Kurz představuje způsoby fungování agentur či freelancerů v online marketingu a ukazuje výhody a nevýhody jednotlivých modelů spolupráce.

Obsah kurzu

  • Kde vyhledávat vhodné dodavatele
  • Jak efektivně řídit externí dodavatele
  • Kdy si najímat dodavatele a kdy je lepší mít svého zaměstnance
  • Výhody a nevýhody všech řešení - interní zaměstnanec, externí agentura, freelancer
  • Modely spoluprací
  • Cenové modely dodavatelů - výhody a nevýhody success fee, hodinových sazeb či paušálů
  • Jak kontrolovat výstupy, jejich kvalitu, množství, odbornost

Komu je kurz určen

Kurz Jak uřídit svůj online marketing a dodavatele online služeb využijí především marketingoví ředitelé, marketingoví specialisté, majitelé e-shopů a firem. Všem těm, kteří zadávají požadavky na online marketing externím dodavatelům.

Tento kurz nemá momentálně vypsaný žádný termín. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.

KONTAKTUJTE NÁS
Lektoři kurzu
Certifikát
Přínosy
Ukázky
FAQ
Materiály
Kurzy

Certifikát

Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování.

Přínosy

Přínosy kurzu

  • Zorientujete se v tématu
  • Získáte nové pohledy na fungování agentur a freelancerů
  • Poznáte výhody a nevýhody jednotlivých modelů spolupráce
  • Vyberete si svůj ideální model spolupráce