MARKETING SOCIÁLNÍCH SÍTÍ

Staňte se odborníky na komunikaci na sociálních sítích
a zařaďte ji do komunikační strategie své firmy

Sociální sítě jsou dnes hlavní komunikační platformou na internetu. Pokud potřebujete získat znalosti a dovednosti nezbytné pro efektivní komunikaci na sociálních sítích, je pro vás tento kurz ten pravý. V kurzu zdaleka nepůjde jen o teorii, prakticky se zde naučíte, jak plánovat, tvořit a spravovat profily na různých sociálních sítích. Rovněž zjistíte, jak vytvořit odpovídající strategii a jak vyhodnocovat výsledky.

Učební plán kurzu je sestaven s přihlédnutím k nejnovějším trendům a nejlepší celosvětové praxi. Kurz je produktem irské společnosti Digital Marketing Institute – celosvětově uznávané autority v oboru digitálního marketingu.

Obsah kurzu

Modul č. 01: ÚVOD DO MARKETINGU SOCIÁLNÍCH SÍTÍ

Tento modul vám pomůže pochopit základní principy online marketingové komunikace a odlišit ji od marketingové komunikace tradiční.

Přínosy modulu:

  • zjistíte, jak aplikovat online marketingové taktiky tak, aby podporovaly a prospívaly celkové marketingové strategii společnosti
  • poznáte způsob měření online marketingové komunikace
  • naučíte se využívat výsledky měření pro řízení a analýzu každé online marketingové aktivity

Modul č. 02: TVORBA OBSAHU

Modul ukazuje, jak zaujmout a získat zákazníky pomocí tvorby a sdílení obsahu na sociálních sítích.

Přínosy modulu:

  • pochopíte, jak cenné je sociální šíření obsahu a jaký obsah je možné sdílet v rámci sociálních sítí
  • naučíte se využívat sociální sítě ke sledování a monitorování vaší značky a k zacílení na vámi preferovanou skupinu zákazníků
  • získáte znalosti a dovednosti, které využijete ve funkci manažera obsahu
  • budete schopni zacílit na správné publikum a vybrat vhodnou platformu
  • zjistíte, jak využívat sociální sítě k naslouchání pro monitoring a analyzování konkurence

Modul č. 03: OBSAHOVÝ PŘESAH

Modul představuje koncept rozšiřování obsahu a učí, jak obsah efektivně šířit napříč sociálními sítěmi.

Přínosy modulu:

  • pochopíte, jak propagovat svůj obsah a jak důležitá je placená reklama k získání kvalitního obsahu vhodného ke sdílení
  • dozvíte se vše o nastavování cílů pro obsahovou reklamní strategii, a také o Influencer marketingu
  • naučíte se používat Social Bookmarking a zjistíte, jakou hodnotu může přinést vaší kampani na sociálních sítích
  • dostanete návod, jak správně nastavit a spravovat reklamní PPC kampaně

Modul č. 04: FACEBOOK

Tento modul poskytuje komplexní informace o tom, jak funguje Facebook jako platforma pro budování komunity, obsahový marketing a propagaci značky.

Přínosy modulu:

  • naučíte se využívat Facebook pro svůj business a vytvářet facebookové firemní stránky, které budou odpovídat vašim online marketingovým potřebám
  • seznámíte se s nástroji pro business využívání Facebooku, jako je např. Facebook Ads
  • naučíte se plánovat a vyvíjet strategie pro reklamu na Facebooku, zahrnující monitoring plnění KPI a průběžné sledování výsledků
  • zjistíte, že správně pojatý e-mailový marketing je jedním z nejefektivnějších nástrojů digitální marketingu, a to i navzdory častým problémům při doručování, zahlcenosti schránek zákazníků nebo jejich nečinnosti

Modul č. 05: TWITTER

Jak plyne z názvu modulu, vybaví vás znalostmi o tom, jak funguje Twitter a jaké jsou jeho možnosti pro marketingové a reklamní využití.

Přínosy modulu:

  • provede vás všemi kroky, potřebnými k efektivnímu využívání Twitteru pro podnikání, od přizpůsobování účtu až po budování firemního profilu
  • naučí cílit na demograficky specifické publikum, budovat skupiny followerů a využívat hashtagy
  • seznámí s trendy směřujícími ke geolokalizaci včetně jejich využití při realizaci kampaní na sociálních sítích

Modul č. 06: LINKEDIN

Modul vám představí fungování této sociální sítě a  výhody jejího marketingového a reklamního využití. Naučíte se používat specifické nástroje LinkedInu, které vám pomohou stanovit cíle kampaně.

Přínosy modulu:

  • zjistíte,  jak důležitá je jednotná prezentace společnosti na firemních i osobních profilech s důrazem na zapojení a interakci s uživateli LinkedInu
  • pochopíte význam LinkedInu jako propagační platformy
  • naučíte se cílit na konkrétní publikum, definované různými kritérii
  • budete schopni na této síti vytvářet a implementovat efektivní reklamní strategie

Modul č. 07: GOOGLE+

Modul ukazuje benefity, které získáte zahrnutím této sociální sítě do své marketingové strategie. Naučíte se nastavit svou vlastní osobní stránku a také stránku pro svou značku.

Přínosy modulu:

  • poznáte, jak důležitá je interakce s vaší Google+ komunitou a jak na této síti propagovat produkt nebo službu
  • seznámíte se s nástroji, jako jsou Hangouty, Kruhy, O čem se mluví a Události, které jsou pro Google+ specifické a naučíte se je využívat
  • zorientujete se v práci s Google Analytics z hlediska naplňování marketingových strategií v Google+

Modul č. 08: YOU TUBE

Tento modul vás vybaví znalostmi o fungování YuoTube jako platformy pro sdílení obsahu a ukáže, jak ji zahrnout do vašeho marketingu.

Přínosy modulu:

  • naučíte se YouTube využívat k call-to-action kampaním
  • zjistíte, jak zahrnout videa do vašich webových stránek tak, aby se zvýšila jejich návštěvnost a posílila se interaktivní zkušenost vašich zákazníků
  • dozvíte se o nástrojích pro zkvalitnění a tvorbu atraktivního video obsahu, který bude snadno dohledatelný prostřednictvím vyhledávačů, sociálních sítí a dostupných pluginů

Modul č. 09: BUDOUCÍ TRENDY

Tento modul mapuje aktuální trendy v marketingu v sociálních sítí a na nových platformách, jejichž prostřednictvím můžete sdílet svůj obsah.

Přínosy modulu:

  • seznámíte se s dalšími sociálními sítěmi, mezi něž patří Instagram, Tumblr, Pinterest a Flickr
  • získáte základní dovednosti, potřebné pro implementaci libovolné sociální sítě do celkové marketingové strategie vaší společnosti

Modul č. 10: STRATEGIE A PLÁNOVÁNÍ

Závěrečný modul shrnuje a propojuje znalosti získané v kurzu Marketing sociálních sítí.

Přínosy modulu:

  • ukáže formální proces plánování a implementace strategie na sociálních sítích
  • seznámí se základními dovednostmi, nezbytnými pro přípravu úspěšných online marketingových strategií vaší společnosti

Termíny (vyučovací dny)

16-02 (čtvrtky)
16-03 (úterky)
16-04 (úterky)
26.05.2016
13.09.2016 15.11.2016
02.06.2016 20.09.2016 22.11.2016
09.06.2016 27.09.2016 29.11.2016
16.06.2016 04.10.2016 06.12.2016
23.06.2016 11.10.2016 13.12.2016

 


Nejste si jistí, zda je kurz vhodný právě pro vás? Máte konkrétní problém a chcete vědět, jak vám s ním můžeme pomoci?

Kontaktujte nás. Zodpovíme všechny vaše dotazy. Poskytneme doplňující informace.

  • Zavolejte nám a my vám poradíme – Mgr. Klára Zumrová, +420 602 223 002
  • Napište nám své dotazy do formuláře
  • Nezávazně si rezervujte místo přes formulář
5 dní (5x Út) / 13. 09. – 11. 10. 2016
Výuka probíhá vždy od 9:00 do 17:00 hodin.
Všechny termíny kurzu
Místo konání
ICV, Pujmanové 1221/4
140 00, Praha 4
28 900 bez DPH (34 969,00 s DPH)
KONTAKTUJTE NÁS
5 dní (5x Út) / 15. 11. – 13. 12. 2016
Výuka probíhá vždy od 9:00 do 17:00 hodin.
Všechny termíny kurzu
Místo konání
ICV, Pujmanové 1221/4
140 00, Praha 4
28 900 bez DPH (34 969,00 s DPH)
KONTAKTUJTE NÁS

Pro koho je kurz určen?

Certifikovaný kurz Marketing sociálních sítí je ideální pro každého, kdo fandí online marketingu a uvažuje o kariéře v e-commerce sektoru. Využijí ho všichni, kde mají na starosti online marketingovou komunikaci a spravují firemní profily na sociálních sítích - marketéři, absolventi vysokých škol a podnikatelé.

 

Ke stažení:
Anotace kurzu v pdf
Podrobný obsah kurzu v pdf

Lektoři kurzu
Certifikát
Přínosy
Ukázky
FAQ
Materiály
Kurzy

Lektoři kurzu

Eliška Vyhnánková

Eliška Vyhnánková je lektorkou modulů č. 6 a 7

Živí se jako konzultantka v oboru sociálních médií, poradkyně a lektorka školení na téma využití sociálních sítí Facebook, Twitter, LinkedIn aj. Svým klientům předává znalosti z dlouholeté praxe. Před odchodem na volnou nohu pracovala jako manažerka nových médií ve společnosti NEWTON Media, kde se mimo jiné starala o rozvoj nástrojů na monitoring sociálních sítí a školení. Pravidelně přednáší, moderuje odborné konference a publikuje nejen na internetových serverech (Marketing&Media, Strategie, TyInternety, Lupa, Mediaguru a další). Rozesílá také populární emailové aktuality ze světa sociálních médií, které mají již téměř 900 odběratelů.

Kateřina Maršounová, M.A., MSc

Je mezinárodním evangelistou digitálního marketingu a změn již od roku 2011. V digitálním týmu Sanoma Media Amsterdam se podílela na vývoji mezinárodních marketingových strategií pro mobilní aplikace a její blog případových studií sociálních sítí je součástí iStrategy - mezinárodního networku digitálních marketérů, mezi něž patří Randy Zuckerberg (Facebook) nebo Jimmy Wales (Wikipedia). Kateřina a její agentura Velvet_Prg spolupracovala mimo jiné s Buzzer NL (word-of-mouth/experience marketing), BMW (CMO, celebrity branding), Hill+Knowlton ČR (digitální marketing), AMI Communications (creative sociální sítě) nebo BPA marketing (gamification/zhernění marketingových procesů).

Eliška Vyhnánková

Eliška Vyhnánková je lektorkou modulů č. 6 a 7

Živí se jako konzultantka v oboru sociálních médií, poradkyně a lektorka školení na téma využití sociálních sítí Facebook, Twitter, LinkedIn aj. Svým klientům předává znalosti z dlouholeté praxe. Před odchodem na volnou nohu pracovala jako manažerka nových médií ve společnosti NEWTON Media, kde se mimo jiné starala o rozvoj nástrojů na monitoring sociálních sítí a školení. Pravidelně přednáší, moderuje odborné konference a publikuje nejen na internetových serverech (Marketing&Media, Strategie, TyInternety, Lupa, Mediaguru a další). Rozesílá také populární emailové aktuality ze světa sociálních médií, které mají již téměř 900 odběratelů.

Kateřina Maršounová, M.A., MSc

Je mezinárodním evangelistou digitálního marketingu a změn již od roku 2011. V digitálním týmu Sanoma Media Amsterdam se podílela na vývoji mezinárodních marketingových strategií pro mobilní aplikace a její blog případových studií sociálních sítí je součástí iStrategy - mezinárodního networku digitálních marketérů, mezi něž patří Randy Zuckerberg (Facebook) nebo Jimmy Wales (Wikipedia). Kateřina a její agentura Velvet_Prg spolupracovala mimo jiné s Buzzer NL (word-of-mouth/experience marketing), BMW (CMO, celebrity branding), Hill+Knowlton ČR (digitální marketing), AMI Communications (creative sociální sítě) nebo BPA marketing (gamification/zhernění marketingových procesů).

Certifikát

Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování.

Certifikovaný kurz Marketing sociálních sítí je možné ukončit tříhodinovou zkouškou v některém z českých autorizovaných testovacích středisek Pearson VUE. Cena zkoušky však není započítána v ceně kurzu, platí se zvlášť (60 EUR nebo ekvivalent v Kč). Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování. Kurz je možné absolvovat i bez zkoušky.

Přínosy

Přínosy kurzu

  • zorientovat v současné nabídce sociálních sítí
  • pochopit význam a dosah sociálních sítí jako důležité platformy pro online komunikaci
  • plánovat, tvořit a účinně spravovat profily na různých sociálních sítích
  • tvořit obsah jako jeden z prvků dobré marketingové strategie
  • propojit marketingové plány se strategií komunikace na sociálních sítích
  • získat konkurenční výhodu pro vaše podnikání a vaši kariéru

Proč si vybrat kurz Marketing sociálních sítí?

  • lektoři kurzu jsou renomovaní odborníci z praxe
  • metodicky provázané moduly
  • obsah kurzu je neustále aktualizován dle posledních světových trendů
  • kurz pracuje s reálnými případovými studiemi a s příklady z nejlepší světové praxe
  • možnost certifikované zkoušky v autorizovaném testovacím středisku Pearson VUE
  • po úspěšném složení zkoušky – mezinárodní certifikát, uznávaný ve více než v 50 zemích světa

Nejčastější dotazy

Potřebuji se před absolvováním kurzu zorientovat v marketingu nebo v IT?

Do certifikovaného kurzu Marketing sociálních sítí se může přihlásit každý. Žádné předchozí znalosti v oboru nejsou vyžadovány – cílem kurzu je naučit vás vše, co potřebujete vědět o fungování a komunikaci na sociálních sítích a pomoci vám nastartovat kariéru v tomto oboru.

Kurz ocení jak majitelé firem/e-shopů, kteří chtějí využívat sociální sítě pro svůj business, tak všichni, kdo se chtějí specializovat právě na tuto oblast digitálního marketingu. Jediným předpokladem pro absolvování kurzu je váš zájem o digitální marketing.

Je kurz zakončen nějakou zkouškou?

Certifikovaný kurz Marketing sociálních sítí je ukončen tříhodinovou zkouškou v některém z českých autorizovaných testovacích středisek Pearson VUE. Poplatek (60 EUR nebo ekvivalent v Kč). Kurz je však možné absolvovat i bez zkoušky.

Kolik mě kurz bude stát?

Certifikovaný kurz Marketing sociálních sítí stojí 28 900 Kč bez DPH. Nabízíme pouze prezenční formu studia.

Další otázky?

Máte-li k certifikovanému kurzu Marketing sociálních sítí nějaké další otázky, kontaktujte nás prosím na icv@icv.cz.