MOBILNÍ MARKETING

Staňte se odborníky na mobilní marketing
a zařaďte ho do své marketingové strategie

Již v roce 2014 překonal mobilní internet využívání stolních počítačů, strmě stoupá počet tabletů a chytrých telefonů v populaci. Minimálně polovina přístupů na internet se dnes děje z mobilních zařízení.

Online svět se rychle mění a je velmi obtížné držet tempo. Do popředí se stále více dostává mobilní marketing a marketéři s ním musí počítat. Díky němu mohou skvěle zacílit na potenciální i stávající zákazníky. Přijďte si rozšířit obzory a zjistit, jak na to. Poradíme vám také, jak pro mobilní zařízení optimalizovat váš web. Seznámíte se s mobilními formáty inzerce a řadou skvělých příležitostí, které tento obor nabízí. Nenechte si ujet vlak, vaše konkurence už jistě nastoupila!

Obsah kurzu

Modul č. 01: ÚVOD DO MOBILNÍHO MARKETINGU

Modul představí význam a výhody mobilního marketingu, ukáže možnosti zapojení cílového publika a interakce s ním.
Probíraná témata:
  • Textové zprávy (SMS)
  • Mobilní stránky
  • Mobilní aplikace
  • Reklama na mobilních zařízeních
  • Videa na mobilních zařízeních
  • Marketing v mobilních hrách
  • Prodej prostřednictvím mobilních telefonů
  • Cross-Channel Marketing
  • Strategie a plánování

Všechny tyto technologie lze analyzovat, a to buď přes nástroje třetích stran, nebo prostřednictvím Google Analytics. Účastníci kurzu se naučí vyhodnocovat a reportovat výsledky kampaní s cílem maximalizace účinku a efektivity.

Modul č. 02: TEXTOVÉ ZPRÁVY

Modul ukáže marketingové příležitosti využívající mobilní telefony (SMS, Short Message Service, funkce PUSH), naučí pracovat s krátkými kódy a klíčovými slovy, seznámí s plánováním, řízením, optimalizací a vyhodnocením mobilní kampaně.
Probíraná témata:
  • Marketing krátkých textových zpráv (SMS)
  • Marketing multimediálních zpráv (MMS)
  • Rich Communication Services (RCS)
  • Over-The-Top (OTT) doručování obsahu

Modul č. 03: MOBILNÍ STRÁNKY

Modul seznámí s možnostmi, nástroji, technologiemi, výhodami a příležitostmi webových stránek vyvinutých/optimalizovaných pro mobilní zařízení. Ukáže všechny funkce těchto webů, silné stránky i limity optimalizace pro jednotlivá zařízení (velikost displeje, čitelnost, scrollování, zoomování, navigace a uživatelské rozhraní).
Probíraná témata:
  • Responsivní design webu (RWD)
  • .mobi doména nevyššího řádu (TLD)
  • Integrace sociálních sítí do mobilů
  • Nastavení a správa reklamních rozpočtů
  • Soukromí, legislativa a ochrana osobních údajů pro mobily

Modul č. 04: MOBILNÍ APLIKACE

Modul je zaměřen na klíčové aspekty mobilních aplikací - co jsou to mobilní aplikace, kdy je použít, jaké jsou poslední trendy, jak probíhá vývoj mobilních aplikací, jaký mají životní cyklus, jak se plánují a ekonomicky vyhodnocují. Dále seznámí s procesem schvalování aplikací a jejich umístěním do Apple App Store (iOS), Google Play Store (Android), Windows Marketplace for Mobile a dalších app storů (včetně soukromých).
Probíraná témata:
  • Vlastnosti a výhody nativních aplikací, webových aplikací a hybridních aplikací
  • Vývoj mobilních aplikací pro platformy sociálních sítí
  • Analytika mobilních aplikací
  • Aktuální trendy ve vývoji mobilních aplikací

Modul č. 05: REKLAMA NA MOBILNÍCH ZAŘÍZENÍCH

Reklama na mobilních zařízeních, je oboustrannou marketingovou výměnou (jeden na jednoho), nabízející unikátní marketingové možnosti a výhody. Modul seznámí s různými reklamnímu kanály, naučí vybírat vhodné reklamní sítě, korespondující s celkovou marketingovou strategií společnosti a zapadající do reklamní kampaně, ukáže unikátní možnostmi zacílení a segmentace, které mobilní síť nabízí.
Probíraná témata:
  • SMS reklama
  • Reklama na mobilních webových stránkách
  • Reklama v aplikacích
  • Reklama v hrách
  • Reklama v mobilním vyhledávání
  • Reklama v kuponech
  • Sítě mobilních reklam
  • Proximity Marketing
  • Mobilní reklamy pro platformy sociálních sítí

Modul č. 06: VIDEA NA MOBILNÍCH ZAŘÍZENÍCH

Modul představí ekosystém videa na mobilních zařízeních a ukáže, jak s jeho pomocí oslovit publikum po celém světě. Popíše, jak fungují video kampaně a v jakých formátech je marketingové sdělení doručováno do chytrých telefonů či tabletů. Seznámí s posledními trendy ve sledování videa na mobilních zařízeních.
Probíraná témata:
  • Video blogování (Vlogging)
  • Mobilní video aplikace
  • Formáty mobilního videa
  • Reklama v mobilním videu

Modul č. 07: MARKETING V MOBILNÍCH HRÁCH

Modul ukáže mobilní hry, jako systémy poskytující jedinečné možnosti marketingového zacílení na konkrétní cílové skupiny. Poskytne statistická data o hraní her na mobilních zařízeních a představí různé typy hráčů a hráčských person. Probere koncept “gamifikace” a ideu využití herního protokolu k vyřešení problému a zaujetí uživatelů v neherním scénáři.
Probíraná témata:
  • Cross-Screen hry
  • Formáty her
  • Propagace značky v rámci mobilních her
  • Proces vývoje mobilních her a jejich životní cyklus
  • Analytika a reporting mobilních her (MAU a DAU)

Modul č. 08: PRODEJ PROSTŘEDNICTVÍM MOBILNÍCH TELEFONŮ

Modul se zabývá problematikou sítí, systémů a chováním zákazníků v systému mCommerce. Představí nejsilnější hráče na trhu (jak portály, tak poskytovatele systémů) i fungování mCommerce, mobilní peněženky, mobilních plateb, mobilních kuponů a voucherů v rámci webových stránek. Nastíní potenciál prodeje prostřednictvím mobilních telefonů v různých odvětvích (maloobchod, doprava a osobní bankovnictví).
Probíraná témata:
  • SoLoMo (Social/Local/Mobile) integrované technologie
  • Near Field Communications (NFC)
  • Plánování a tvorba webových stránek pro mCommerce
  • Mobilní technologie Point Of Sale (POS)
  • Mobilní a sociální řízení vztahu se zákazníky (CRM)

Modul č. 09: CROSS-CHANNEL MARKETING

Modul popisuje způsob, jak dostávat marketingová sdělení k zákazníkům pomocí několika digitálních komunikačních kanálů, které jsou dostupné na různých digitálních zařízeních a postavené na různých platformách. Mapuje cestu zákazníka od vyhledávání a poptávání přes výběr produktu až po samotný nákup. Objasní vhodnost výběru kanálů pro jednotlivé fáze nákupního procesu s cílem dosáhnout promyšlené a konzistentní komunikace napříč všemi digitálními kanály a zajistit tak doručení marketingového sdělení na všechna dostupná zařízení.
Probíraná témata:
  • Cesty k zákazníkům prostřednictvím více kanálů
  • Zprávy o značce, produktu či službě zasílané různými kanály
  • Měřicí analýzy Cross-Channel
  • Sledování multikanálových kampaní

Modul č. 10: STRATEGIE A PLÁNOVÁNÍ

Modul představuje strukturovaný postup, jak využít všechny znalosti a dovednosti, získané v rámci certifikovaného kurzu Mobilní marketing, k vytvoření dobře promyšleného a srozumitelného marketingového plánu pro mobilní zařízení.
Probíraná témata:
  • Situační analýza
  • Nastavení cílů kampaně
  • Výběr platformy a nástrojů
  • Plánování kampaní
  • Monitoring, analýzy a opakování

Termíny (vyučovací dny)

16-01 (středy) 16-02 (čtvrtky)
18.05.2016 15.09.2016
25.05.2016 22.09.2016
01.06.2016 29.09.2016
08.06.2016 06.10.2016
15.06.2016 13.10.2016

 


Nejste si jistí, zda je kurz vhodný právě pro vás? Máte konkrétní problém a chcete vědět, jak vám s ním můžeme pomoci?

Kontaktujte nás. Zodpovíme všechny vaše dotazy. Poskytneme doplňující informace.

  • Zavolejte nám a my vám poradíme – Mgr. Klára Zumrová, +420 602 223 002
  • Napište nám své dotazy do formuláře
  • Nezávazně si rezervujte místo přes formulář

Pro koho je kurz určen?

Certifikovaný kurz Mobilní marketing je ideální pro každého, kdo fandí online marketingu a uvažuje o kariéře v e-commerce sektoru. Využijí ho především lidé, zodpovědní za plánování, průběh a měření online marketingových kampaní - marketéři, absolventi vysokých škol a podnikatelé.

 

Ke stažení:
Anotace kurzu v pdf
Podrobný obsah kurzu v pdf

Lektoři kurzu
Certifikát
Přínosy
Ukázky
FAQ
Materiály
Kurzy

Certifikát

Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování.

Certifikovaný kurz Mobilní marketing je možné ukončit tříhodinovou zkouškou v některém z českých autorizovaných testovacích středisek Pearson VUE. Cena zkoušky však není započítána v ceně kurzu, platí se zvlášť (60 EUR nebo ekvivalent v Kč). Kurz je možné absolvovat i bez zkoušky.

Přínosy

Přínosy kurzu

  • pochopit hodnotu mobilního marketingu a jeho místo v rámci online marketingových kampaní
  • plánovat, vytvářet a spravovat efektivní mobilní marketingové kampaně
  • naučit se získávat nové zákazníky a zvyčovat své prodeje prostřednictvím mobilních kanálů/reklam
  • poznat hodnotu a význam specifických mobilních technologií, jako jsou hry, aplikace, mobilní messaging a video
  • zařadit mobilní marketing do celkové marketingové strategie

Proč si vybrat kurz Mobilní marketing?

  • lektoři kurzu jsou renomovaní odborníci z praxe
  • metodicky provázané moduly
  • obsah kurzu je neustále aktualizován dle posledních světových trendů
  • kurz pracuje s reálnými případovými studiemi a s příklady z nejlepší světové praxe
  • možnost certifikované zkoušky v autorizovaném testovacím středisku Pearson VUE
  • po úspěšném složení zkoušky – mezinárodní certifikát, uznávaný ve více než v 50 zemích světa

Nejčastější dotazy

Potřebuji se před absolvováním kurzu zorientovat v marketingu nebo v IT?

Do certifikovaného kurzu Mobilní marketing se může přihlásit každý. Žádné předchozí znalosti v oboru nejsou vyžadovány – cílem kurzu je naučit vás vše, co potřebujete vědět o fungování a využití marketingu ve vyhledávačích a pomoci vám nastartovat kariéru v tomto oboru.

Kurz ocení jak majitelé firem/e-shopů, kteří chtějí zvýšit svůj zisk pomocí reklam v mobilní síti a kteří zamýšlí optimalizovat svůj web/e-shop pro použití na mobilních zařízeních. Jediným předpokladem pro absolvování kurzu je váš zájem o digitální marketing.

Je kurz zakončen nějakou zkouškou?

Certifikovaný kurz Mobilní marketing je ukončen tříhodinovou zkouškou v některém z českých autorizovaných testovacích středisek Pearson VUE. Cena zkoušky však není započtena v ceně kurzu (nutný poplatek 180 EUR nebo ekvivalent v Kč). Kurz je však možné absolvovat i bez zkoušky.

Kolik mě kurz bude stát?

Certifikovaný kurz Mobilní marketing stojí 28 900 Kč bez DPH. Nabízíme pouze prezenční formu studia.

Další otázky?

Máte-li k certifikovanému kurzu Mobilní marketing nějaké další otázky, kontaktujte nás prosím na icv@icv.cz.