Optimalizace webu pro mobilní zařízení

Minimálně 30 % uživatelů dnes přistupuje na internet z chytrých telefonů nebo tabletů. I přesto jen malá skupina webů má správně vyladěnou svoji mobilní verzi a jejich prohlížení na mobilních zařízeních tak není pro uživatele problematické. Převážná většina webů však nemá tuto verzi vyřešenou vůbec, a tak nemohou dobře plnit své obchodní cíle. Problém bohužel začíná již u developerských společností, které často prodávají nedostatečná a přitom drahá řešení. Na tomto kurzu si proto ukážeme, jak by měl kvalitní web na mobilních zařízeních fungovat, co přesně požadovat po developerovi, kolik by to celé mělo stát a jak jako laici poznáme, že jsme dostali kvalitní řešení.

Obsah kurzu

  • Kam internet směřuje, jak se na to připravit. Čísla, grafy a přehledy, které překvapí.
  • Jak se liší kontext používání webu na mobilních zařízeních od použití na desktopu.
  • Jaký je rozdíl mezi mobilní verzí webu, responzivním webem a webem adaptivním.
  • Kdy využít mobilní aplikaci, jak ji dostat k cílovým uživatelům.
  • Proč je rychlost webu kriticky důležitá, jak ji zvednout, pravidlo 0,1 sec : 1 sec : 10 sec.
  • Použitelnost mobilního webu – ideální navigace, jak web ovládáme na telefonu a tabletu, velikost a kontrast písma, gesta a interakce, touch design.
  • Technická omezení – flash, velkokapacitní displeje, high-end zařízení vs. staré křápy.
  • Postup navrhování responzivního webu, kaskáda vs. HTML prototyp, pravidlo Mobile first!
  • Nejčastější problémy aneb vyhněte se chybám, které už udělali druzí.
  • Jak fungují responzivní maily, proč je potřebujete, jak poznat funkční šablonu mailu.
  • Rychlý průlet možnostmi Mobilní reklamy, QR kódy.
  • Webová analytika z hlediska responzivních a adaptivních webů.

Tento kurz nemá momentálně vypsaný žádný termín. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.

KONTAKTUJTE NÁS

Komu je kurz určen

  • Provozovatelům internetových obchodů, kteří chtějí využít nové trendy jako příležitost
  • Majitelům a zaměstnancům firem, pro které je web důležitým obchodním kanálem
  • Podnikatelům a manažerům z oblasti komunikačních, reklamních, mediálních a PR agentur, jejichž výsledky s efektivitou webu úzce souvisí
  • Studentům, kteří si chtějí zvýšit vzdělání a zlepšit své uplatnění na trhu práce
  • Všem, kteří se chystají na redesign webu
Lektoři kurzu
Certifikát
Přínosy
Ukázky
FAQ
Materiály
Kurzy

Certifikát

Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování.

Přínosy

Cíle kurzu

  • Ukázat, jak funkční mobilní verze ovlivňuje pozice webu ve vyhledávačích, návratnost investic do PPC kampaní, sdílení na sociálních sítích nebo efektivitu e-mail marketingu.
  • Představit technické možnosti – co developera limituje, co musíte ohlídat.
  • Doporučit vhodný postup při návrhu responzivního webu, co chtít od webového grafika.
  • Probrat ceny a návratnost investic do responzivních a mobilních webů.