PPC reklama ve vyhledávačích

Víte, že cena dvou reklam zobrazených pod sebou ve výsledcích hledání se může lišit až o 50 %?

Většina reklamních kampaní v PPC systémech má obrovské rezervy ve výkonnosti. Zadavatelé tak zbytečně platí více, než by bylo k získání dané návštěvnosti potřeba.

Na kurzu se naučíme založit PPC kampaň a také ji dlouhodobě spravovat a postupně ladit k nejvyššímu výkonu. Řekneme, jak nejlépe nastavit spolupráci s externím správcem PPC reklamy a jak na jeho práci dohlížet.

Obsah kurzu

  • Výhody PPC reklamy
  • Cíle PPC reklamy, stanovení rozpočtu
  • Rozdíly mezi Google AdWords a Seznam Sklik
  • Výsledky vyhledávání, PPC reklama na mobilních zařízeních
  • Základní pojmy – PPC, CTR, CPC, klik, konverze, míra konverze...
  • Analýza klíčových slov
  • Založení účtu, platební modely, propojení s dalšími nástroji
  • Správná struktura PPC kampaní
  • Nastavení kampaní, možnosti cílení, shody klíčových slov
  • Co je skóre kvality a jak s ním pracovat
  • Jak na efektivní inzeráty, význam rozšíření inzerátů, A/B testování inzerátů
  • Vliv cílových stránek a návratnost PPC reklamy
  • Reklama v obsahové síti, ideální podoba banneru
  • Remarketing a osvědčené strategie jeho použití
  • Možnosti měření konverzí
  • Vyhodnocování PPC reklamy a KPI

Komu je kurz určen

Všem zájemcům z řad firem, podnikatelům a marketérům, kteří chtějí zvýšit návštěvnost z placených kampaní ve vyhledávačích a obsahové síti. Kurz je vhodný také pro absolventy vysokých škol, kteří plánují kariéru v oboru marketingu.

Tento kurz nemá momentálně vypsaný žádný termín. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.

KONTAKTUJTE NÁS
Lektoři kurzu
Certifikát
Přínosy
Ukázky
FAQ
Materiály
Kurzy

Certifikát

Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování.

Přínosy

Cíle kurzu

  • Porozumět, jak fungují reklamní systémy AdWords a Sklik a jak se budou vyvíjet dále
  • Zjistit, jak využít PPC reklamu při plnění marketingových cílů a jaké strategie se v PPC světě osvědčují
  • Poznat, jak začít s PPC reklamou (založení účtu, nastavení fakturace atd.)
  • Vysvětlit, jak optimalizovat PPC kampaně, jaké k tomu sledovat přehledy a proč je ladění kampaně důležité pro jejich efektivní fungování
  • Upozornit, na co si dát pozor a kde dělají začátečníci nejčastěji chyby
  • Seznámit se s výhodami a nevýhodami různých způsobů plateb za správu reklamy externím dodavatelům