SEARCH MARKETING

Staňte se odborníky na search marketing
a zařaďte ho do své marketingové strategie

Téměř 90 % českých uživatelů každou minutu hledá ve vyhledávačích informace o zboží a službách. Buďte vidět tam, kde jsou vaši zákazníci.

Search marketing neboli marketing ve vyhledávačích se snaží zvýšit zisk prostřednictvím služeb, které poskytují vyhledávače. Jednou z těchto služeb je umístění různých reklamních formátů, které mohou být vzhledem k obrovské návštěvnosti vyhledávačů velmi efektivní. U klasické reklamy je nutné reklamu k zákazníkovi doručit a přesvědčit ho k nákupu. Search marketing funguje obráceně - zákazník již chce nakoupit a sám hledá požadovaný produkt.

Obsah kurzu

Modul č. 01: ÚVOD DO SEARCH MARKETINGU

Tento modul představí 2 hlavní větve vyhledávání - optimalizaci pro vyhledávače (SEO) a PPC reklamy včetně související analytiky.

Přínosy modulu:
Díky této znalosti budou účastníci schopni podpořit zacílenou a neustále se měnící návštěvnost. První modul vás provede všemi disciplínami Search Marketingu, ukáže, jak se vzájemně ovlivňují a ujasní pozici vyhledávání v rámci digitálního marketingu.

Modul č. 02: OPTIMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE - NASTAVENÍ SEO

Modul vás vybaví dovednostmi nutnými k implementaci SEO, upozorní na nejčastější problémy a chyby, které v praxi mohou nastat.

Přínosy modulu:

  • zorientovat v odborných termínech SEO (zdrojový kód, informační architektura, tagy, klíčová slova, kódy, roboti, sitemapy a odkazy)
  • poznat výhody dobře a čistě nastavené SEO strategie s ohledem na obchodní cíle, viditelnost na internetu, zvýšení reputace a důvěryhodnosti
  • naučit používat nástroje pro plánování SEO a měřit jeho výkony včetně benchmarkingu
  • ukázat, jak dělat dobré SEO a vyhodnocovat jeho úspěšnost

Modul č. 03: OPTIMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE - OBSAH SEO 

Modul ukazuje roli obsahu ve vztahu k výsledkům organického vyhledávání a zdůrazňuje jeho správné umístění v souladu s tzv. on-page optimalizací.

Přínosy modulu:

  • naučit, jak využívat tagy, klíčová slova v názvech stránek a souborů, Alty, meta-tagy a další faktory ovlivňující CTR, odkazy nebo rychlost stránek
  • projít oblast off page optimalizace, nejlepší techniky link buildingu
  • ukázat, jak používat nástroje pro kontrolu pozic, kvalitu zpětných odkazů a sílu odkazového profilu webu
  • seznámit s problematikou práva, soukromí a ochrany dat, ke kterým je nutné v SEO přihlížet

Modul č. 04: OPTIMALIZACE PRO VYHLEDÁVAČE - SEO WORKSHOP

Modul prakticky provede účastníky tvorbou SEO. Účastníci si vyzkouší:
  • vytvořit SEO strategii s využitím různých nástrojů a zdrojů
  • provést detailní analýzu stránek s důrazem na její funkčnost a efektivitu
  • on-site i off-site optimalizaci

Modul č. 05: REKLAMA PAY-PER-CLICK (PPC) VYHLEDÁVÁNÍ

Modul naučí používat systémy AdWords a Sklik, vyhledávat klíčová slova pomocí nástroje AdWords Keyword Planner a správně volit klíčová slova.

Přínosy modulu:

  • zorientovat v různých formátech reklam s ohledem na zařízení, kde se reklamy zobrazují: mobil, desktop a tablet
  • ukázat, jak důležité je zacílení reklamy pomocí jazyka a regionu v případě lokálních reklamních kampaní
  • seznámit s řízením komerčně úspěšné kampaně a vyhodnocováním jejích výsledků
  • získat jistotu a naučit se stát si za svými rozhodnutími

Modul č. 06: OBSAHOVÉ SÍTĚ

Tento modul seznámí se základními metrikami display (obsahové) reklamní sítě, jako jsou míra prokliku (Click-Through-Rate, CTR), míra konverze (Conversion Rate), průměrná cena za klik Cost-Per-Click (CPC) a skóre kvality (Quality Score).

Modul ukáže:

  • jak využít obsahové sítě k oslovení různých typů zákazníků
  • jak budovat povědomí o značce a dosahovat konverzí
  • jak vybírat mezi různými formáty reklamy
  • jak zvýšit zásah reklam a automatizovat PPC kampaně při řízení velkých kampaní či více AdWords účtů
  • jak vyhodnocovat a analyzovat efektivitu kampaní pomocí detailních reportů
  • jak využívat širokou škálu nástrojů a funkcí v display reklamě

Modul č. 07: VIDEO REKLAMY

Modul představí možnosti video reklamních sítí, hostingových a mobilních platforem pro zobrazování videa. Seznámí s životním cyklem video reklamy od plánování, přes implementaci až po měření účinnosti a ukáže, jak na základě zjištěných výsledků kampaň optimalizovat a upravovat.

Účastníci si vyzkouší:

  • plánování a implementaci video reklamní kampaně za použití různých AdWords nástrojů pro vytváření reklam na YouTube (Display Ad Builder a AdWords Editor)
  • vytvoření a správu reklamní kampaně pro různá mobilní zařízení
  • realizaci bidding strategie založené na platebních modelech: Cost-Per-Impression (CPM), Cost-Per-Click (CPC) nebo Cost-Per-Video (CPV)
  • práci s Auction-Based a Reservation-Based kampaněmi včetně jazykového i regionálního zacílení

Modul č. 08: NASTAVENÍ ANALYTIKY

V tomto modulu poznáte způsoby měření, monitorování a optimalizace digitálních marketingových kampaní.

Účastníci se seznámí:

  • s nastavením účtů a cílů
  • s měřicími kódy a důležitými metrikami
  • s přehledy pro měření chování návštěvníků na webu v Google Analytics
  • s reporty výkonnosti webových stránek
  • s webovou analytikou jako samostatnou disciplínou a s jejími nástroji a funkcemi

Modul č. 09: ANALYZOVÁNÍ

Tento modul představí filtry, díky nimž lze vytvářet reporty na míru, ukáže nastavení Analytics účtu, aby uměl správně měřit napříč více doménami a sub-doménami, zaměří se na segmentaci návštěvníků.

Přínosy modulu:

  • zjistit, jak jednotlivé AdWords kampaně fungují
  • porozumět analýze konverzí a atribucím
  • naučit se správně označovat kampaně
  • nastavit různé typy cílů a pomocí analytických nástrojů sledovat jejich úspěšnost
  • tvořit reporty s pomocí API a inteligentních reportovacích funkcí, detailní reporty konverzí pro konkrétní cíl, konverzní cesty, konverze a prodeje (eCommerce)

Modul č. 10: STRATEGIE A PLÁNOVÁNÍ

Poslední modul propojí všechny poznatky z celého kurzu Search Marketing a pomůže vytvořit jasný marketingový plán pro vyhledávání.
  • 1. část zahrnuje technický a obsahový SEO audit stránek, společně se zhodnocením PPC kampaní a analytickým reportem
  • v 2. části se definují jasné a smysluplné cíle marketingového plánu vyhledávání, následně se připraví akční plán, který má logickou strukturu a zahrnuje milníky, výstupy a zdroje

Termíny (vyučovací dny)

16-01 (úterky) 16-02 (středy) 16-03 (středy)
17.05.2016 14.09.2016 16.11.2016
24.05.2016 21.09.2016 23.11.2016
31.05.2016 05.10.2016 30.11.2016
07.06.2016 12.10.2016 07.12.2016
14.06.2016 19.10.2016 14.12.2016

 


Nejste si jistí, zda je kurz vhodný právě pro vás? Máte konkrétní problém a chcete vědět, jak vám s ním můžeme pomoci?

Kontaktujte nás. Zodpovíme všechny vaše dotazy. Poskytneme doplňující informace.

  • Zavolejte nám a my vám poradíme – Mgr. Klára Zumrová, +420 602 223 002
  • Napište nám své dotazy do formuláře
  • Nezávazně si rezervujte místo přes formulář
5 dní (5x St) / 14. 09. – 19. 10. 2016
Všechny termíny kurzu
Místo konání
ICV, Pujmanové 1221/4
140 00, Praha 4
28 900 bez DPH (34 969,00 s DPH)
KONTAKTUJTE NÁS
5 dní (5x St) / 16. 11. – 14. 12. 2016
Všechny termíny kurzu
Místo konání
ICV, Pujmanové 1221/4
140 00, Praha 4
28 900 bez DPH (34 969,00 s DPH)
KONTAKTUJTE NÁS

Pro koho je kurz určen?

Certifikovaný kurz Search Marketing je ideální pro každého, kdo fandí online marketingu a uvažuje o kariéře v e-commerce sektoru. Využijí ho především lidé, zodpovědní za plánování, průběh a měření online marketingových kampaní - marketéři, absolventi vysokých škol a podnikatelé.

 

Ke stažení:
Anotace kurzu v pdf
Podrobný obsah v pdf

Lektoři kurzu
Certifikát
Přínosy
Ukázky
FAQ
Materiály
Kurzy

Lektoři kurzu

Michal Krutiš

Jsem majitelem společnosti Edu online s.r.o. a působím jako freelance online marketingový poradce. Specializuji se na internet marketing, SEO, PPC advertisement a marketingovou komunikaci. V online marketingu působím již 12 let, zkušenosti jsem získal především v největší online marketingové agentuře H1.cz s.r.o., kterou jsem spoluvlastnil. Pracoval jsem také jako marketingový specialista pro Homecredit, ČSOB pojišťovna, Lekarna.cz, Obchodní dům, Eximtours, Letuska, Sconto a mnoho dalších.

Jan Štráfelda

V roce 2006 jsem založil internetové studio Adaptic a nyní ho devátým rokem řídím. Osobně jsem se podílel na návrzích, realizaci a řízení stovek projektů. K těm známějším patří oficiální weby značek Jihlavanka, Livingstone, Jeep, Mitsubishi nebo Hyundai. Příležitostně také poskytuji konzultace online marketingu, zejména v oblasti zvyšování obchodní účinnosti webu a návratnosti internetové reklamy. O těchto činnostech také píši.

Martin Henich

Jsem spoluzakladatelem internetového studia AW-dev, které obsluhuje zákazníky v oblastech vývoje webů, webových aplikací a internetového marketingu. Spolupodílel jsem se na projektech v oblasti řízení a konzultování pro klienty jako je Harley Davidson® Praha, Tesla Electron Tubes, Royal Canin, Nutricare. V rámci své činnosti navrhuji a konzultuji aktivity v oblasti digitálního marketingu.

Michal Krutiš

Jsem majitelem společnosti Edu online s.r.o. a působím jako freelance online marketingový poradce. Specializuji se na internet marketing, SEO, PPC advertisement a marketingovou komunikaci. V online marketingu působím již 12 let, zkušenosti jsem získal především v největší online marketingové agentuře H1.cz s.r.o., kterou jsem spoluvlastnil. Pracoval jsem také jako marketingový specialista pro Homecredit, ČSOB pojišťovna, Lekarna.cz, Obchodní dům, Eximtours, Letuska, Sconto a mnoho dalších.

Jan Štráfelda

V roce 2006 jsem založil internetové studio Adaptic a nyní ho devátým rokem řídím. Osobně jsem se podílel na návrzích, realizaci a řízení stovek projektů. K těm známějším patří oficiální weby značek Jihlavanka, Livingstone, Jeep, Mitsubishi nebo Hyundai. Příležitostně také poskytuji konzultace online marketingu, zejména v oblasti zvyšování obchodní účinnosti webu a návratnosti internetové reklamy. O těchto činnostech také píši.

Martin Henich

Jsem spoluzakladatelem internetového studia AW-dev, které obsluhuje zákazníky v oblastech vývoje webů, webových aplikací a internetového marketingu. Spolupodílel jsem se na projektech v oblasti řízení a konzultování pro klienty jako je Harley Davidson® Praha, Tesla Electron Tubes, Royal Canin, Nutricare. V rámci své činnosti navrhuji a konzultuji aktivity v oblasti digitálního marketingu.

Certifikát

Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování.

Certifikovaný kurz Search marketing je možné ukončit tříhodinovou zkouškouv některém z českých autorizovaných testovacích středisek Pearson VUE. Cena zkoušky však není započítána v ceně kurzu, platí se zvlášť (60 EUR nebo ekvivalent v Kč). Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování. Kurz je možné absolvovat i bez zkoušky.

Přínosy

Přínosy kurzu

  • seznámit s nastavením SEO (plánování, srovnávání a metriky)
  • poznat principy on-page a off-page optimalizace
  • představit fungování a tvorbu PPC kampaní
  • ukázat práci s AdWords
  • zmapovat reklamní formáty použitelné ve vyhledávačích
  • pochopit práci s Google Analytics (nastavení účtu, používání filtrů, tracking, konverze, podrobný reporting)
  • seznámit s principy Search Marketing auditu (plánování, publikum, rozpočty)
  • ujasnit strategii a plánování v Search marketingu

Proč si vybrat kurz Search marketing?

  • lektoři kurzu jsou renomovaní odborníci z praxe
  • metodicky provázané moduly
  • obsah kurzu je neustále aktualizován dle posledních světových trendů
  • kurz pracuje s reálnými případovými studiemi a s příklady z nejlepší světové praxe
  • možnost certifikované zkoušky v autorizovaném testovacím středisku Pearson VUE
  • po úspěšném složení zkoušky – mezinárodní certifikát, uznávaný ve více než v 50 zemích světa

Nejčastější dotazy

Potřebuji se před absolvováním kurzu zorientovat v marketingu nebo v IT?

Do certifikovaného kurzu Search marketing se může přihlásit každý. Žádné předchozí znalosti v oboru nejsou vyžadovány – cílem kurzu je naučit vás vše, co potřebujete vědět o fungování a využití marketingu ve vyhledávačích a pomoci vám nastartovat kariéru v tomto oboru.

Kurz ocení jak majitelé firem/e-shopů, kteří chtějí zvýšit svůj zisk pomocí reklam v nejpoužívanějších vyhledávačích Google či Seznam, tak všichni, kdo se chtějí specializovat právě na tuto oblast digitálního marketingu. Jediným předpokladem pro absolvování kurzu je váš zájem o digitální marketing.

Je kurz zakončen nějakou zkouškou?

Certifikovaný kurz Search marketing je ukončen tříhodinovou zkouškou v některém z českých autorizovaných testovacích středisek Pearson VUE. Cena zkoušky však není započtena v ceně kurzu (nutný poplatek 180 EUR nebo ekvivalent v Kč). Kurz je však možné absolvovat i bez zkoušky.

Kolik mě kurz bude stát?

Certifikovaný kurz Search marketing stojí 28 900 Kč bez DPH. Nabízíme pouze prezenční formu studia.

Další otázky?

Máte-li k certifikovanému kurzu Search marketing nějaké další otázky, kontaktujte nás prosím na icv@icv.cz.