SEO z pohledu zadavatele

Optimalizace pro vyhledávače patří k jednomu z nejhůře pochopených oborů internetového marketingu. Navíc je opředena mnoha zbytečnými mýty a pověrami, se kterými se na našem kurzu vypořádáme.

Srozumitelně si vysvětlíme, co vše udělat pro to, aby vyhledávače váš web milovaly. A pravidelně vám přiváděly velkou a především dobře cílenou návštěvnost. Technické detaily omezíme a na SEO se podíváme hlavně z pohledu majitele webu či marketingového specialisty.

Obsah kurzu

  • Přínosy SEO a jeho cíle
  • Jak vyhledávače fungují
  • Výsledky vyhledávaní a jejich personalizace
  • On-page a off-page optimalizace
  • Analýza klíčových slov
  • Co je long tail a jak s ním pracovat
  • Obsah webu a SEO
  • Struktura webu a její vliv na SEO
  • Meta tagy, site mapy
  • Technické SEO
  • SEO pro e-shopy
  • Nedoporučené techniky
  • Link building
  • Google Search Console (Webmaster Tools)
  • Měření a vyhodnocování SEO aktivit

Komu je kurz určen

Všem zájemcům z řad firem, podnikatelůmmarketérům, kteří se starají o web a mají zájem na zlepšení jeho výsledků ve vyhledávačích. Kurz je vhodný také pro absolventy vysokých škol, kteří plánují zaměstnání v oboru marketingu.

Tento kurz nemá momentálně vypsaný žádný termín. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.

KONTAKTUJTE NÁS
Lektoři kurzu
Certifikát
Přínosy
Ukázky
FAQ
Materiály
Kurzy

Certifikát

Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování.

Přínosy

Cíle kurzu

  • porozumět principům optimalizace pro vyhledávače a trendům v jejich vývoji
  • zjistit, co vše se dá vyčíst z analýzy klíčových slov
  • pochopit význam zpětných odkazů a porozumět strategiím dlouhodobě budovaných odkazů
  • uvědomit si, že fungující SEO je výsledkem společného úsilí zadavatele i dodavatele webu a zjistit, jak dodavatele v tomto směru řídit