Sociální sítě a jak je využít na maximum

Nové trendy a možnosti, jak využít Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ nejen pro soukromé účely

V tomto kurzu se budeme věnovat tvorbě a plánování vhodného obsahu jak pro sociální sítě, tak pro YouTube a firemní blogy. Zjistíte, jaké nástroje můžete využít pro pravidelnou správu sítí a monitoring, jak naslouchat zákazníkům, jak pracovat s brand ambasadory značky, organizovat soutěže a řešit případné krizové situace. Po absolvování kurzu dokážete vyhodnotit nejen účinnost vašich kampaní pomocí analýz, ale také návratnost vložených prostředků vůči stanoveným cílům kampaně.

 

Téma marketingu na sociálních sítích je součástí pětidenního kurzu s názvem Digitální marketing, který je ideální pro každého, kdo se potřebuje zorientovat v nejvyužívanějších online nástrojích, bez nichž se dnes již klasický marketing neobejde. Seznámí vás také s nejnovějšími trendy a nabídne spoustu příkladů z online tuzemské i světové praxe. Pokud byste se rozhodli absolvovat celý kurz Digitální marketing, odečteme vám cenu tohoto jednodenního kurzu od jeho celkové ceny.

A co víc! Tento kurz se dá absolvovat i jako rekvalifikace, což může být zajímavé pro lidi vedené v evidenci úřadů práce. Více informací zde.

Co vám kurz přinese

  • seznámí vás s  účinnými způsoby oslovení zákazníků na různých sítích
  • představí nové trendy a příležitosti, které skýtá trvale připojený uživatel
  • ukáže výhody/nevýhody různých sociálních sítí
  • objasní, jak vyhodnotit účinnost kampaní pomocí analýz a návratnost vložených prostředků vůči stanoveným cílům kampaně
  • popíše, jak za pomoci reklamních nástrojů na sociálních sítích budovat a udržovat kontakt se zákazníky
  • vysvětlí, jak tvořit strategii na různých sociálních sítích
  • ukáže, jak naslouchat vašim zákazníkům
  • objasní, jak pracovat s plug-iny, aplikacemi a KPI
  • projde s vámi nezbytnou legislativu spojenou s marketingem na sociálních sítích
1 den / 03. 10. 2017
Výuka probíhá od 9:00 do 17:00 hodin.
Všechny termíny kurzu
Místo konání
ICV, Kubánské náměstí 1391/11
100 00, Praha 10 - Vršovice
3 990 bez DPH (4 827,90 s DPH)
KONTAKTUJTE NÁS
1 den / 29. 11. 2017
Výuka probíhá od 9:00 do 17:00 hodin.
Všechny termíny kurzu
Místo konání
ICV, Kubánské náměstí 1391/11
100 00, Praha 10 - Vršovice
3 990 bez DPH (4 827,90 s DPH)
KONTAKTUJTE NÁS

Komu je kurz určen

Kurz bude zajímavý pro každého, kdo má svůj privátní nebo firemní profil na sociálních sítích a chce ho efektivně využít pro své cíle.

Lektoři kurzu
Certifikát
Přínosy
Ukázky
FAQ
Materiály
Kurzy

Lektoři kurzu

Kateřina Maršounová, M.A., MSc

Je mezinárodním evangelistou digitálního marketingu a změn již od roku 2011. V digitálním týmu Sanoma Media Amsterdam se podílela na vývoji mezinárodních marketingových strategií pro mobilní aplikace a její blog případových studií sociálních sítí je součástí iStrategy - mezinárodního networku digitálních marketérů, mezi něž patří Randy Zuckerberg (Facebook) nebo Jimmy Wales (Wikipedia). Kateřina a její agentura Velvet_Prg spolupracovala mimo jiné s Buzzer NL (word-of-mouth/experience marketing), BMW (CMO, celebrity branding), Hill+Knowlton ČR (digitální marketing), AMI Communications (creative sociální sítě) nebo BPA marketing (gamification/zhernění marketingových procesů).

Kateřina Maršounová, M.A., MSc

Je mezinárodním evangelistou digitálního marketingu a změn již od roku 2011. V digitálním týmu Sanoma Media Amsterdam se podílela na vývoji mezinárodních marketingových strategií pro mobilní aplikace a její blog případových studií sociálních sítí je součástí iStrategy - mezinárodního networku digitálních marketérů, mezi něž patří Randy Zuckerberg (Facebook) nebo Jimmy Wales (Wikipedia). Kateřina a její agentura Velvet_Prg spolupracovala mimo jiné s Buzzer NL (word-of-mouth/experience marketing), BMW (CMO, celebrity branding), Hill+Knowlton ČR (digitální marketing), AMI Communications (creative sociální sítě) nebo BPA marketing (gamification/zhernění marketingových procesů).

Certifikát

Po absolvování kurzu obdržíte certifikát.

Přínosy

  • lektorka kurzu je renomovanou odborníci z praxe
  • obsah kurzu je neustále aktualizován dle posledních světových trendů
  • kurz pracuje s reálnými případovými studiemi a s příklady z nejlepší online praxe
  • možnost zkonzultovat svoji vlastní problematiku