STRATEGIE A PLÁNOVÁNÍ

Staňte se odborníky na strategie
a plánování digitálního marketingu

Přicházíte do styku s plánováním a tvorbou marketingových strategií a potřebujete získat znalosti, týkající se digitálních kanálů? Potom je tento kurz určen právě pro vás. Je sestaven podle nejnovějších světových trendů v oboru digitálního marketingu a přiblíží vám všechny oblasti potřebné pro tvorbu efektivních plánů a strategií.

Obsah kurzu

Modul č. 01: ÚVOD DO STRATEGIE A PLÁNOVÁNÍ

Tento modul představuje digitální komunikaci a způsoby, jak ji měřit a zahrnout do celkové marketingové strategie. Digitální komunikace dnes velmi ovlivňuje marketingové aktivity firem, a proto cílem tohoto modulu je:

  • představit online prostředí v širších souvislostech
  • seznámit se základními pojmy tohoto oboru
  • poskytnout potřebných znalostí digitálního marketingu

Modul č. 02: TRADIČNÍ KOMUNIKACE

Modul zkoumá komunikaci před příchodem digitálních médií a to, jak se vyvíjela v průběhu let. Ukazuje silné stránky tradiční komunikace i její limity, vysvětluje, jak je tradiční komunikace zobecňující ve svém přístupu k zákazníkům.
V tomto modulu si připomenete:
  • jak složité je měřit efektivitu tradiční komunikace
  • jak problematické je její zacílení
  • jak propojit tradiční i digitální formu komunikace
  • jak připravit co nejefektivnější marketingovou kampaň

Modul č. 03: DIGITÁLNÍ KOMUNIKACE 

Modul popisuje kanály využívané pro digitální marketingové kampaně, všímá se jejich výhod, nevýhod a vhodnosti použití. Modul se zabývá těmito kanály:
  • optimalizace pro vyhledávače (SEO)
  • PPC reklama
  • e-mailový marketing
  • display reklama
  • sociální sítě (Facebook, Twitter, LinkedIn)

Modul č. 04: DIGITÁLNÍ KANÁLY

V tomto modulu se naučíte plánovat a implementovat digitální kanály do své online marketingové strategie. Ukážeme vám, jak zapojovat zákazníky do vaší online komunikace a propojovat ji s tradičními nástroji offline marketingu.
V modulu projdete:
  • SEO (Search Engine Optimisation)
  • PPC (Pay-Per-Click) reklamy
  • e-mailový marketing
  • display reklamu
  • sociální sítě (Facebook, Twitter a LinkedIn)
  • potřebnou terminologii a know-how k jejímu využití v rámci digitální marketingové strategie
  • sociální zákaznický servis (komunikaci prostřednictvím sociálních sítí)
  • úskalí při práci se sociálními sítěmi

Modul č. 05: ROZPOČET

Rozpočet patří mezi klíčové prvky při plánování a nastavování digitální marketingové strategie a je mu proto věnován celý modul.Alokace rozpočtu souvisí s příležitostmi, které nabízí online marketing.
V modulu se seznámíte:
  • s digitálními snadno implementovatelnými a finančně nenáročnými marketingovými technikami
  • s placenými kanály, jejichž prostřednictvím můžete zajistit růst vašeho profilu a naplnění vaší strategie
  • s užitečnými analytickými nástroji

Modul č. 06: SPOLUPRACOVNÍCI

Zapojení těch správných a schopných lidí je základem úspěšné implementace vaší digitální marketingové strategie.
Tento modul představuje:
  • nové role, zodpovědnosti a výzvy, které souvisí s digitálním marketingem (při výběru lidí do vašeho týmu k nim musí být přihlíženo)
  • výzvy v podobě implementace a integrace digitální komunikace do vaší společnosti
  • standardy pro bezpečnou správu digitální komunikace, pravidelný monitoring a využití sociálních sítí
  • formáty reklam s ohledem na zařízení, kde se reklamy zobrazují: mobil, desktop a tablet
  • zacílení reklamy pomocí jazyka a regionu v případě lokálních reklamních kampaní
  • řízení komerčně úspěšné kampaně, vyhodnocování jejích výsledků

Modul č. 07: RIZIKA A REPUTACE

V tomto modulu se seznámíte s nejaktuálnějšími statistikami regionálního, národního i světového pokrytí internetovým připojením a ujasníte si klíčové trendy v komunikaci na sociálních sítích, v mobilním marketingu a Search marketingu.
Cílem modulu je:
  • ujasnění rizik, jako jsou krádež identity, sociální inženýrství, padělání, stalking, sexuální harašení, pomluvy
  • představení počítačových bezpečnostních rizik typu malware a hacking
  • seznámení s nástroji pro monitoring reputace
  • uvědomění si důležitosti dobré reputace v digitálním marketingu na firemní úrovni i na úrovni značky

Modul č. 08: ANALÝZY

Tento modul představuje možnosti měření úspěšnosti vašich aktivit na poli digitální komunikace.
Probíraná témata:
  • možnosti měření úspěšnosti aktivit na poli digitální komunikace
  • klíčové pojmy a koncepty analytiky, terminologie
  • využití analýzy k monitoringu online návštěvnosti nebo měření spokojenosti a zaujetí zákazníků
  • výhody implementace formálního analytického programu ve společnosti
  • pojem KPI (Key Performance Indicator) a jeho využití v rámci analýzy různých digitálních kanálů

Modul č. 09: NASTAVENÍ ANALYTIKY

Tento modul představí způsoby měření, monitorování a optimalizace digitálních marketingových kampaní.
Účastníci se seznámí:
  • s nastavením účtů a cílů
  • s měřicími kódy a důležitými metrikami
  • s přehledy pro měření chování návštěvníků na webu v Google Analytics
  • s reporty výkonnosti webových stránek
  • s webovou analytikou jako samostatnou disciplínou a s jejími nástroji a funkcemi

Modul č. 10: FORMULOVÁNÍ STRATEGIE A PLÁNU

Tento modul shrnuje všechny znalosti kurzu Strategie a plánování s cílem implementovat úspěšnou digitální marketingovou strategii do strategie vaší společnosti.S využitím nově nabytých znalostí a dovedností budete schopni sestavit jasný a dobře promyšlený marketingový plán.
Modul má 3 části:
  • 1. část modulu zahrnuje situační analýzy založené na procesu shromažďování informací o aktuálních aktivitách digitální komunikace
  • 2. část ukáže, jak definovat sadu smysluplných cílů pro různé oblasti
  • 3. část vyzdvihne důležitost pravidelných analýz a monitoringu výkonnosti digitální komunikace vaší společnosti

Termíny (vyučovací dny)

16-02 (úterky) 16-03 (úterky)
24.05.2016 13.09.2016
31.05.2016 20.09.2016
07.06.2016 27.09.2016
14.06.2016 04.10.2016
21.06.2016 11.10.2016

 


Nejste si jistí, zda je kurz vhodný právě pro vás? Máte konkrétní problém a chcete vědět, jak vám s ním můžeme pomoci?

Kontaktujte nás. Zodpovíme všechny vaše dotazy. Poskytneme doplňující informace.

  • Zavolejte nám a my vám poradíme – Mgr. Klára Zumrová, +420 602 223 002
  • Napište nám své dotazy do formuláře
  • Nezávazně si rezervujte místo přes formulář
5 dní (5x Út) / 13. 09. – 11. 10. 2016
Výuka probíhá vždy od 9:00 do 17:00 hodin.
Místo konání
ICV, Pujmanové 1221/4
140 00, Praha 4
28 900 bez DPH (34 969,00 s DPH)
KONTAKTUJTE NÁS

Pro koho je kurz určen?

Certifikovaný kurz Strategie a plánování je ideální pro každého, kdo fandí online marketingu a uvažuje o kariéře v e-commerce sektoru. Využijí ho především lidé, zodpovědní za plánování - marketéři, absolventi vysokých škol a podnikatelé.

 

Ke stažení:
Anotace kurzu v pdf
Podrobný obsah v pdf

Lektoři kurzu
Certifikát
Přínosy
Ukázky
FAQ
Materiály
Kurzy

Lektoři kurzu

Michal Krutiš

Jsem majitelem společnosti Edu online s.r.o. a působím jako freelance online marketingový poradce. Specializuji se na internet marketing, SEO, PPC advertisement a marketingovou komunikaci. V online marketingu působím již 12 let, zkušenosti jsem získal především v největší online marketingové agentuře H1.cz s.r.o., kterou jsem spoluvlastnil. Pracoval jsem také jako marketingový specialista pro Homecredit, ČSOB pojišťovna, Lekarna.cz, Obchodní dům, Eximtours, Letuska, Sconto a mnoho dalších.

Jan Štráfelda

V roce 2006 jsem založil internetové studio Adaptic a nyní ho devátým rokem řídím. Osobně jsem se podílel na návrzích, realizaci a řízení stovek projektů. K těm známějším patří oficiální weby značek Jihlavanka, Livingstone, Jeep, Mitsubishi nebo Hyundai. Příležitostně také poskytuji konzultace online marketingu, zejména v oblasti zvyšování obchodní účinnosti webu a návratnosti internetové reklamy. O těchto činnostech také píši.

Martin Henich

Jsem spoluzakladatelem internetového studia AW-dev, které obsluhuje zákazníky v oblastech vývoje webů, webových aplikací a internetového marketingu. Spolupodílel jsem se na projektech v oblasti řízení a konzultování pro klienty jako je Harley Davidson® Praha, Tesla Electron Tubes, Royal Canin, Nutricare. V rámci své činnosti navrhuji a konzultuji aktivity v oblasti digitálního marketingu.

Certifikát

Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování.

Certifikovaný kurz Strategie a plánování je možné ukončit tříhodinovou zkouškou v některém z českých autorizovaných testovacích středisek Pearson VUE. Cena zkoušky však není započítána v ceně kurzu, platí se zvlášť (60 EUR nebo ekvivalent v Kč). Kurz je možné absolvovat i bez zkoušky.

Přínosy

Přínosy kurzu

  • porozumět různým kanálům digitálního marketingu a naučit se je kombinovat tak, aby přinášely patřičné synergie
  • plánovat, vytvářet a spravovat efektivní digitální marketingové kampaně
  • identifikovat klíčové aspekty vaší digitální marketingové strategie pro analýzu a měření
  • seznámit s rozpočtováním kampaní, volbou správného personálu a využitím online nástrojů pro zefektivnění zákaznického servisu

Proč si vybrat kurz Strategie a plánování?

  • lektoři kurzu jsou renomovaní odborníci z praxe
  • metodicky provázané moduly
  • obsah kurzu je neustále aktualizován dle posledních světových trendů
  • kurz pracuje s reálnými případovými studiemi a s příklady z nejlepší světové praxe
  • možnost certifikované zkoušky v autorizovaném testovacím středisku Pearson VUE
  • po úspěšném složení zkoušky – mezinárodní certifikát, uznávaný ve více než v 50 zemích světa

Nejčastější dotazy

Potřebuji se před absolvováním kurzu zorientovat v marketingu nebo v IT?

Do certifikovaného kurzu Strategie a plánování se může přihlásit každý. Žádné předchozí znalosti v oboru nejsou vyžadovány – cílem kurzu je naučit vás vše, co potřebujete vědět o fungování a využití marketingu ve vyhledávačích a pomoci vám nastartovat kariéru v tomto oboru.

Kurz ocení jak majitelé firem/e-shopů, kteří chtějí zvýšit svůj zisk pomocí reklam v mobilní síti a kteří zamýšlí optimalizovat svůj web/e-shop pro použití na mobilních zařízeních. Jediným předpokladem pro absolvování kurzu je váš zájem o digitální marketing.

Je kurz zakončen nějakou zkouškou?

Certifikovaný kurz Strategie a plánování je ukončen tříhodinovou zkouškou v některém z českých autorizovaných testovacích středisek Pearson VUE. Cena zkoušky však není započtena v ceně kurzu (nutný poplatek 180 EUR nebo ekvivalent v Kč). Kurz je však možné absolvovat i bez zkoušky.

Kolik mě kurz bude stát?

Certifikovaný kurz Strategie a plánování stojí 28 900 Kč bez DPH. Nabízíme pouze prezenční formu studia.

Další otázky?

Máte-li k certifikovanému kurzu Strategie a plánování nějaké další otázky, kontaktujte nás prosím na icv@icv.cz.