Základy online marketingu pro nakladatele

Potřebujete se zorientovat v dnešním digitálním světě čtenářů a nakladatelů? Chcete nalézt perspektivu nad všemi marketingovými novinkami, které poslední roky digitalizace přinesla? Jste nakladatel a zajímá vás, jak a kde na internetu oslovit svoji cílovou skupinu? Věnujte 2 dny intenzivní práce na porozumění a použití online marketingu ve vašem oboru. Představíme vám výhody této nové komunikace tak, že se do ní zamilujete a online marketing se stane integrovanou součástí vašich komunikačních aktivit.

Obsah kurzu

1. den

✓ Seznámení se změnami, které digitalizace přinesla do marketingu
✓ Vysvětlení termínů online marketingu
✓ Popis komunikačních kanálů online marketingu a jejich využití
2. den
✓ Workshop – praktické know-how
✓ Tvorba vlastní digitální marketingové kampaně

Komu je kurz určen

Tento kurz je ušitý na míru přímo nakladatelům a klade si za úkol zvyšovat jejich konkurenceschopnost na trhu díky praktickému využití digitálních marketingových nástrojů.

Tento kurz nemá momentálně vypsaný žádný termín. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.

KONTAKTUJTE NÁS
Lektoři kurzu
Certifikát
Přínosy
Ukázky
FAQ
Materiály
Kurzy

Certifikát

Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování.

Přínosy

  • seznámit se s digitálním marketingem a změnami v komunikaci, které (oproti tradičnímu marketingu) přináší
  • poznat základní principy a přidané hodnoty digitálních komunikací (např. viralita)
  • osvojit si termíny digitálního marketingu a získáte v tomto fenoménu nadhled
  • získat povědomí o současném stavu digitálního marketingu u nás (vs. zahraničí)
  • představit nejdůležitější aplikace digitální komunikace (sociální sítě, mobilní marketing, interaktivní web, e-mail marketing, PPC, SEO)
  • naučit se definovat ty prvky digitálního marketingu, jejichž využití je smysluplné pro konkurenceschopnost/jiný daný cíl
  • získat praktické know-how (naplánujete si vlastní digitální marketingovou kampaň v rámci workshopové části)