Profesionální asistenti

Jak s úsměvem zvládnout nezvladatelné

Potřebujete získat kvalitní dovednosti a odpovídající znalosti ve všech oblastech nutných pro vykonávání funkce asistentky/asistenta? Chcete se stát nepostradatelným člověkem pro svého šéfa a profesionálem, kterého nic nepřekvapí?

V dnešní době je kladen velký důraz na profesionalitu a všestrannost práce asistentky/asistenta, kteří hrají často klíčovou roli v chodu firmy či organizace. Opravdový asistent je všestrannou osobností s manažerskými dovednostmi, podílí se na tvorbě firemní kultury a image společnosti. Musí být diplomatem, personalistou i psychologem. Zvládnout řídit kancelář, být krizovým manažerem stejně jako výkonnou administrativní silou.

Co Vám trénink přinese

  • Zjistíte, jak jednat s lidmi s patřičnou razancí, ale i noblesou
  • Naučíte se správné rétorice v mluvené a psané formě
  • Doporučíme vám techniky pro ovlivňování jiných lidí
  • Seznámíte se se zásadami společenského chování a vystupování
  • Ujasníte si personální minimum a získáte znalosti k přípravě a realizaci výběrových řízení
  • Poznáte, jak pracovat se stresem a zvládat krizové situace
  • Naučíte se rychle relaxovat a zafixujete si techniky obrany proti manipulaci

Jak trénink probíhá

Kurz je veden interaktivní formou pomocí modelových situací, případových studií a testů, které vedou k získání podnětů k osobnímu rozvoji.

Komu je trénink určen

  • Začínající i stávající asistentky/asistenti
  • Vedoucí kanceláří
  • Office manageři
  • Recepční
  • Všichni, kdo chtějí rozšířit své kompetence

Obsah tréninku

1. den: Lenka Bernardes da Silva + Mgr. Jiří Daníček

Dress code a osobní image

  • Barvy – energie, která pomáhá při komunikaci (osobní barvy, barevné kombinace)
  • Dress code, oblečení a tvořivost - módní trendy, práce s postavou a vlastním potenciálem

Zvládání stresu a řešení konfliktů

  • Test - jak jste na tom se schopností zvládat konflikty
  • Naučíte se zklidňovat emoce
  • Natrénujete si techniky aktivního naslouchání a principy nenásilné komunikace

2.den: PhDr. Karel Voříšek

Asertivita a manipulace

  • Asertivní techniky komunikace, zvládání konfliktů v osobním i telefonickém kontaktu
  • Manipulace – rozpoznání a obrana
  • Trénink, modelové situace z praxe posluchačů

Etiketa a reprezentace

  • Společenská role asistentky
  • Etiketa a firemní kultura
  • Řešení situací dle přání

Tento kurz nemá momentálně vypsaný žádný termín. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.

KONTAKTUJTE NÁS