Work-life management - předejděte syndromu vyhoření

Největší nebezpečí syndromu burn-out je v jeho plíživém příchodu

Dobrá nálada, pohodové vztahy, práce, která vám přináší radost, skvělá rodina, dostatek času pro sebe, tělesná kondice a dostatek energie… Pokud máte pocit, že mluvíme o někom jiném, než o vás, pak se na chvilku zastavte.

Když začnete rozpoznávat, že upadá váš výkon, začínáte se cítit přetížení a nekoncentrovaní, je třeba zareagovat včas. Nejedná se jen o nás samotné, ale i o kolegy ve vašem týmu.

Naučíme vás rozpoznat prvotní příznaky syndromu vyhoření u sebe nebo u svých pracovníků/kolegů a naučíme vás funkční techniky a dovednosti důležité pro prevenci a zvládnutí syndromu vyhoření. Pomůžeme vám vrátit se zpět k lepším výkonům, osobní pohodě a spokojenosti.

Jak kurz probíhá

Bálintovská skupina, práce s kazuistikami, modelové situace, relaxační metody a techniky (autogenní trénink, imaginace stromu…)

Komu je kurz určen

Syndrom vyhoření se nejvíce týká pozic jejichž podstatou je práce s lidmi a to jsme všichni (denně pracujeme s kolegy, šéfy, zákazníky). Pokud jste se našli v textu výše, vybrali jste si dobře a přijďte.

Co vám kurz přinese

  • Zjistíte svůj aktuální stav a v jaké fázi syndromu vyhoření se případně nacházíte
  • Budete schopni rozpoznat příčiny vzniku, příznaky, fáze a projevy syndromu vyhoření
  • Najdeme společně co je konkrétně ve vašem případě zdrojem vzniku syndromu vyhoření
  • Naučíte se vnímat signály vlastního těla
  • Seznámíme vás s technikami, které vám pomohou vrátit váš „drive“
  • Prevence, prevence, prevence – dozvíte se, jak pracovat sami se sebou
  • Jste-li manažer týmu, vše co se dozvíte, budete umět uplatnit i u svých kolegů.

Tento kurz nemá momentálně vypsaný žádný termín. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.

KONTAKTUJTE NÁS