Jak a na co se ptát při výběrovém pohovoru
(Behaviorální metoda)

Patří k Vašim hlavním pracovním úkolům výběr zaměstnanců? Setkáváte se přitom s vysokými nároky ze strany manažerů či klientů? Jsou mezi těmito požadavky i takové předpoklady uchazeče, které obvykle není snadné zjistit? A spoléháte se pak spíše na vlastní odhad? Vedení pohovoru behaviorální metodou umožňuje najít a popsat vzorce chování uchazeče v konkrétních situacích a následně porovnat toto chování s požadavky na obsazovanou pozici.

Obsah kurzu

  • Principy behaviorálního přístupu k vedení výběrového pohovoru
  • Kompetence požadované na pracovní pozici
  • Tvorba behaviorálních otázek
  • Katalog behaviorálních otázek k vybraným kompetencím
  • Kompetence kandidáta
  • Vyhodnocování dat, datová integrace, proces rozhodování
  • Rozbor specifických situací (příkladů) z praxe, volba přístupů
  • Procvičení sestavení profilu kompetence, tvorby otázek, identifikace plnohodnotných odpovědí

Komu je kurz určen

Kurz Jak a na co s ptát pro výběrovém pohovoru je určen všem, kdo přicházejí do styku s uchazeči v průběhu výběrového řízení: personalistům, konzultantům personálních agentur i manažerům.

Tento kurz nemá momentálně vypsaný žádný termín. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.

KONTAKTUJTE NÁS
Lektoři kurzu
Certifikát
Přínosy
Ukázky
FAQ
Materiály
Kurzy

Certifikát

Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování.

Přínosy

Přínosy kurzu

  • Porozumět kompetenčnímu přístupu jako východisku pro definování požadavků na uchazeče i formulaci otázek pro výběrový pohovor
  • Dokázat popsat pracovní pozici včetně objektivních kritérií pro úspěšného kandidáta
  • Naučit se připravit se na pohovor, vhodně strukturovat a formulovat otázky
  • Zvládnout výběrový pohovor s využitím behaviorálních otázek
  • Dbát na správnost kladených otázek a ucelenost získaných odpovědí
  • Vyhodnotit výsledky pohovoru pro zadavatele srozumitelným způsobem
  • Postupně zapracovávat behaviorální otázky do vlastního způsobu práce s uchazeči