Obtížná komunikace nejen v logistice

Pojďte se s námi naučit, jak proaktivně a účinně využít obtíže a problémy v komunikaci pro oboustranný užitek. Vše si aktivně vyzkoušíte, vyměníte si cenné zkušenosti s kolegy z oboru, zkrátka proniknete do tajů správné komunikace.

Cíle kurzu

  • osvojit si dovedností pro zvládnutí jednotlivých obtížných situací
  • získat znalosti (psychologické souvislosti)
  • procvičit dovednosti (příprava, naslouchání, kladení otázek, struktura rozhovoru)
  • upevnit návyky (asertivita, sebeovládání, mentální příprava, trpělivost)

Obsah kurzu

  • Obtížná komunikace bez možnosti přípravy
  • Strukturovaná příprava na obtížný pohovor – trénink se zpětnou vazbou
  • Naslouchání a technika otázek – trénink se zpětnou vazbou
  • Akceptace a využití emocí účastníků a jejich regulace
  • Jednotlivé fáze obtížných pohovorů (předvídání, oznámení, reakce, analýza, přijetí, akce)
  • Neformální a formální kárný pohovor – trénink se zpětnou vazbou

Tento kurz nemá momentálně vypsaný žádný termín. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.

KONTAKTUJTE NÁS

Komu je kurz určen

Kurz Obtížná komunikace nejen v logistice využijí manažeři na těchto pozicích: logistický manažervedoucí skladuvedoucí administrativyvedoucí logistické výrobysměnový mistrmanažer dopravydispečer dopravy. Užitečný bude také pro pracovníky nákupu a ostatní vedoucí zaměstnance v logistice.

Další informace

Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování.