Konec konfliktů na pracovišti - základy mediace pro manažery

Zařaďte mediační prvky do svého jednání s podřízenými a předcházejte konfliktům!

Mediace je alternativní způsob řešení sporů nesoudní cestou. Jedná se o  dobrovolný  vyjednávací proces, ve kterém jsou obě strany zapojeny do řešení konfliktu a hledání vzájemné dohody. Mediátor nastavuje pravidla komunikace a zodpovídá za dodržování procesního postupu mediace. Strany navrhují možnosti řešení a aktivně se tak podílejí na výsledku jednání. Mediátor neřeší, neradí ani nerozhoduje, ale pomáhá účastníkům dosáhnout takové dohody, s níž budou spokojeni. Pokud manažer zařadí do svého jednání s podřízenými mediační prvky, zlepší pracovní vztahy na pracovišti a zabrání zbytečným konfliktům.

Obsah kurzu

  • Úvod do mediace
  • Použití  mediace ve firmě
  • Interní mediátor a jeho funkce ve firmě
  • Fáze procesu mediace
  • Techniky mediace
  • Prevence konfliktů
  • Mediace v konfliktu na pracovišti – kdy je vhodné jí využít
  • Výhody a úskalí mediace jako jednoho z možných způsobů řešení konfliktů a sporů
  • Příklady dobré praxe z firem

Komu je kurz určen

Kurz využijí manažeři, kteří chtějí zařadit mediační techniky v řízení svých podřízených zaměstnanců a k řešení konfliktů na pracovištích.

Tento kurz nemá momentálně vypsaný žádný termín. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.

KONTAKTUJTE NÁS
Lektoři kurzu
Certifikát
Přínosy
Ukázky
FAQ
Materiály
Kurzy

Certifikát

Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování.

Přínosy

  • seznámit účastníky s možností využití mediačních technik při řízení zaměstnanců
  • ukázat možnosti řešení pracovních sporů na pracovišti
  • naučit techniky mediace
  • poznat výhody/nevýhody mediace