Lean administration

Chcete lépe plnit stanovené cíle a zajistit rychlou návratnost investic do jednotlivých projektů nebo do firmy jako celku? Zajímá vás, jak odstranit zbytečné plýtvání? Zaveďte LEAN administration – metodu řízení administrativy, uplatňující 2 principy:

1. Princip trvalého zlepšování a zabránění zbytečnému plýtvání
2. Princip co nejlepšího uspokojení potřeb
Ať už zvažujete zavedení tohoto typu řízení nebo ho už využíváte a chcete ho zefektivnit, přijďte se inspirovat na náš kurz.

Obsah kurzu

  • Princip štíhlého managementu
  • Lean Management a Lean Administration- souvislosti a rozdíly
  • 5 kroků k zavedení LEAN Administration
  • 7 oblastí plýtvání v administrativě a příčiny, které je způsobují
  • Metoda 5S v administrativě
  • Metoda Standardizace v administrativě
  • Procesní řízení a procesní analýza
  • Kaizen Event - metoda  kontinuálního zlepšování

Komu je kurz určen

Kurz Lean management využijí manažeři na všech úrovních řízení výrobních a obchodních společností.

Tento kurz nemá momentálně vypsaný žádný termín. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.

KONTAKTUJTE NÁS
Lektoři kurzu
Certifikát
Přínosy
Ukázky
FAQ
Materiály
Kurzy

Certifikát

Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování.

Přínosy

 

  • Seznámíte se s metodikou LEAN pro řízení administrativních procesů
  • Poznáte nástroje LEAN pro administrativu
  • Naučíte se používat LEAN nástroje pro eliminaci plýtvání v administrativě
  • Získáte informace k metodě procesní analýzy v administrativě