Copywriting prakticky

Přijďte si prakticky vyzkoušet psaní několika druhů textů. Témata si můžete připravit dopředu.

Na tomto workshopu s vámi procvičíme psaní textů, které zaujmou, a to pro offline i online média. Naučíme vás, co má správný text obsahovat a hlavně, jak vůbec začít psát. Ukážeme vám, kde se nechat inspirovat a získávat nápady pro vaše texty. Psaní se dá tréninkem naučit. Čím více budete psát, tím jednodušší to pro vás bude.

Přínosy

  • Individuální přístup, který umožňují skupiny o 3 až 8 lidech
  • Praktické zaměření
  • Možnost okamžité konzultace vašich textů

Komu je workshop určen

Workshop využije každý, kdo se pracovně či ve volném čase věnuje psaní textů pro marketingové účely.

 

Obsah workshopu

  • Hledání tématu – o čem psát, co spotřebitele zajímá?
  • Příprava na tvorbu textu – rešerše informací, výběr důležitých bodů, tvorba nadpisů
  • Optimalizace textu na správná klíčová slova a fráze
  • Atributy dobré tiskové zprávy – téma, klíčové informace, co v ní nesmí být
  • PR článek – funkce, rozdíl oproti TZ
  • Jak napsat text na web a k produktům – klíčová slova, výstižné informace, zakomponování do příběhu
  • Tvorba příspěvků na sociální sítě

Tento kurz nemá momentálně vypsaný žádný termín. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.

KONTAKTUJTE NÁS

Cena zahrnuje materiály a občerstvení v průběhu celého kurzu.

Při objednání více účastníků z jedné firmy nebo více kurzů pro jednoho účastníka nabízíme individuální slevu nebo realizaci kurzu na míru, konkrétní informace dohodou.

 

Přehled všech našich kurzů najdete zde.