E-mail marketing pro B2B

Naučte se, jak vytvořit efektivní newsletter

E-mail je nepostradatelným nástrojem při komunikaci se zákazníky či obchodními partnery a v B2B oblasti patří mezi nejefektivnější prodejní a komunikační kanály. B2B komunikace má svá specifika a stejně tak i e-maily určené B2B trhu. Jak vytvořit efektivní newsletter se naučí účastníci kurzu E-mail marketingu pro B2B.

Malá skupinka, ve které školení probíhá, umožňuje dostatek prostoru pro jednotlivé projekty účastníků. Každý účastník na školení vytvoří několik témat do edičního plánu pro konkrétní cílové skupiny.

Přínosy kurzu

  • Malé skupinky (3 - 8 lidí)
  • Individuální přístup
  • Lektor s mnohaletou praxí v oblasti email marketingu

Komu je kurz určen

Využijí ho především marketingoví asistenti nebo specialisté, obchodníci, kteří se starají i o komunikaci, manažeři a ředitelé B2B firem.

Pro absolvování kurzu je nutná alespoň základní znalost prostředí internetového marketingu.

 

Obsah workshopu

  • Novinky v e-mail marketingu
  • Témata e-mail marketingu v B2B
  • Získávání kontaktů a budování databáze
  • Údržba listů – čištění, práce s aktivními příjemci
  • Zákonná omezení a doporučení pro to, abyste příjemce neobtěžovali
  • Spamcheck obsahu e-mailu
  • Tipy a specifika pro práci s newslettery pro významné ISP (Poskytovatel internetového připojení)
  • Jak podpořit věrnost a objem nákupů zákazníků pomocí e-mail marketingu
  • Rozdíly mezi jednorázovými a pravidelnými (trigger) newslettery
  • Přizpůsobení newsletteru cílové skupině
  • Personalizace obsahu pomocí textových polí, obrázků i produktových nabídek a kuponů
  • Jak vytvořit čtivý, zajímavý obsah a vzhled newsletteru
  • Vytvoření responzivního newsletteru
  • Připravíme ediční plán - návrh témat
  • Požadavky na robustní a inteligentní e-mailingový nástroj
  • Praktická práce v nástroji Email Machine
  • Vytváříme strukturu newsletteru
  • Vkládáme obrázky, videa a widgety sociálních sítí
  • Práce s textem a obrázky v obsahu newsletteru
  • Kdy je ideální doba na rozesílku a jak často
  • Práce s předmětem newsletteru
  • Práce s přílohami - co nejlépe motivuje příjemce ke stažení/otevření přílohy
  • Jak zvolit výzvy k akci
  • A/B testování předmětu a obsahu
  • Jak měřit e-mailing pomocí tagů, teplotních map, odkazů
  • Vyhodnocování úspěšnosti newsletterů

Tento kurz nemá momentálně vypsaný žádný termín. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.

KONTAKTUJTE NÁS

Cena zahrnuje materiály a občerstvení v průběhu celého kurzu.

Při objednání více účastníků z jedné firmy nebo více kurzů pro jednoho účastníka nabízíme individuální slevu nebo realizaci kurzu na míru, konkrétní informace dohodou.

 

Přehled všech našich kurzů najdete zde.