Jak využít mediální prostor zdarma

 

Jedno moudré orientální přísloví říká: „Řekni a zapomenu, ukaž mi a budu si pamatovat, nech mě udělat a porozumím.“ U mediální komunikace to platí dvojnásob. Dobrá firma staví na svých silných stránkách a snaží se eliminovat stránky slabé. Cílem je vytvořit a udržet si dobrý mediální obraz. Chcete vědět, jak na to? Přijďte na náš kurz, nechte se provést všemi zákoutími promyšlené mediální komunikace a naučte se mít svůj mediální obraz pod kontrolou.

Co vám kurz přinese

  • Porozumíte lépe svým cílovým skupinám
  • Pochopíte myšlení novinářů a získáte si je
  • Zjistíte, jak využívat mediální prostor zdarma
  • Naučíte se vytěžit maximum z content marketingu
  • Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování

Komu je kurz určen

Kurz Mediální komunikace využijí manažeři, odpovídající za interní a externí komunikaci, majitelé malých a středních firem, absolventi, kteří mají zájem o obor public relations.

Obsah kurzu

SONDA DO MYŠLENÍ NOVINÁŘŮ

  • Pochopíte běžný rytmus chodu redakcí
  • Zjistíte, jak a proč novináři uvažují
  • Poznáte, jak získat novináře a mít možnost ovlivňovat své výstupy pro publikum

MEDIÁLNÍ PROSTOR ZDARMA

  • Ukážu vám prostor, který média nabízejí zdarma a mediální agentury ho tají
  • Dozvíte se, jak se stát autoritami, které budou novináři sami oslovovat
  • Zjistíte, jak zvyšovat svou citovanost

NARATIVNÍ PSYCHOLOGIE

  • Podle narativní psychologie žijeme své životy v příbězích
  • Ukážeme si, jak ve společnosti vznikají dominantní příběhy, dominantní smýšlení společnosti
  • Pochopíte, jak je posilovat, nebo jak naopak nabídnout alternativní příběh, a jak z něj postupně udělat dominantní
  • Naučíte se tak ovlivňovat chování společnosti

TYPOLOGIE PRO MARKETÉRY

  • Seznámíte se s několika typologiemi, které vám umožní lépe pochopit myšlení svých cílových skupin
  • Uvědomíte si, jak oslovit jednotlivé segmenty
  • Ukážeme si, jak najít nejnižší společný jmenovatel, který nám umožní oslovit všechny segmenty a zbytek komunikace lépe zacílit

SÍLA SOCIÁLNÍCH SÍTÍ

  • Sociální sítě jsou stále ještě nedostatečně doceněné pro obchodní činnost
  • Umožňují nám získat si novináře i publikum
  • Umožňují nám ovlivňovat myšlení lidí
  • Umožňují nám ušetřit obří částky za reklamní kampaně
  • Umožňují nám jednoduše cílit na různé tržní segmenty

CONTENT MARKETING

  • Budoucnost není v tiskových zprávách, ale v dobrých příbězích.
  • Naučíme vás, jak ve firmě hledat dobré příběhy, jak z nich vytěžit maximum
  • Jak hledat dobré příběhy pro vaše cílové  skupiny
  • Jak jim přinášet kvalitní obsah a stát se vyhledávaným zdrojem informací

GENERACE X, GENERACE Y

  • Ukážeme si, jak uvažují o životě a o nákupu různé generace
  • Ukážeme si, proč generace Y nechce auta vlastnit, ale sdílet
  • Ukážeme si, jakými kanály oslovit jednotlivé generace bez nutnosti obřích investic
  • K tomu všemu vám stačí lidé, které už ve firmě máte

Cena zahrnuje materiály a občerstvení v průběhu celého kurzu.

Při objednání více účastníků z jedné firmy nebo více kurzů pro jednoho účastníka nabízíme individuální slevu nebo realizaci kurzu na míru, konkrétní informace dohodou.

Přehled všech našich kurzů najdete zde.

Tento kurz nemá momentálně vypsaný žádný termín. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.

KONTAKTUJTE NÁS