Tvorba marketingové strategie – workshop

Investujete svůj čas a peníze do PPC, SEO, tvorby webu, ale nejste si jisti, zda jdete správným směrem? Věnujte dva dny intenzivní práce na své marketingové strategii. Lektor vám předá to nejlepší ze svých dvanáctiletých zkušeností s online marketingem.

Téměř podmínkou je práce ve dvojici, kterou by měli tvořit zástupci stejné firmy, u nichž se přepokládá, že znají svoji firmu, její zákazníky a marketingové možnosti. Celkový minimální počet osob na workshopu 4, maximální počet osob 8. Z jedné firmy se mohou workshopu účastnit nejvíce 4 lidé. Cena je uvedena za dvojici.

Pozn.: Cena za 1 osobu činí 8.500 Kč + DPH. Z této stránky není možné koupit workshop jen pro 1 osobu, v případě zájmu prosím volejte na 777 099 885. Děkujeme za pochopení.

Cíle workshopu

  • naučíte se stanovit konkrétní marketingové cíle
  • poznáte cesty, jak tyto cíle naplnit
  • definujete si svůj produkt/službu, svého zákazníka, konkurenci
  • stanovíte si způsob a nástroje komunikace
  • určíte si svoji hlavní cílovou skupinu a definujete způsob práce s ní
  • osvojíte si marketingový přístup STD (See-Think-Do-Care)
  • vytvoříte si svůj vlastní marketingový plán

Obsah workshopu

Tvorba marketingových cílů

Cílem marketingu je zisk. Ale pro jeho dosažení je třeba stanovit konkrétní cíle, které vás k zisku mohou dovést. Pro úspěch workshopu bude třeba vědět, jaké tyto cíle jsou. Pak spolu budeme dva dny hledat cesty, jak je naplnit.

Popis vašeho produktu či služby

Jaké jsou hlavní přednosti vašeho produktu/služby. Kdo jsou vaši zákazníci a jaká řešení jim váš produkt/služba přináší. Co „chcete“ a „nechcete“ být, jaké má být vyznění vaší komunikace. Zaměříme se na vaši konkurenci a v čem ona vyniká.

Tvorba hlavních person

Persona představuje zosobnění hlavní cílové skupiny. Tento postup vám umožní vžít se do běžného dne člověka, který konzumuje vaši službu. Lépe pochopíte, v jaké situaci se nachází a co ho vede k nákupu.

Rozpracovaní obsahu pro persony dle frameworku See-Think-Do

Nový marketingový přístup STD (See-Think-Do-Care) pomáhá marketérům zaměřit se nejen na prodej služby, ale průběžné připravování zákazníka až k okamžiku, kdy bude ochoten nakoupit. Dále vám tento framework pomůže přemýšlet o vzájemném propojování marketingových kanálů.

Zpracování podrobného marketingového plánu

Půl dne budete věnovat sepisování konkrétního marketingového plánu. Celou svou přípravu převedete na papír, kde si stanovíte úkoly na nejbližší týdny či měsíce. Po ukončení workshopu budete mít jasno, kam se bude váš marketing ubírat

Tento kurz nemá momentálně vypsaný žádný termín. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.

KONTAKTUJTE NÁS

Komu je kurz určen

Workshop Tvorba marketingové strategie využijí především zkušenější marketingoví specialité s uričtou praxí v oblasti online marketingu. Výhodou je znalost témat jako jsou SEO, PPC, tvorba obsahu, online PR, tvorba webů.

Další informace

Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování. V ceně je zahrnuto občerstvení v průběhu dne, 2x oběd, tištěné materiály pro každého účastníka.