Co dělat, když zákazníci nepřicházejí?

Přemýšlíte nad obchodním potenciálem své firmy? Máte skvělé produkty či služby, ale nedaří se vám je prodávat? Chcete na to jít jinak a konečně akcelerovat své tržby? Společnosti působící na českém trhu mají co nabídnout a kvalitativně se vyrovnají těm zahraničním. Jejich slabým místem je však obchod a business strategie. Přijďte si ujasnit možnosti, které máte. Poznejte příležitosti právě své firmy a realizujte je. Noví zákazníci už čekají, tak si pospěšte a buďte úspěšnější než konkurence.

Obsah kurzu:

09:30-12:00
1. blok a diskuze – Jan Rechnovský, společnost Perfectia

  • Nejčastější brzdy rozvoje firmy, co se týká právě té vaší?
  • V čem se nejvíce chybuje v procesu prodeje?
  • Prodej se dnes mění. Seznam konkrétních kroků pro lepší výsledky vašeho prodeje.
  • Co je správný business Development a co vám přinese?
  • Objevování nových příležitostí na trhu – otevřete oči

12:00-12:30
přestávka s občerstvením

12:30-14:00
2. blok a diskuze – Miroslav Kohout, Klub Spojme síly

  • Slepé uličky ve firemní strategii a v obchodu
  • Jak se s minimálními náklady odlišit od konkurence
  • Strategická partnerství a jejich budoucnost pro malé i velké
  • Vytváření a řízení strategických partnerství v praxi
  • Tajemství, které je dobré znát pro Váš business

Komu je kurz určen

Obchodním manažerům na všech úrovních řízení, podnikatelům, majitelům a jednatelům středních a menších firem.

Tento kurz nemá momentálně vypsaný žádný termín. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.

KONTAKTUJTE NÁS
Lektoři kurzu
Certifikát
Přínosy
Ukázky
FAQ
Materiály
Kurzy

Certifikát

Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování.

Přínosy

  • zjistit, co brzdí rozvoj právě té vaší společnosti
  • poučit se z chyb, které se nejčastěji objevují v procesu prodeje
  • seznámit se s pravidly správného business Developmentu
  • ujasnit si příležitosti své firmy
  • naučit se vymezovat oproti konkurenci