Jak "sbalit" zákazníka
- nová obchodní strategie pro vaše obchodníky

Vyhledávání a oslovování nových potencionálních zákazníků je zdlouhavý a nákladný proces. Ne každý obchodník ho zvládá, riziko odmítnutí je totiž vysoké a efekt nejistý. Proškolte některého ze svých zaměstnanců/obchodníků pro roli profesionálního pickupera. Jen takový člověk je schopen vaše nové zákazníky doslova „svést“ – tedy zaujmout, motivovat, být jedinečný, to vše s nadšením, s očekáváním úspěchu a za pomoci moderních komunikačních prostředků, on-line prostředí a marketingu.

Obsah kurzu

  • Prodejní proces
  • Principy efektivní interpersonální komunikace
  • Cílová skupina a segmentace
  • Studené kontakty a reference
  • „Otvírák“ a první dojem
  • Umění motivace
  • Pokládání otázek
  • Náhodné oslovení
  • Efektivní telefonování
  • Prodejní dopis
  • Sociální sítě a online marketing
  • Budování vztahu,
  • CRM
  • Marketingová podpora
  • Komfortní zóna a sebeřízení

Komu je kurz určen

Kurz Jak "sbalit" zákazníka - nová obchodní strategie pro vaše obchodníky je zaměřen na obchodní zástupce, prodejce, fundraisery, manažery, členy MLM komunit, recruitery, headhuntery a další.

Lektoři kurzu
Certifikát
Přínosy
Ukázky
FAQ
Materiály
Kurzy

Certifikát

Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování.

Přínosy

Přínosy kurzu

 

  • pochopit akvizici jako nedílnou součást prodejního procesu
  • definovat a připravit vystoupení z komfortní zóny
  • naučit se vést rozhovor a zaujmout klienta