Jak "sbalit" zákazníka
- nová obchodní strategie pro vaše obchodníky

Vyhledávání a oslovování nových potencionálních zákazníků je zdlouhavý a nákladný proces. Ne každý obchodník ho zvládá, riziko odmítnutí je totiž vysoké a efekt nejistý. Proškolte některého ze svých zaměstnanců/obchodníků pro roli profesionálního pickupera. Jen takový člověk je schopen vaše nové zákazníky doslova „svést“ – tedy zaujmout, motivovat, být jedinečný, to vše s nadšením, s očekáváním úspěchu a za pomoci moderních komunikačních prostředků, on-line prostředí a marketingu.

Obsah kurzu

  • Prodejní proces
  • Principy efektivní interpersonální komunikace
  • Cílová skupina a segmentace
  • Studené kontakty a reference
  • „Otvírák“ a první dojem
  • Umění motivace
  • Pokládání otázek
  • Náhodné oslovení
  • Efektivní telefonování
  • Prodejní dopis
  • Sociální sítě a online marketing
  • Budování vztahu,
  • CRM
  • Marketingová podpora
  • Komfortní zóna a sebeřízení

Komu je kurz určen

Kurz Jak "sbalit" zákazníka - nová obchodní strategie pro vaše obchodníky je zaměřen na obchodní zástupce, prodejce, fundraisery, manažery, členy MLM komunit, recruitery, headhuntery a další.

2 dny / 31. 01. – 01. 02. 2017
Výuka probíhá vždy od 9:00 do 17:00 hodin.
Všechny termíny kurzu
Místo konání
ICV, Pujmanové 1221/4
140 00, Praha 4
6 990 bez DPH (8 457,90 s DPH)
KONTAKTUJTE NÁS
2 dny / 25. – 26. 04. 2017
Výuka probíhá vždy od 9:00 do 17:00 hodin.
Všechny termíny kurzu
Místo konání
ICV, Pujmanové 1221/4
140 00, Praha 4
6 990 bez DPH (8 457,90 s DPH)
KONTAKTUJTE NÁS
Lektoři kurzu
Certifikát
Přínosy
Ukázky
FAQ
Materiály
Kurzy

Lektoři kurzu

Mgr. Bohdana Kašparová

Je absolventkou Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně obor Mediální a komunikační studia. Pracuje jako konzultant a lektor v oboru interpersonálních a marketingových komunikací. Zaměřuje se na oblast proklientského chování, komunikace a manažerských dovedností, marketingové komunikace, řízení týmů a prodejů a programu Work-Life Balance. Je expertem/koučem v projektu České sociální podnikání MPSV, mentorkou Start-up projektů Technologického centra Hradec Králové, kvalifikovaným lektorem dalšího vzdělávání. Získala titul Lektorka roku 2014 od AIVD. Studuje Znalostní management v doktorském programu a prochází výcvikem poradenských a psychoterapeutických dovedností.

Mgr. Bohdana Kašparová

Je absolventkou Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně obor Mediální a komunikační studia. Pracuje jako konzultant a lektor v oboru interpersonálních a marketingových komunikací. Zaměřuje se na oblast proklientského chování, komunikace a manažerských dovedností, marketingové komunikace, řízení týmů a prodejů a programu Work-Life Balance. Je expertem/koučem v projektu České sociální podnikání MPSV, mentorkou Start-up projektů Technologického centra Hradec Králové, kvalifikovaným lektorem dalšího vzdělávání. Získala titul Lektorka roku 2014 od AIVD. Studuje Znalostní management v doktorském programu a prochází výcvikem poradenských a psychoterapeutických dovedností.

Certifikát

Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování.

Přínosy

Přínosy kurzu

 

  • pochopit akvizici jako nedílnou součást prodejního procesu
  • definovat a připravit vystoupení z komfortní zóny
  • naučit se vést rozhovor a zaujmout klienta