Merchandising - buďte lepší než konkurenti

Chcete umožnit zákazníkům svých prodejen, aby se dokázali snadno orientovat, našli to, co hledají a koupili si to? Potřebujete zajistit, že správné zboží se nachází na správném místě, ve správný čas a za správnou cenu? Zvládněte základní pravidla merchandisingu a upravte si je tak, aby byla použitelná ve vaší prodejně či obchodní síti prodejen. Zviditelněte pro zákazníky neviditelná, nelákavá místa. Využijte na 100 % místa, která prodávají. Zaměřte se na lidi, kteří prodejní místa obsluhují, dodávají do nich zboží, opatřují je cenovkami - nastavte správně procesy a komunikaci.

Obsah kurzu

  • Základní pojmy merchandisingu
  • Vztah marketingu, obchodu, prodeje a merchandisingu
  • Orientace v obchodě (vlastník prodejny, personál, zákazník, dodavatel atp.)
  • Rozdíly FMCG a NON FMCG strategií
  • Výnosnost a ztrátovost částí prodejní plochy
  • POS a POP materiály
  • Druhotná vystavení
  • Základy aranžování
  • Řevnivost dodavatelů – boj o regály (zlepšení práce s dodavateli a „merčíky“)
  • Nespolehlivost obsluhujícího personálu (zlepšení práce s vlastním personálem)
  • Výpočty, modelové situace, diskuse, výměna zkušeností

Komu je kurz určen

Kurz Merchandising - buďte lepší než konkurenti využijí manažeři a vedoucí prodejen, kteří chtějí zefektivnit svoji prodejní plochu, zlepšit orientaci zákazníků na prodejní ploše a zefektivnit komunikaci s lidmi, kteří do vystavování zboží zasahují.

Tento kurz nemá momentálně vypsaný žádný termín. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.

KONTAKTUJTE NÁS
Lektoři kurzu
Certifikát
Přínosy
Ukázky
FAQ
Materiály
Kurzy

Certifikát

Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování.

Přínosy

Přínosy kurzu

  • Pochopíte, jak pasivní místa v prodejně mohou aktivně prodávat
  • Naučíte se vidět svůj obchod očima zákazníka, který se v něm chce orientovat
  • Zjistíte, jak správným aranžováním zboží podpořit svůj obchodní úspěch
  • Pochopíte, jak pracovat s FMCG a NON FMCG sortimentem z hlediska merchandisingu
  • Poznáte výnosnost prodejní plochy – odkud zákazník „rád“ vybírá a kam se dívá
  • Osvojíte si práci s podpůrnými materiály a s druhotným vystavením zboží
  • Zlepšíte se v komunikaci s dodavateli a s vlastním personálem