Pokročilé obchodní dovednosti

Orientují se vaši obchodníci více na výrobek než na zákazníka? Občas přeslechnou nákupní signál a námitky zákazníků považují za překážku v uskutečnění obchodu? Pošlete je na náš kurz, kde jim pomůžeme odstranit jejich nedostatky, naučíme je najít ten správný „recept“ pro každého zákazníka a využít jeho námitek jako příležitost k prodeji.

Cíle kurzu

  • Naučit, jak správně rozpoznat typ zákazníka a jak s ním jednat
  • Využívat správně verbální i neverbální dovednosti
  • Ukázat, jak využít námitku pro uskutečnění obchodu
  • Naučit, jak správně a přesně „zamířit na cíl“

Obsah kurzu

  • Typologická komunikace a její využití v obchodě
  • Na co které typy zákazníků slyší a jak jim to nabídnout
  • Verbální a neverbální dovednosti obchodníka
  • Jak překonat obvyklé námitky a využít je ve prospěch obchodu
  • Práce s cenou a námitkami na ni
  • Tah na branku a jeho skutečný význam
  • Propojení technik s dosavadními zkušenostmi a dovednostmi

Tento kurz nemá momentálně vypsaný žádný termín. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.

KONTAKTUJTE NÁS

Komu je kurz určen

Kurz Pokročilé obchodní dovednosti ocení manažeři prodejních týmů, obchodníci, obchodní zástupci či podnikatelé.

Další informace

Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování.

Lektoři kurzu
Certifikát
Přínosy
Ukázky
FAQ
Materiály
Kurzy

Přínosy

Přínosy kurzu

  • Řešení příkladů z obchodní praxe
  • Aktivní zapojení účastníků, hraní rolí
  • Možnost připravit kurz „na míru“ dle konkrétních požadavků firmy