Úspěšné prodejní interview - 4 kroky, jak na to

Považujete osobní prodej za významný prvek marketingové komunikace vaší firmy? Jsou vaši prodejci v přímém kontaktu se zákazníky? Potřebujete proškolit své prodejce tak, aby byli schopni upravit komunikaci podle potřeb každého zákazníka a využívali argumenty, které přivedou zákazníka k rozhodnutí? Pošlete je na kurz, kde se naučí tu správnou komunikační strategii.

Obsah kurzu

  • Prodejní proces
  • Principy efektivní interpersonální komunikace
  • Akvizice
  • První dojem
  • Elevator pitch
  • Pokládání otázek
  • Prodejní motivy
  • Prezentace užitku
  • Hodnota vs. cena
  • Zkušební závěr
  • Eliminace námitek
  • Poprodejní servis,
  • Typologie zákazníka
  • Řízení prodejů
  • Sebeřízení

Komu je kurz určen

Kurz Úspěšné prodejní interview - 4 kroky, jak na to je zaměřen na obchodní zástupce, prodejce, fundraisery, manažery, členy MLM komunit a každého, kdo se pohybuje na trhu práce.

Lektoři kurzu
Certifikát
Přínosy
Ukázky
FAQ
Materiály
Kurzy

Certifikát

Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování.

Přínosy

Přínosy kurzu

  • pochopit prodejní rozhovor jako proces
  • definovat vlastní „elevator pitch“
  • naučit se vést rozhovor pomocí cíleného pokládání otázek