Vztahový prodej
- i věrnost a loajalita zákazníků přináší zisk

Existuje odpověď na to, jak efektivně udržovat vztahy s klíčovými zákazníky, když každý je jiný? Jaké metody fungují na jakého zákazníka, aby nám zůstal dlouhodobě nakloněn a realizoval s námi obchody i po několika letech? A jak zařídit, aby klíčové informace z našich rozhovorů, zůstaly využitelné právě pro dlouhodobý obchod, byly měřitelné a využitelné pro dosažení našich obchodních cílů? Naučte se udržet zákazníka prostřednictvím lidskosti a dobrých vztahů.

Přínosy kurzu

  • Odlišíte počáteční budování vztahů od dlouhodobého vztahu ke stávajícím zákazníkům
  • Pochopíte, které prvky stojí za vnímáním člověka jako partnera
  • Prohloubíte znalosti v určování motivátorů obchodních partnerů jako osob a nastavíte si motivační způsob práce se svými konkrétními zákazníky
  • Zapracujete adekvátní emoce a lidskou blízkost do obchodních vztahů
  • Seznámíte se s metodami zákaznické motivace a nastavíte si vlastní vztahové motivátory
  • Rozpoznáte, „změříte“ a zavedete dlouhodobé postupy vztahového prodeje
  • Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování

Komu ke kurz určen

Kurz Vztahový prodej - i věrnost a loajalita zákazníků přináší zisk využijí obchodníci, prodejci a obchodní reprezentanti, podnikatelé, živnostníci a všichni OSVČ, kteří se obchodem zabývají (nebo jsou v něm úplnými začátečníky) a chtějí znovu získat svou sílu a jistotu v obchodě.

 

Hodnocení účastníků

Účastníci si na kurzech Jany Brabcové nejvíce cení srozumitelnosti výkladu – jasné, stručné, praktické (neteoretické) podání, které udrží jejich pozornost. Jana je akční, nadšená, do svých kurzů vkládá nejen přátelský projev, fundovanost a vždy vysokou autentičnost. Na jejích kurzech není nuda, nechybí zde humor a určitá lehkost, přesto jdou do hloubky a dokáží zasáhnout velmi jednoduše podstatu problému. Účastníci jsou zapojováni a baví je to, do kurzu mohou zasahovat a vždy mají možnost do něj implementovat své znalosti, poznatky a zkušenosti, přičemž hlavní cíl kurzu je vždy naplněn.

Obsah kurzu

  • Zásady dlouhodobého budování vztahů
    Co vaši klienti oceňují u dlouhodobého partnera a jaké máme možnosti to zabezpečit
  • Klíčové prvky dlouhodobého businessu, jak se odlišit od konkurence
    Proč posílání novinek emailem nezabírá u všech zákazník a jak tyto techniky obohatit o další možnosti
  • Psychologický vhled na klíčové rysy osobnosti s ohledem na vztahy mezi lidmi
    Každý člověk/klient ocení jiný způsob přístupu a péče – jak to uvést do reality, když je každý jiný
  • Osobnostní typologie jako základ k pochopení odlišnosti zákazníků
    Jak budovat vztah s rozdílnými typy osobností – s kým „lidsky“, s kým „prakticky“, s kým „vytrvale“ a s kým „důrazně“
  • Profesionální obchodní kontakt = především kontakt dvou lidí
    Jak výše uvedené uvést do praxe a jak nezapomínat, že v dnešní době je klíčové působit na lidskou stránku
  • Zapracování emocí do profesionálního pracovního světa
    Být profesionální a odměřený, své emoce skrýt nebo potlačit, to vše už je minulost – dnes se naopak cení ten správný způsob vyjadřování svých emocí a zapojení do pracovních vztahů
  • Prodejní postup u klíčových zákazníků
    Nastavení systému aplikace probíraných nástrojů do jakékoliv formy CRM, jak to využívat a rozšiřovat takto sílu svých současných klientů

Tento kurz nemá momentálně vypsaný žádný termín. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.

KONTAKTUJTE NÁS

Cena zahrnuje materiály a občerstvení v průběhu celého kurzu.

Při objednání více účastníků z jedné firmy nebo více kurzů pro jednoho účastníka nabízíme individuální slevu nebo realizaci kurzu na míru, konkrétní informace dohodou.

 

Přehled všech našich kurzů najdete zde.