Marketing CIMA-A  / funkce Marketingový manažer

Marketing CIMA-A / funkce Marketingový manažer

Tento kurz je základním stupněm systému certifikovaného marketingového vzdělávání CIMA. Představuje komplexní vzdělávací program, který odráží dlouhodobé zkušenosti naší i zahraničních ekonomik, nejnovější poznatky a aktuální trendy v oblasti marketingu.

Kurz využijí výkonní marketingoví pracovníci, podnikatelé a všichni ostatní se zájmem o marketing. Cílem kurzu je v průběhu několika soustředění seznámit se základy marketingu, jeho systémem a základní marketingovou terminologií. Formou praktických cvičení naučí úspěšně řešit každodenní marketingové úkoly a aplikovat získané znalosti a dovednosti do každodenní praxe.

Kurz je ukončen certifikační zkouškou.


Obsah kurzu

  • Marketingové plánování
  • Analýza makroprostředí
  • Analýza trhu
  • Analýza chování zákazníka
  • Analýza průmyslového trhu
  • Segmentace a umísťování
  • Analýza konkurence
  • Vnitřní analýza
  • Náklady a kalkulace
  • Základy finanční analýzy
  • Marketingové strategie
  • Produktová a sortimentní politika
  • Cenová politika
  • Řízení cen
  • Distribuční politika
  • Marketing obchodu a služeb
  • Integrovaná komunikace
  • Reklama
  • Prodejní politika
  • Marketingová komunikace v on-line prostředí
  • Marketingový výzkum
  • Aplikace marketingového výzkumu
  • Aplikační oblasti marketingu

Termíny vypsaných kurzů CIMA najdete zde.