Prodej CIMA-B / funkce Manažer prodeje

Prodej CIMA-B / funkce Manažer prodeje

Kurz ocení především vedoucí obchodních týmů. Je zaměřen na propojení marketingu a prodejní činnosti na řídící úrovni.
Ukazuje, jak efektivně řídit, plánovat a prognózovat prodejní aktivity v souladu s cíli formy. Kurz je rozdělen do tematických bloků, jejichž cílem je získání teoretických znalostí a praktických dovedností díky řešení konkrétních případových studií. Absolventi kurzu se lépe ztotožní s marketingovou a prodejní strategií své firmy, získají konkurenční výhodu a lepší uplatnění v oboru.

Kurz je ukončen certifikační zkouškou.

 

Obsah kurzu

  • Prostředí prodeje
  • Databáze a práce s nimi
  • Prognózy prodejů
  • Plánování prodeje
  • Řízení distribučních kanálů
  • Finanční výsledky a controlling
  • Tvorba rozpočtu
  • KAM – péče o klíčové zákazníky
  • CRM – budování vztahů se zákazníky
  • Mezinárodní prodej, interkulturní komunikace
  • Řízení prodeje
  • Pokročilé prodejní dovednosti
  • Psychohygiena a řízení času
  • Manažerské dovednosti a techniky
  • Kontrola obchodních zástupců
  • Řízení lidských zdrojů
  • Právní aspekty prodeje

Termíny vypsaných kurzů CIMA najdete zde.