Marketing sociálních sítí

Marketing sociálních sítí

Sociální sítě dnes patří k hlavním komunikačním kanálům na internetu. Tím se stávají nedílnou součástí online marketingové strategie mnoha firem. Tento kurz vás seznámí s nejvyužívanějšími sociálními sítěmi a ukáže, jak na nich efektivně komunikovat.

Obsah kurzu:

Modul č. 01: ÚVOD DO MARKETINGU SOCIÁLNÍCH SÍTÍ
Tento modul vám pomůže pochopit základní principy online marketingové komunikace a odlišit ji od marketingové komunikace tradiční.

Přínosy modulu:
  • zjistíte, jak aplikovat online marketingové taktiky tak, aby podporovaly a prospívaly celkové marketingové strategii společnosti
  • poznáte způsob měření online marketingové komunikace
  • naučíte se využívat výsledky měření pro řízení a analýzu každé online marketingové aktivity

Modul č. 02: TVORBA OBSAHU
Modul ukazuje, jak zaujmout a získat zákazníky pomocí tvorby a sdílení obsahu na sociálních sítích.

Přínosy modulu:
  • pochopíte, jak cenné je sociální šíření obsahu a jaký obsah je možné sdílet v rámci sociálních sítí
  • naučíte se využívat sociální sítě ke sledování a monitorování vaší značky a k zacílení na vámi preferovanou skupinu zákazníků
  • získáte znalosti a dovednosti, které využijete ve funkci manažera obsahu
  • budete schopni zacílit na správné publikum a vybrat vhodnou platformu
  • zjistíte, jak využívat sociální sítě k naslouchání pro monitoring a analyzování konkurence

Modul č. 03: OBSAHOVÝ PŘESAH
Modul představuje koncept rozšiřování obsahu a učí, jak obsah efektivně šířit napříč sociálními sítěmi.

Přínosy modulu:
  • pochopíte, jak propagovat svůj obsah a jak důležitá je placená reklama k získání kvalitního obsahu vhodného ke sdílení
  • dozvíte se vše o nastavování cílů pro obsahovou reklamní strategii, a také o Influencer marketingu
  • naučíte se používat Social Bookmarking a zjistíte, jakou hodnotu může přinést vaší kampani na sociálních sítích
  • dostanete návod, jak správně nastavit a spravovat reklamní PPC kampaně

Modul č. 04: FACEBOOK
Tento modul poskytuje komplexní informace o tom, jak funguje Facebook jako platforma pro budování komunity, obsahový marketing a propagaci značky.

Přínosy modulu:
  • naučíte se využívat Facebook pro svůj business a vytvářet facebookové firemní stránky, které budou odpovídat vašim online marketingovým potřebám
  • seznámíte se s nástroji pro business využívání Facebooku, jako je např. Facebook Ads
  • naučíte se plánovat a vyvíjet strategie pro reklamu na Facebooku, zahrnující monitoring plnění KPI a průběžné sledování výsledků
  • zjistíte, že správně pojatý e-mailový marketing je jedním z nejefektivnějších nástrojů digitální marketingu, a to i navzdory častým problémům při doručování, zahlcenosti schránek zákazníků nebo jejich nečinnosti

Modul č. 05: TWITTER
Jak plyne z názvu modulu, vybaví vás znalostmi o tom, jak funguje Twitter a jaké jsou jeho možnosti pro marketingové a reklamní využití.

Přínosy modulu:
  • provede vás všemi kroky, potřebnými k efektivnímu využívání Twitteru pro podnikání, od přizpůsobování účtu až po budování firemního profilu
  • naučí cílit na demograficky specifické publikum, budovat skupiny followerů a využívat hashtagy
  • seznámí s trendy směřujícími ke geolokalizaci včetně jejich využití při realizaci kampaní na sociálních sítích

Modul č. 06: LINKEDIN
Modul přináší znalosti o fungování této sociální sítě a  výhodách jejího  marketingového a reklamního využití. Naučíte se používat specifické nástroje LinkedInu, které vám pomohou stanovit cíle kampaně.

Přínosy modulu:
  • zjistíte,  jak důležitá je jednotná prezentace společnosti na firemních i osobních profilech s důrazem na zapojení a interakci s uživateli LinkedInu
  • pochopíte význam LinkedInu jako propagační platformy
  • naučíte se cílit na konkrétní publikum, definované různými kritérii
  • budete schopni na této síti vytvářet a implementovat efektivní reklamní strategie

Modul č. 07: GOOGLE+
Modul představuje benefity, které získáte zahrnutím této sociální sítě do své marketingové strategie. Naučíte se nastavit svou vlastní osobní stránku a také stránku pro svou značku.

Přínosy modulu:
  • poznáte, jak důležitá je interakce s vaší Google+ komunitou a jak na této síti propagovat produkt nebo službu
  • seznámíte se s nástroji, jako jsou Hangouty, Kruhy, O čem se mluví a Události, které jsou pro Google+ specifické a naučíte se je využívat
  • zorientujete se v práci s Google Analytics z hlediska naplňování marketingových strategií v Google+

Modul č. 08: YOU TUBE
Tento modul vás seznání s fungováním YuoTube jako platformy pro sdílení obsahu a ukáže, jak ji zahrnout do celkové marketingové strategie.

Přínosy modulu:
  • naučíte se YouTube využívat k call-to-action kampaním
  • zjistíte, jak zahrnout videa do vašich webových stránek tak, aby se zvýšila jejich návštěvnost a posílila se interaktivní zkušenost vašich zákazníků
  • dozvíte se o nástrojích pro zkvalitnění a tvorbu atraktivního video obsahu, který bude snadno dohledatelný prostřednictvím vyhledávačů, sociálních sítí a dostupných pluginů

Modul č. 09: BUDOUCÍ TRENDY
Tento modul mapuje aktuální trendy v marketingu sociálních sítí a na nových platformách, jejichž prostřednictvím můžete sdílet svůj obsah.

Přínosy modulu:
  • seznámíte se s dalšími sociálními sítěmi, mezi něž patří Instagram, Tumblr, Pinterest a Flickr
  • získáte základní dovednosti, potřebné pro implementaci libovolné sociální sítě do celkové marketingové strategie vaší společnosti

Modul č. 10: STRATEGIE A PLÁNOVÁNÍ
Závěrečný modul shrnuje a propojuje znalosti získané v kurzu Marketing sociálních sítí.

Přínosy modulu:
  • ukáže formální proces plánování a implementace strategie na sociálních sítích
  • seznamuje se základními dovednostmi, nezbytnými pro přípravu úspěšných online marketingových strategií vaší společnosti

Přínosy kurzu Marketing sociálních sítí

  • lektoři kurzu jsou renomovaní odborníci s praxí v online marketingu
  • metodicky provázané moduly
  • práce s případovými studiemi a příklady z online praxe
  • obsah kurzu je neustále aktualizován dle posledních světových trendů online marketingu

Aktuální termíny kurzu:

Komu je kurz určen

Certifikovaný kurz Marketing sociálních sítí je ideální pro každého, kdo fandí online marketingu a uvažuje o kariéře v e-commerce sektoru. Využijí ho všichni, kde mají na starosti online marketingovou komunikaci a spravují firemní profily na sociálních sítích - marketéři, absolventi vysokých škol a podnikatelé.

Nejste si jistí, zda je kurz vhodný právě pro vás?
Máte konkrétní problém a chcete vědět, jak vám s ním můžeme pomoci?

Kontaktujte nás. Zodpovíme všechny vaše dotazy. Poskytneme doplňující informace.

  • Zavolejte nám a my vám poradíme Mgr. Klára Zumrová, +420 602 223 002
  • Napište nám své dotazy do formuláře
  • Nezávazně si rezervujte místo přes formulář

Zajímáte se o digitální marketing? Přihlaste se k odběru newsletteru a buďte v obraze.

Potřebujete osvěžit terminologii z oblasti digitálního marketingu? Stáhněte si slovník.

Chcete vědět, jak jste na tom se znalostmi digitálního marketingu? Otestujte se!

Vyberte si kurz z oblasti online/digitálního marketingu: