
DIGITÁLNÍ MARKETING
Dlouhodobý
Jde o celosvětově nejrozšířenější akreditovaný kurz digitálního marketingu, který si neklade za cíl zvýšit kvalifikaci online specialistů, ale zaměřuje se na lidi, kteří tyto specialisty řídí a měli by jim být rovnocennějším partnerem jak při zadávání práce, tak především při hodnocení výsledků. Rovněž vám pomůže nastartovat úspěšnou online kariéru, pokud s marketingem začínáte.
Kurz je produktem irské společnosti Digital Marketing Institute – celosvětově uznávané autority v oboru digitálního marketingu. Certifikát, který je možné získat po úspěšném absolvování zkoušky, je uznáván ve více než 70 zemích světa.
Přínosy kurzu:
- seznámíte se s posledními trendy v online marketingu
- budou Vám přednášet renomovaní odborníci s bohatou praxí
- projdete nejvyužívanější nástroje online marketingu v metodicky provázaných modulech
- vše si ukážete na případových studiích a příkladech z online praxe
Obsah kurzu
Úvod do digitálního marketingu (DM)
Úvodní modul vás přehledně seznámí se všemi tématy digitálního marketingu, o kterých se budete bavit podrobněji ve zbývajících devíti modulech kurzu. Ukážeme vám, jak nad marketingem přemýšlet, jak těžit ze znalosti fungování všech marketingových kanálů a jak je propojovat mezi sebou.
Probíraná témata:
|
|
Optimalizace pro vyhledávače (SEO)
V tomto modulu si ukážeme, jaké faktory ovlivňují umístění webu ve vyhledávačích, jak můžete toto umístění ovlivnit a jaké trendy lze čekat. Nebudeme se bavit příliš technicky, téma probereme především z pohledu zadavatele. Dozvíte se, co byste si měli umět připravit sami, co chtít od dodavatele a jak ho kontrolovat. Ujasníme si, jak budovat zpětné odkazy a čemu se raději vyhnout, jak SEO plánovat a jak ho vyhodnocovat.
Probíraná témata:
|
|
PPC reklama ve vyhledávačích
Jen za poslední rok udělal Google v reklamní síti AdWords přes 1 000 změn. Nebojte, nebudeme se zabývat každou z nich… :-). Ale ukážeme si, jak bouřlivým rozvojem PPC reklama prochází, co to s sebou přináší za skvělé příležitosti a jaká z toho plynou rizika. Víte například, že cena dvou reklam pod sebou se může lišit až o 50 %? Nebo že ideální rozpočet na výkonnostní PPC reklamu se blíží nekonečnu? Říká vám něco skóre kvality? Ne? Žádný strach, všechno si srozumitelně vysvětlíme.
Probíraná témata:
|
|
E-mail marketing
Víte, že e-mail marketing je považován za nejefektivnější nástroj online marketignu a může vaše podnikání posunout kupředu? Nebo už e-maill marketing děláte, ale máte pocit, že nefunguje tak, jak byste potřebovali? Uspět znamená znát základní principy – v tomto modulu si je projdeme a vysvětlíme. Ukážeme si také celý proces od sběru kontaktů a jejich správu, přes tvorbu obsahu až po možnosti distribuce a vyhodnocování kampaní.
Probíraná témata:
|
|
Display reklama (DR)
"Bannerová reklama je mrtvá. Vždyť se na ni nikdo nedívá a ani na ni nekliká." Pokud si to myslíte také, vyvedeme vás z omylu. Bannery, videa, hry a další možnosti display reklamy musí být nosnými prvky jak pro tvorbu vaší značky, otevírání nových trhů nebo zvýšení dosahu vašeho sdělení.
Probíraná témata:
|
|
Marketing na sociálních sítích 1, 2
1. modul vás seznámí s novými trendy a možnostmi využití Facebooku, Twitteru, LinkedInu a Google+. Naučíte se rozeznávat, které sociální sítě jsou vhodné k dosažení právě vašich cílů. Projdeme tvorbu a plánování vhodného obsahu včetně možností YouTube a firemních blogů. Podíváme se na vyhodnocování účinnosti a efektivity kampaní pomocí analýz.
V 2. modulu se podíváme na užitečné nástroje pro pravidelnou správu sítí a monitoring. Ukážeme si, jak naslouchat zákazníkům, pracovat s brand ambasadory značky, organizovat soutěže a řešit případné krizové situace. Projdeme také otázky soukromí a ochrany dat spojené s marketingem na sociálních sítích.
Probíraná témata:
|
|
Mobilní marketing (MM)
Online svět se rychle mění a je velmi obtížné držet tempo. V poslední době se čím dál víc do popředí dostává mobilní marketing. Přijďte si rozšířit obzory a zjistit, jak zacílit na potenciální i stávající zákazníky s využitím mobilních zařízení. A protože se mobilní marketing týká i webů, povíme si něco o jejich optimalizaci pro mobilní zařízení, o mobilních formátech inzerce i o řadě dalších příležitostí. Nenechte si ujet vlak, vaše konkurence už jistě nastoupila!
Probíraná témata:
|
|
Analytika
Předposlední modul ukazuje metody, jak se posunout od měření počtu návštěv a shlédnutých stránek do pokročilejší analýzy návštěvnosti webu. Ujasníme si, co vše lze vyčíst z chování uživatelů a jak podle toho upravovat fungování vašich online marketingových aktivit. Zkrátka po absolvování tohoto modulu „otevřete oči“ - uvidíte, co lidé na vašem webu skutečně dělají a pochopíte, jak s tím naložit.
Probíraná témata:
|
|
Strategie a plánování
V závěrečném modulu si projdete desítky svých poznámek a dáte jim tvar. Vytvoříte si svůj marketingový plán, který můžete hned další den začít realizovat. Nejde totiž jen o to vědět, co který nástroj umí, ale umět je vzájemně propojit takovým způsobem, abyste z konečné kombinace vytěžili to nejlepší pro svůj business.
Probíraná témata:
|
|
Termín DS 16-03 - vyučovací dny
V jednom vyučovacím dni se probírají vždy 2 moduly.
16. 03. 2016
23. 03. 2016
30. 03. 2016
06. 04. 2016
13. 04. 2016
Nejste si jistí, zda je kurz vhodný právě pro vás? Máte konkrétní problém a chcete vědět, jak vám s ním můžeme pomoci?
Kontaktujte nás. Zodpovíme všechny vaše dotazy. Poskytneme doplňující informace.
Tento kurz nemá momentálně vypsaný žádný termín. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.
Pro koho je kurz určen?
Certifikovaný kurz Digitální marketing je ideální pro každého, kdo potřebuje řídit výkon firemního online marketingu, ať už se jedná o interní tým nebo o najatou online agenturu. Kurz využijí především:
- Marketéři – zorientují se v nejvyužívanějších nástrojích online marketingu, aby mohli lépe řídit své specialisty a být rovnějším patrnerem externím dodavatelům/agenturám
- Podnikatelé – ujasní si, co jim může přinést online marketing a naučí se zadávat své požadavky online specialistům/agenturám
- Absolventivysokých škol – zvýší si kvalifikaci a snáze získají zaměstnání v marketingu, kde online s přehledem vede
Ke stažení:
Anotace kurzu v pdf
Podrobný obsah v pdf
Přínosy
Přínosy kurzu
- pochopit, jak digitální marketing pomůže růstu vaší firmy
- získat přehled o tom, co obnáší plánování, tvorba a účinná správa online kampaní (e-mailové, mobilní, kampaně ve vyhledávačích a na sociálních sítích)
- propojit plány digitálního marketingu s celou marketingovou strategií
- přivést na Vaše webové stránky/e-shop nové návštěvníky a zvýšit míru konverze
- zorientovat se v nabídce online aplikací a zdrojů pro tvorbu účinné webové stránky
- zjistit, jak se online aktivity měří a analyzují
- použít získané výsledky ke zlepšení výkonnosti Vašeho online marketingu
Proč si vybrat kurz Digitální marketing?
- lektoři kurzu jsou renomovaní odborníci z praxe
- metodicky provázané moduly
- obsah kurzu je neustále aktualizován dle posledních světových trendů
- kurz pracuje s reálnými případovými studiemi a s příklady z nejlepší světové praxe
- možnost certifikované zkoušky v autorizovaném testovacím středisku Pearson VUE
- po úspěšném složení zkoušky – mezinárodní certifikát, uznávaný ve více než v 70 zemích světa
Nejčastější dotazy
Potřebuji se před absolvováním kurzu zorientovat v marketingu nebo v IT?
Do certifikovaného kurzu Digitální marketing se může přihlásit každý. Žádné předchozí znalosti v oboru nepotřebujete – cílem kurzu je naučit vás vše, co je nutné vědět o digitálním marketingu a pomoci vám nastartovat vaši kariéru v tomto oboru. Kurz ocení jak majitelé a marketingoví pracovníci společností, kteří chtějí zviditelnit svoji značku, produkty nebo služby, tak absolventi, připravující se na povolání v oblasti digitálního marketingu. Jediným předpokladem pro absolvování kurzu je váš zájem o digitální marketing.
Je kurz zakončen nějakou zkouškou?
Kolik mě kurz bude stát?
Certifikovaný kurz Digitální marketing stojí 28 900 Kč bez DPH. Nabízíme pouze prezenční formu studia.
Další otázky?
Máte-li k certifikovanému kurzu Digitální marketing nějaké další otázky, kontaktujte nás prosím na icv@icv.cz.