E-mailing (před a) po zahájení GDPR

O směrnici GDPR (General Data Protection Regulation), která od května 2018 ovlivní celý on-line světa mnoho lidí slyšelo. Jaké konkrétní dopady však GDPR bude mít na e-mail marketing nejen v Česku? Dokázali byste ochránit svá data a značku? GDPR stanovuje nová pravidla pro odesílatele a zahrnuje mnoho práv pro příjemce.

Osnova školení GDPR a e-mailing

1. Co to je GDPR. Koho se týká a od kdy platí
  • Osobní údaje. Citlivé osobní údaje
  • Správce vs. zpracovatel a jejich povinnosti.
  • Zpracování osobních údajů
  • Souhlas se zpracováním osobních údajů
  • Práva subjektu osobních údajů

2. Příprava na GDPR z hlediska e-mail marketingu
  • Změna přístupu ve využívání a práci s osobními údaji
  • Stávající způsob získání souhlasu
  • Revize databáze
  • Obsahové náležitosti souhlasu
  • Nastavení preferencí příjemce

3. E-mail marketing podle GDPR
  • Jak správně získat souhlas
  • Jaká data ukládat a zabezpečit
  • Příklady obsahu souhlasů
  • Double opt-in
  • Odebrání souhlasu
  • Výmaz. Zapomenutí v praxi e-mailingu
  • Preferenční centrum
  • Obsahové změny v šabloně e-mailu

4. Dříve získané souhlasy a co s nimi
  • Jak poznám, že jsem získal souhlas v souladu s GDPR
  • Kampaně na obnovení souhlasu
  • Jak vhodně pročistit vaši databázi

5. Technické prostředky. Rady a tipy.
  • Pseudoanonymizace
  • Správné nastavení vztahu správce – zpracovatel
  • Ukládání IP adres
  • Privacy policy
  • Seznam.cz po GDPR
  • Další způsoby odhlašování u poskytované free emailů
  • DMARC a ochrana vaší značky
6. Požadavky GDPR ve Vašem řešení prakticky
  • Double opt-in proces
  • Nastavení obsahu e-mailové šablony
  • Kampaně na obnovení souhlasu
1 den / 24. 05. 2018
10:15 - 17:00
Místo konání
Praha,
,
4 900 bez DPH (5 929,00 s DPH)
KONTAKTUJTE NÁS

Co se účastník naučí na jednodenním školení

  • jaké změny 25. květen 2018 přinese a jak se na to připravit
  • co musí dodržet odesílatelé a jaká práva mají nově příjemci
  • jak dělat e-mail marketing v souladu s GDPR
  • jak je možné chránit svou značku pomocí DMARC

Na druhé školení nebo druhého účastníka získáte slevu 10 %, na každé další školení nebo každého dalšího účastníka získáte slevu 15 %. V případě zájmu nás kontaktujte na e-mail info@icv.cz.

V ceně školení je oběd v restauraci, občerstvení během dne, tištěné materiály a závěrečný certifikát.

Lektoři kurzu
Certifikát
Přínosy
Ukázky
FAQ
Materiály
Kurzy

Lektoři kurzu

Karel Koupil

Karel se v oblasti e-commerce a marketingu pohybuje od roku 2003. Začínal jako externista pracující pro internetové agentury a koncové klienty, později profesionálně zpracovává webové aplikace, kampaně a řídí vývoj softwarových projektů pro významné zákazníky.

Mezi klienty, kterým pomáhá patří např. Parfums.cz, Astratex a Heuréka. Přednáší pravidelně na odborných akcích. Vystudoval Fakultu multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, obor Marketingové komunikace.