Kurz pro manažery - Efektivní manažerské plánování

Kurz manažerských dovedností vás naučí stanovovat cíle sobě i členům týmu, vytvářet obchodní plány se kterými bude radost pracovat, využívat reporty a analýzy ve své každodenní práci a  v neposední řadě být pánem svého času. Budete efektivní a odpočinutí. Správné plánování je velmi důležitá manažerská dovednost. Kurz probíhá v malých skupinách 3 - 7 účastníků.

Pro koho je kurz efektivního manažerského plánování určen

Pro ty, pro které se stalo slovo “nestíhám” každodenním chlebem a zaklínadlem. Seminář je určen pro uštvané a roztěkané osobnosti, kteří nevládnou času, ale čas vládne jim. Obchodníci, manažeři, majitelé firem.

Program kurzu pro manažery:

Cíle a jejich nastavování - Jste si jisti tím, že vaši kolegové a podřízení ví co po nich chcete?

  • Jak správně nastavit cíle sobě i ostatním členům týmu


Etapy a harmonogramy

  • Každý cíl by se měl dělit na menší a kratší časové úseky s definovanými parametry. Každý taková etapa by měla být časově ohraničená a konkrétní kroky a etapy na sebe musí navazovat.


Jak na pravidelný reporting a měření činností

  • Pravidelný reporting výsledků, obsahující ty správné a důležité informace může být velmi užitečný nástroj pomáhající predikovat případné problémy


Práce s časem a určování priorit

Konzultace a kontrola plnění - Jak to dělat efektivně a tak, aby všichni měli ponětí o tom, co se právě děje a chystá?

Obchodní plán - Vytvořte si vzorový plán, který budete s radostí používat

  • Obchodní plán není v žádném případě “jen” bičem pro obchodníky. Především je to základní strategický materiál pro obchodní práci.


Statistika a predikce

  • Pokud budete opravdu poctivě pracovat s naplánovanými cíli a porovnávat je se skutečným plněním, budete vždy schopni včas reagovat na potřeby trhu a potřeby své.


Způsoby vyhodnocení a zpětná vazba

  • Spousta manažerů “zapomíná” na pravidelné hodnocení práce své a práce svých zaměstnanců. Vypracováním obchodního plánu a případným předáním na svůj obchodní tým tato práce nekončí, ale právě naopak, začíná. Je nesmírně důležité pravidelně vyhodnocovat výsledky (a zdaleka ne jen ta tvrdá čísla) a dávat a přijímat zpětnou vazbu na sebe i ostatní. Jen tak se můžete společně posouvat dále.


Strategie pro udržení a získávání klíčových zákazníků, akviziční plán (Account plán a wanted list)

  • Význam strategie a obsah plánu


Zapojení dalších týmů (managementu, ekonomického i právního) do strategického plánování


Virtuální týmy

  • Pracujte týmově, pracujte projektově. Pokud budete mít práci dobře rozdělenou, stanoveny cíle, kompetence a zodpovědnosti, bude vaše práce efektivnější. Virtuální týmy jsou neviditelnou výkonnou silou.


Aktualizace a následné kroky, tzv. Follow-up

  • Tato hluboce podceňovaná činnost dělá z neúspěšného manažera úspěšného.


Pipe line - obchodní příležitosti

  • Víte, co to je lead, prospect, project? Víte, jak přetavit své obchodní kontakty na obchodní příležitosti?


Jak vytvořit fáze příležitosti

  • Každá příležitost může mít různé fáze a tím i různé pravděpodobnosti vedoucí k úspěšnému uzavření obchodního případu. Je velmi užitečné stanovit milníky každého obchodní příležitosti a míru pravděpodobnosti (% vyjádření toho, že obchod “dopadne”).


Práce s předpoklady

  • Máme-li v našem CRM vyjádřené s jakou pravděpodobností, kdy a za kolik daný obchodní případ skončí, můžeme s těmito předpoklady a odhady racionálně pracovat. Můžeme případně pružně reagovat na tuto predikci. V opačném případě, tedy když problém neplnění odhalíme až z výsledků nebývá k nápravě čas nebo je cesta k nápravě zdlouhavá.

Tento kurz nemá momentálně vypsaný žádný termín. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.

KONTAKTUJTE NÁS

Cena zahrnuje:

  • Tištěné materiály, elektronickou prezentaci

  • Oběd a občerstvení během dne

  • Závěrečný certifikát