
Jak "sbalit" zákazníka
- nová obchodní strategie pro vaše obchodníky
Vyhledávání a oslovování nových potencionálních zákazníků je zdlouhavý a nákladný proces. Ne každý obchodník ho zvládá, riziko odmítnutí je totiž vysoké a efekt nejistý. Proškolte některého ze svých zaměstnanců/obchodníků pro roli profesionálního pickupera. Jen takový člověk je schopen vaše nové zákazníky doslova „svést“ – tedy zaujmout, motivovat, být jedinečný, to vše s nadšením, s očekáváním úspěchu a za pomoci moderních komunikačních prostředků, on-line prostředí a marketingu.
Obsah kurzu
- Prodejní proces
- Principy efektivní interpersonální komunikace
- Cílová skupina a segmentace
- Studené kontakty a reference
- „Otvírák“ a první dojem
- Umění motivace
- Pokládání otázek
- Náhodné oslovení
- Efektivní telefonování
- Prodejní dopis
- Sociální sítě a online marketing
- Budování vztahu,
- CRM
- Marketingová podpora
- Komfortní zóna a sebeřízení
Komu je kurz určen
Kurz Jak "sbalit" zákazníka - nová obchodní strategie pro vaše obchodníky je zaměřen na obchodní zástupce, prodejce, fundraisery, manažery, členy MLM komunit, recruitery, headhuntery a další.
Certifikát
Po ukončení kurzu obdržíte osvědčení o jeho absolvování.
Přínosy
Přínosy kurzu
- pochopit akvizici jako nedílnou součást prodejního procesu
- definovat a připravit vystoupení z komfortní zóny
- naučit se vést rozhovor a zaujmout klienta