Školení Prodejní a obchodní dovednosti moderního obchodníka

Na školení prodejních a obchodních dovedností se naučíte, co je nezbytně nutné pro to, abyste mohli být úspěšným obchodníkem. František Husák s 20letou praxí v obchodě vás provede příklady z praxe a obchodními technikami, které skutečně fungují. Kurz se realizuje výhradně v malých skupinách (3 – 7 lidí).

Program školení:

1. Jak vytvořit obchodní plán

  • K čemu je a jak s ním pracovat - Co neměřím, neřídím
  • Etapy, nastavení cílů a způsobu hodnocení. Odměny, ale i postih v případě neplnění plánu.
  • Acount plán a wanted list - připravte si u klíčových zákazníků akční plán.
  • Definice zákazníka a jeho potřeb - Máme představu o cílové skupině našich zákazníků? Oslovujeme ji tím správným způsobem? Víme a známé rozhodovatele a ovlivňovatele?


2. Konkurence - jak rozpoznat "nepřítele"

  • Znejte její slabé i silné stránky a její prodejní argumenty a slogany. Vyplatí se to.
  • Umění vyzdvihnout potřebné.
  • Proč zrovna váš produkt nebo službu by měl klient potřebovat nebo chtít. - Bez dialogu a otázek to nebudete nikdy vědět.
  • Učme se argumentovat.


3. Jednání, schůzka, telefonní hovor

  • Proč je nezbytné se připravit na schůzku
  • Informace o zákazníkovi a osobě, se kterou jednáme – kde informace můžeme sehnat?
  • Stanovení cíle (co si chci ze schůzky odnést, s čím budu spokojený)
  • Desatero správného obchodníka - čeho se vyvarovat a jak vystupovat.
  • Proč to nejde bez zápisu z jednání


4. Argumentace a zvládání námitek v praxi

  • Námitky a jejich význam. Námitka znamená zájem!
  • Nejčastější námitky a správná argumentace


5. Follow up

  • Aktivita v dalším postupu práce se zákazníkem. Aktivita je vždy na vaší straně.
  • Způsob komunikace a předkládání výsledků různým zákazníkům
  • Kroky vedoucí k úspěšnému uzavření obchodu


6. Akvizice a retence - černá a bílá?

  • Rozdíly v práci a komunikaci s akvizičním a retenčním zákazníkem
  • Jak pracovat s case studies - Konkrétní případy a příklady vydají za tisíc obecných slov a definicí
  • Jak si udržet věrného zákazníka
  • Co dělat, když se nedaří


7. Nástroje a pomocníci dobrého obchodníka

  • CRM - víme co to vlastně je a k čemu slouží?
  • E-mail - dobrý sluha, ale zlý pán
  • Práce s časem

Pro koho je školení prodejních dovedností určeno:

Kurz je určen pro začínající obchodní zástupce, ale i pro zkušené, kteří chtějí probrat své stávající zkušenosti s odborníkem. Školení je také vhodné pro majitele firem, kteří se ve své firmě starají obchod. Díky své praktičnosti je vhodný pro všechny, kteří se chtějí dozvědět, jak funguje obchod v reálném světě a výrazně zlepšit své obchodní a prodejní dovednosti.

Tento kurz nemá momentálně vypsaný žádný termín. V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte.

KONTAKTUJTE NÁS

Cena zahrnuje:

  • Tištěné materiály, elektronickou prezentaci

  • Oběd a občerstvení během dne

  • Závěrečný certifikát